AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #1 Del Skrevet 5. oktober 2023 Skal ha meg en liten fotoshoot med hund! Litt vanskelig å sette på utløser på kamera for hvert bilde, finnes det noe innstillinger/program/utløser som gjør at jeg kan ta 20 bilder på rappen, uten å føle man har dårlig tid? (Har iPhone) Hunden skal gjøre noen triks, så trenger et system som tar bildet i akkurat riktig sekund eller mange bilder over 30 sekunder 😅 Anonymkode: 4a7bb...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #2 Del Skrevet 6. oktober 2023 Har du prøvd å trykke deg rundt i kamera appen? Det er en innstilling på kamera appen at du kan ta flere bilder samtidig på selvutløser. Har selv brukt den masse. Du setter selvutløser på 10 sekunder, også tar den ganske mange bilder rett etter hverandre. Har telefonen min på engelsk men kan det hete bildesekvens på norsk? Om du trykker deg litt rundt i kamera appen så blir du kjent med alle dens funksjoner Anonymkode: c42b3...4b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #3 Del Skrevet 6. oktober 2023 Alternativt kan du kjøpe en selvutløser kontroll, som du kobler til telefonen din med bluetooth, så må du trykke på den hver gang den skal ta bilde. Anonymkode: c42b3...4b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #4 Del Skrevet 6. oktober 2023 Jeg kan bruke klokken min til å knipse. Har Appleklokke. Anonymkode: c4874...990 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå