Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid syntes at det er morsomt å skrive klager.  Jeg tror som gammel vil min hobby være å skrive klager.

Kan klage på ulike ting til kommunen, NAV, sameiet, lokale butikker osv.

Dere som mottar klager fra gamle folk i deres jobb, hvordan opplever dere dette?  Er det sånn...den pensjonisten igjen..?

Skrevet

Ja. Sånn er det. Husk å bruke ord så hvorledes og meget. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Karen in the making:)

Anonymkode: 6ede1...563

Skrevet

Mye jammer og klaging av eldre folk, gidder ikke å høre etter lenger at alt var mye bedre før....

Skrevet
Akryl skrev (15 minutter siden):

Jeg har alltid syntes at det er morsomt å skrive klager.  Jeg tror som gammel vil min hobby være å skrive klager.

Kan klage på ulike ting til kommunen, NAV, sameiet, lokale butikker osv.

Dere som mottar klager fra gamle folk i deres jobb, hvordan opplever dere dette?  Er det sånn...den pensjonisten igjen..?

gamle menn som skriver mansplainerklager om noe de overhodet ikke har greie på, for så å kverulere seg gjennom 3 klagerorganer og 2 rettsinstanser - fy flate de kaster bort mye skattebetalerpenger på at vi må behandle dem ordentlig. Det er en egen type gamle kranglefanter, ja, og det er alltid menn.

Anonymkode: 13484...4bc

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

gamle menn som skriver mansplainerklager om noe de overhodet ikke har greie på, for så å kverulere seg gjennom 3 klagerorganer og 2 rettsinstanser - fy flate de kaster bort mye skattebetalerpenger på at vi må behandle dem ordentlig. Det er en egen type gamle kranglefanter, ja, og det er alltid menn.

Anonymkode: 13484...4bc

Jeg er kvinne og planlegger også å klage mye når jeg blir gammel. Faren er bare at jeg kommer til å utsette det hele tiden fordi jeg aldri kommer til å føle meg gammel nok til å blir "hun gærne som klager hele tiden, og ikke bryr seg om at det er det folk tenker om henne".

Anonymkode: 45ac8...4fa

Skrevet

Hvorfor vente til du blir gammel? De jeg vet om som klager på «alt mulig» er ikke gamle. 

Skrevet
makkapakka skrev (13 timer siden):

Mye jammer og klaging av eldre folk, gidder ikke å høre etter lenger at alt var mye bedre før....

Og mye var verre før, eller så er det samme problemer nå som før i ny innpakning

Skrevet

Skjønner hva du mener, synes det er døds morsom å skrive klager selv. Men finner ikke på ting, klagene er alltid reelle klager. Halve moro er å se hvor mye de kompenserer. En bedrift ga så stor kompensasjon at jeg ikke hadde samvittighet til å ta imot.

Fikk også litt bakoversveis den dagen en av klagene min ble gjengitt i avisa. Men heldigvis ble den dratt frem som en av få berettige klager til en instans som hadde fått mange 😅

Anonymkode: 8f7e8...2f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...