AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #1 Skrevet 5. oktober 2023 For gammel til utdannelse og få en skikkelig karriere. Kan få vin, men blir vanskeligere med damer og sang. De yngre ser bste en utvaska fyr som ikke kommer videre livet. Nei, herk å bli eldre Anonymkode: 00fe4...5dc 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #2 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For gammel til utdannelse og få en skikkelig karriere. Kan få vin, men blir vanskeligere med damer og sang. De yngre ser bste en utvaska fyr som ikke kommer videre livet. Nei, herk å bli eldre Anonymkode: 00fe4...5dc Hei. Det var da voldsomt til nedsnakking av deg selv. Du er da ikke for gammelt til noe som helst. Stram deg opp, mann, og ta fatt på ditt beste ti år to come😎👊💥 Anonymkode: 9c8e4...0e9 2 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #3 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 5.10.2023 den 23.07): Hei. Det var da voldsomt til nedsnakking av deg selv. Du er da ikke for gammelt til noe som helst. Stram deg opp, mann, og ta fatt på ditt beste ti år to come😎👊💥 Anonymkode: 9c8e4...0e9 Vel... Når besteparten av livet har blitt hevet bort, er det ikke mye å rope hurra for. Mange bygger fundamentet før de blir 40, og høster fruktene da. For oss andre går livet nedover Anonymkode: 00fe4...5dc
Ulla Ullsokk Skrevet 8. oktober 2023 #4 Skrevet 8. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vel... Når besteparten av livet har blitt hevet bort, er det ikke mye å rope hurra for. Mange bygger fundamentet før de blir 40, og høster fruktene da. For oss andre går livet nedover Anonymkode: 00fe4...5dc For en innstilling! La oss si at du er 38. Da har du vært voksen i ca 15 år. Da har du kanskje 40 år igjen å være voksen. Altså er du langt fra halvveis i voksenlivet. Litt tidlig å legge inn årene, eller? Det blir dessuten mer og mer vanlig å ta utdannelse i eldre alder, så dårlig unnskyldning! Fundamentet kan bygges når som helst! Det er innstillingen din det er noe galt med! Besteparten av livet ditt ligger mest sannsynlig foran deg, men ikke hvis du har bestemt deg for at livet er over. Det finnes levende folk i alle aldre og det finnes sånne som deg. Heldigvis kan du endre tankegangen din. Endret 8. oktober 2023 av Ulla Ullsokk 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #5 Skrevet 8. oktober 2023 Ulla Ullsokk skrev (4 minutter siden): For en innstilling! La oss si at du er 38. Da har du vært voksen i ca 15 år. Da har du kanskje 40 år igjen å være voksen. Altså er du langt fra halvveis i voksenlivet. Litt tidlig å legge inn årene, eller? Det blir dessuten mer og mer vanlig å ta utdannelse i eldre alder, så dårlig unnskyldning! Fundamentet kan bygges når som helst! Det er innstillingen din det er noe galt med! Besteparten av livet ditt ligger mest sannsynlig foran deg, men ikke hvis du har bestemt deg for at livet er over. Det finnes levende folk i alle aldre og det finnes sånne som deg. Heldigvis kan du endre tankegangen din. Tror nok han mener alt han har gått glipp av. Noen har vanskeligheter med å finne dame, og nærmer man seg 40 vil man tenke mye på de 20 forrige årene man kunne hatt sammen med en partner. Anonymkode: e177a...c51 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #6 Skrevet 8. oktober 2023 Ulla Ullsokk skrev (4 minutter siden): For en innstilling! La oss si at du er 38. Da har du vært voksen i ca 15 år. Da har du kanskje 40 år igjen å være voksen. Altså er du langt fra halvveis i voksenlivet. Litt tidlig å legge inn årene, eller? Det blir dessuten mer og mer vanlig å ta utdannelse i eldre alder, så dårlig unnskyldning! Fundamentet kan bygges når som helst! Det er innstillingen din det er noe galt med! Besteparten av livet ditt ligger mest sannsynlig foran deg, men ikke hvis du har bestemt deg for at livet er over. Det finnes levende folk i alle aldre og det finnes sånne som deg. Heldigvis kan du endre tankegangen din. Bra skrevet. Helt enig. Man bestemmer selv i stor grad om livet vil være drit eller ikke. Ytre omstendigheter kan jo noen ganger være tøff belastning. Men igjen, det er hvordan man takler det. Beste ønsker for trådstarter🤗 Anonymkode: 9c8e4...0e9 2
Ulla Ullsokk Skrevet 8. oktober 2023 #7 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror nok han mener alt han har gått glipp av. Noen har vanskeligheter med å finne dame, og nærmer man seg 40 vil man tenke mye på de 20 forrige årene man kunne hatt sammen med en partner. Anonymkode: e177a...c51 Hæ? Det er jo enda dummere! 😅 Med mindre han har vært innelåst i en kjeller i 20 år! 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #8 Skrevet 8. oktober 2023 For meg, har livet kommet seg betraktelig rundt 40. Jeg er lykkeligere, vakrere, klokere, tryggere, friskere. Jeg har vært hjemmebundet i mange år pga sykdom, nå har jeg funnet medisiner som virker, tatt noen nødvendige operasjoner og er tilbake i livet for fullt. Alder er ingen hindring, det er noe annet som gjør at det stopper opp for deg. Anonymkode: 82a74...14c 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #9 Skrevet 8. oktober 2023 https://no.m.wikipedia.org/wiki/Harland_David_Sanders Harland David Sanders var fylt 61år da han grunnla Kentucky Fried Chicken i 1952. Det er han jeg tenker på når jeg graver meg ned i at det er for sent for "sett inn hva som helst". Anonymkode: ceb5f...02a 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #10 Skrevet 8. oktober 2023 Alternativet er jo verre: herk å dø si. Å bli eldre er en luksus mange ikke har fått gleden av. Anonymkode: 0b95f...5d9 5
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #11 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): https://no.m.wikipedia.org/wiki/Harland_David_Sanders Harland David Sanders var fylt 61år da han grunnla Kentucky Fried Chicken i 1952. Det er han jeg tenker på når jeg graver meg ned i at det er for sent for "sett inn hva som helst". Anonymkode: ceb5f...02a Skulle jo naturligvis legge til: Det er aldri for sent å gjøre endringer i livet! Anonymkode: ceb5f...02a 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #12 Skrevet 8. oktober 2023 Livet mitt gikk bare oppover fra 35 og eldre. Anonymkode: 16f4d...c05 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #13 Skrevet 8. oktober 2023 Livet blir i stor grad hva en gjør det til. Er det damer og sang du savner, finn måter å opplev damer og sang Anonymkode: 07706...008 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #14 Skrevet 8. oktober 2023 Nærmer meg førr selv. I feel you, TS. De gode dagene nærmer seg slutten Anonymkode: 06fa6...262 1 1
Fant80 Skrevet 8. oktober 2023 #15 Skrevet 8. oktober 2023 Er 40+ Livet er generelt bedre. Utseendet er generelt dalende.
Nowayback Skrevet 8. oktober 2023 #16 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 5.10.2023 den 23.03): For gammel til utdannelse og få en skikkelig karriere. Kan få vin, men blir vanskeligere med damer og sang. De yngre ser bste en utvaska fyr som ikke kommer videre livet. Nei, herk å bli eldre Anonymkode: 00fe4...5dc Jeg er 37 og et halvt. Nærmer meg formen fra da jeg var i 20-årene (løping). Ser sikkert eldre ut en den gang, og tynnere i luggen. Vekta er den samme. Men rekordene fra da jeg var i 20-årene skal falle. Karrieremenneske blir jeg aldri, ei heller familiefar. Sistnevnte er en sorg, men vi har vel alle våre sorger i livet. "Det er ikke for sent", sier du sikkert nå. Men det handler ikke om alder.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #17 Skrevet 8. oktober 2023 50 år ung her og er sammen med en som er 36, og livet smiler. Jeg føler meg yngre enn noen gang og lever livet i beste velgående . Anonymkode: 0366c...c11 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #18 Skrevet 8. oktober 2023 DelvisPresley skrev (1 time siden): Jeg er 37 og et halvt. Nærmer meg formen fra da jeg var i 20-årene (løping). Ser sikkert eldre ut en den gang, og tynnere i luggen. Vekta er den samme. Men rekordene fra da jeg var i 20-årene skal falle. Karrieremenneske blir jeg aldri, ei heller familiefar. Sistnevnte er en sorg, men vi har vel alle våre sorger i livet. "Det er ikke for sent", sier du sikkert nå. Men det handler ikke om alder. Hva er grunnen til at du ikke kan bli familiefar? Selv ønsker jeg ikke barn, så bryr meg lite om jeg er steril. Anonymkode: e177a...c51 1
Nowayback Skrevet 9. oktober 2023 #19 Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hva er grunnen til at du ikke kan bli familiefar? Selv ønsker jeg ikke barn, så bryr meg lite om jeg er steril. Anonymkode: e177a...c51 Mange grunner. Helsemessige årsaker og personlighetsmessig uegnet til å fungere i et forhold.
Gjest jessop Skrevet 9. oktober 2023 #20 Skrevet 9. oktober 2023 Er alene, har ikke særlig utdannelse og er over 40. Livet er fint ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå