Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så usikker på hva jeg vil ha i år. Hva skal du ha?

Anonymkode: e9bf9...6f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen i år heller!

Men om jeg skulle hatt en, så ville jeg nok hatt denne fra Rosendahl.

• Liker 2
Skrevet

Flaxkalender og eventuelt en sjokoladekalender, men da skal jeg ha en ordentlig en og ikke en billig fra dagligvaren. Kanskje denne? Eller denne? Eller eventuelt blir det en Dumle-kalender. 🎅

• Liker 3
Skrevet

Flaxkalender. Men er ikke glad i jul og begynner alltid kalenderen den 2. og det telles ned til julaften er over 

Anonymkode: 700e8...dc7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Flaxkalender. Men er ikke glad i jul og begynner alltid kalenderen den 2. og det telles ned til julaften er over 

Anonymkode: 700e8...dc7

Ja det var bra tips, skal kjøpe meg flaxkalender og :) Kanskje en er heldig hvem vet :)

Anonymkode: e9bf9...6f8

Skrevet

image.thumb.png.725d3f7ad4c8e7fa53d5e8196c6c5bc1.png

3000 ml / 125 ml = 24 glass

Bilde: partyking.no

Anonymkode: 6740d...c0b

• Liker 5
Skrevet

Flax. 
Sjokoladekalender. 

Jeg vil ha en til men vet ikke hvilken. Klarer ikke bestemme meg. Helst en sexy/erotisk en😍

Synd det ikke finnes Tesla julekalender.

Skrevet (endret)

En te-kalender og musli-kalender fra coolstuff, myslikalenderen koster 1200, 50kr per porsjon, det er litt dyrt.....

Endret av Topsi
Skrevet

Flaxkalender, sjokoladekalender. Og pleier ha en sånn liten en i postkortstørrelse med julemotivbilder bak lukene, det finnes så mange fine sånne. 

Anonymkode: 3d133...149

Skrevet

Lakris fra bulow kalender.

Vurderer tekalender fra Palais des the eller kaffekalender fra kaffebox i tillegg. Får se hva de blir til.

• Liker 1
Skrevet
c_buk skrev (3 minutter siden):

Lakris fra bulow kalender.

Vurderer tekalender fra Palais des the eller kaffekalender fra kaffebox i tillegg. Får se hva de blir til.

Den te-kalenderen er med hele te-blader. Er det posepakket så du bare putter posen  i varmt vann?

Skrevet
Topsi skrev (Akkurat nå):

Den te-kalenderen er med hele te-blader. Er det posepakket så du bare putter posen  i varmt vann?

Sist jeg hadde den så var det teposer. De har da også bryggetemperatur og trekketid på pakkene.

• Liker 1
Skrevet
c_buk skrev (Akkurat nå):

Sist jeg hadde den så var det teposer. De har da også bryggetemperatur og trekketid på pakkene.

Takk, har ikke hørt om den før, skal prøve. Hvilken vil du anbefale? Ser det er 3 kalendere de har

Skrevet
Topsi skrev (28 minutter siden):

Takk, har ikke hørt om den før, skal prøve. Hvilken vil du anbefale? Ser det er 3 kalendere de har

Jeg finner bare én kalender hos Palais des the nå.

Lenke til de 3 du tenker på? Mulig jeg ikke ser rett sted.

Skrevet

Lurer litt på olivenlunden sin adventskalender. Jeg syns også at adventsmagi sin er fin. Så tipper det blir en av de to. Har tidligere brukt å kjøpe lakrids sin adventskalender, men det er godt med en kalender som både har lakris og sjokolade. Også må jeg ha flaxkalender, det er blitt en tradisjon.

Skrevet
Topsi skrev (7 minutter siden):

Ahh, ser ut som det er to ulike.

Jeg hadde den vanlige kalenderen. Men den premiumkalender er jo bedre om man setter pris på litt bedre te. 

Men personlig hadde jeg nok heller bestilt den vanlige kalenderen og heller plukket med meg 1-2 poser fra f.eks Spillthetea med god te i tillegg for litt god ren te.

• Liker 1
Skrevet
c_buk skrev (Akkurat nå):

Ahh, ser ut som det er to ulike.

Jeg hadde den vanlige kalenderen. Men den premiumkalender er jo bedre om man setter pris på litt bedre te. 

Men personlig hadde jeg nok heller bestilt den vanlige kalenderen og heller plukket med meg 1-2 poser fra f.eks Spillthetea med god te i tillegg for litt god ren te.

Takk ❤

• Liker 1
Skrevet

Vurderer en av de fra The Body Shop 

Skrevet
Disney Adult skrev (10 minutter siden):

Vurderer en av de fra The Body Shop 

Jeg er også glad i TBS, men liker veldig utvalgte produkter. Har bestemt meg for å skaffe sjokoladekalender og så heller koste på meg et par produkter jeg ønsker meg fra TBS. Blir billigere enn å kjøpe en hel kalender for kun 2 produkter 😅

Anonymkode: 4a21b...ee8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...