Akryl Skrevet 5. oktober 2023 #1 Skrevet 5. oktober 2023 Jeg har alltid syntes at det er morsomt å skrive klager. Jeg tror som gammel vil min hobby være å skrive klager. Kan klage på ulike ting til kommunen, NAV, sameiet, lokale butikker osv. Dere som mottar klager fra gamle folk i deres jobb, hvordan opplever dere dette? Er det sånn...den pensjonisten igjen..?
Minitroll Skrevet 5. oktober 2023 #2 Skrevet 5. oktober 2023 Ja. Sånn er det. Husk å bruke ord så hvorledes og meget. 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #3 Skrevet 5. oktober 2023 Karen in the making:) Anonymkode: 6ede1...563
makkapakka Skrevet 5. oktober 2023 #4 Skrevet 5. oktober 2023 Mye jammer og klaging av eldre folk, gidder ikke å høre etter lenger at alt var mye bedre før....
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #5 Skrevet 5. oktober 2023 Akryl skrev (15 minutter siden): Jeg har alltid syntes at det er morsomt å skrive klager. Jeg tror som gammel vil min hobby være å skrive klager. Kan klage på ulike ting til kommunen, NAV, sameiet, lokale butikker osv. Dere som mottar klager fra gamle folk i deres jobb, hvordan opplever dere dette? Er det sånn...den pensjonisten igjen..? gamle menn som skriver mansplainerklager om noe de overhodet ikke har greie på, for så å kverulere seg gjennom 3 klagerorganer og 2 rettsinstanser - fy flate de kaster bort mye skattebetalerpenger på at vi må behandle dem ordentlig. Det er en egen type gamle kranglefanter, ja, og det er alltid menn. Anonymkode: 13484...4bc 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #6 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): gamle menn som skriver mansplainerklager om noe de overhodet ikke har greie på, for så å kverulere seg gjennom 3 klagerorganer og 2 rettsinstanser - fy flate de kaster bort mye skattebetalerpenger på at vi må behandle dem ordentlig. Det er en egen type gamle kranglefanter, ja, og det er alltid menn. Anonymkode: 13484...4bc Jeg er kvinne og planlegger også å klage mye når jeg blir gammel. Faren er bare at jeg kommer til å utsette det hele tiden fordi jeg aldri kommer til å føle meg gammel nok til å blir "hun gærne som klager hele tiden, og ikke bryr seg om at det er det folk tenker om henne". Anonymkode: 45ac8...4fa
MyMichelle Skrevet 6. oktober 2023 #7 Skrevet 6. oktober 2023 Hvorfor vente til du blir gammel? De jeg vet om som klager på «alt mulig» er ikke gamle.
Gjest Lurven Skrevet 6. oktober 2023 #8 Skrevet 6. oktober 2023 makkapakka skrev (13 timer siden): Mye jammer og klaging av eldre folk, gidder ikke å høre etter lenger at alt var mye bedre før.... Og mye var verre før, eller så er det samme problemer nå som før i ny innpakning
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #9 Skrevet 6. oktober 2023 Skjønner hva du mener, synes det er døds morsom å skrive klager selv. Men finner ikke på ting, klagene er alltid reelle klager. Halve moro er å se hvor mye de kompenserer. En bedrift ga så stor kompensasjon at jeg ikke hadde samvittighet til å ta imot. Fikk også litt bakoversveis den dagen en av klagene min ble gjengitt i avisa. Men heldigvis ble den dratt frem som en av få berettige klager til en instans som hadde fått mange 😅 Anonymkode: 8f7e8...2f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå