AnonymBruker Skrevet 5. mars #81 Del Skrevet 5. mars Jeg vet jo at det er et guttenavn, så det blir ikke helt reelt. Men hadde det vært første gang jeg hørte det, hadde jeg tatt for gitt at det var et jentenavn. Samme "kategori" som f.eks Nora Emma, Anna, Thea osv.. Anonymkode: f4e22...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #82 Del Skrevet 7. mars Gutt Anonymkode: 3272c...d1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #83 Del Skrevet 7. mars Guttenavn Anonymkode: a2cb6...b27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #84 Del Skrevet 7. mars Gutt Anonymkode: c6199...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #85 Del Skrevet 7. mars Unisex, for meg. Anonymkode: b29d2...962 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #86 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (På 5.10.2023 den 21.26): Hva tenker du? Anonymkode: 0222d...e79 Gutt Anonymkode: 8eaad...409 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå