Gå til innhold

Kan dere fortelle noe hyggelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lei meg i dag :( Så trenger bare høre noe hyggelig som kan få meg til å smile! 

Anonymkode: f64db...370

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min og jeg har laga eplemos sammen - og bikkja satt underrundtogmellom beina på oss i håp om at han eller jeg mista noe epleskrell eller en liten eplebit på gulvet. Hvilket vi selvfølgelig gjorde sånn litt innimellom - trang kjøkkenbenk og jækla mange epler. Bikkja snappet raskt opp, og til slutt var hun ganske mett og fornøyd (hadde fått maten sin for ikke lenge siden) - og lå rett ut som en pølse på gulvet, fremdeles underrundtogmellom beina våre - sånn i tilfelle det ramla ned en bit til og sånn i tilfelle hun kunne finne plass i magen sin 😂 Matvraket...Like etterpå gikk bikkja i buret sitt og kveila - tror ikke hun står opp styggtidlig for å mase på mat, for å si det sånn!

Håper du ikke fortsetter å være lei deg veldig lenge - uavhengig av det jeg skrev 🥰

Anonymkode: 2fe2e...2c4

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lei meg i dag :( Så trenger bare høre noe hyggelig som kan få meg til å smile! 

Du er verdifull og perfekt nok akkurat som du er ❤️ 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Å ligge inntullet i et varmt teppe med en kopp kakao med krem og film eller serie på tven er ganske hyggelig. Eventuelt en god bok. 

Anonymkode: 0049a...0d6

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Mannen min og jeg har laga eplemos sammen - og bikkja satt underrundtogmellom beina på oss i håp om at han eller jeg mista noe epleskrell eller en liten eplebit på gulvet. Hvilket vi selvfølgelig gjorde sånn litt innimellom - trang kjøkkenbenk og jækla mange epler. Bikkja snappet raskt opp, og til slutt var hun ganske mett og fornøyd (hadde fått maten sin for ikke lenge siden) - og lå rett ut som en pølse på gulvet, fremdeles underrundtogmellom beina våre - sånn i tilfelle det ramla ned en bit til og sånn i tilfelle hun kunne finne plass i magen sin 😂 Matvraket...Like etterpå gikk bikkja i buret sitt og kveila - tror ikke hun står opp styggtidlig for å mase på mat, for å si det sånn!

Håper du ikke fortsetter å være lei deg veldig lenge - uavhengig av det jeg skrev 🥰

Det var en fin historie. 🐶

Anonymkode: 0a691...8c7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.10.2023 den 22.44):

Det var en søt historie ❤️ Jeg er veldig glad i dyr. Og humøret er bedre i dag. Har selv 2 pusekatter som holder meg med selskap. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...