AnonymBruker Skrevet 12. januar #61 Del Skrevet 12. januar Oslonavn først og fremst 😅 Anonymkode: f82aa...c72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #62 Del Skrevet 15. januar Gutt. Var bate en Luca i bgden der jeg vokste opp, det var en gutt. Født ca '78-'79. Anonymkode: 4598c...72a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #63 Del Skrevet 15. januar Hi! My name is Luca. I live at the second floor Anonymkode: d45c9...5cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #64 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hi! My name is Luca. I live at the second floor Anonymkode: d45c9...5cd Informativt. Om dette skal brukes til noe må man jo komme med mer, slik aom tidligere i tråden der en beskrev bakgrunnen til sangen. Hun ble inspirert av en gutt, formodentlig hetende Luca, som hun mistenkte ble utsatt for vold. Anonymkode: 4598c...72a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 15. januar #65 Del Skrevet 15. januar Det er et guttenavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 15. januar #66 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (På 5.10.2023 den 21.26): Hva tenker du? Anonymkode: 0222d...e79 Gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 15. januar #67 Del Skrevet 15. januar Guttenavn. Jente, Lucia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #68 Del Skrevet 15. januar Unisex navn, vil jeg si. Anonymkode: cd757...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #69 Del Skrevet 15. januar Jeg vet om en Luka som er jente. Med en ikke-binær mor 🙂 Anonymkode: 8b1c3...77a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #70 Del Skrevet 15. januar Guttenavn, har en tantegutt som heter det. Anonymkode: 4d05e...ac8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 15. januar #71 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hi! My name is Luca. I live at the second floor Anonymkode: d45c9...5cd Hvis du skal sitere sanger, er det greit å kunne teksten… 1, Den begynner ikke med Hi. 2, Han heter Luka med k. 3. Det heter «On» og ikke «At» the second floor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 15. januar #72 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hi! My name is Luca. I live at the second floor Anonymkode: d45c9...5cd Hvis du skal sitere sanger, er det greit å kunne teksten… 1, Den begynner ikke med Hi. 2, Han heter Luka med k. 3. Det heter «On» og ikke «At» the second floor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 15. januar #73 Del Skrevet 15. januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #74 Del Skrevet 15. januar Grüner skrev (5 minutter siden): Hvis du skal sitere sanger, er det greit å kunne teksten… 1, Den begynner ikke med Hi. 2, Han heter Luka med k. 3. Det heter «On» og ikke «At» the second floor. Lukter regelrytter Anonymkode: 10e12...e7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
w0ho Skrevet 15. januar #75 Del Skrevet 15. januar Jeg vet om to barn som heter Luka (med K), begge er gutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #76 Del Skrevet 15. januar Gutt Anonymkode: 2bdf2...d7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #77 Del Skrevet 15. januar Passer ikke til gutt eller jente. Hvis det er en gutt høres det feminint ut pga a-ending. Hvis det er jente høres det maskulint ut fordi det er så likt Lukas. Passer best til ikkebinære og transpersoner. Anonymkode: 30d17...652 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 15. januar #78 Del Skrevet 15. januar (endret) Utenlandsk navn. Den norske formen er Lukas, evt Lucas hvis man skal være veldig fjong. (Jeg tenker alltid "hallo i luka" eller "deli de luca" når jeg støter på det navnet.) Endret 15. januar av Pringle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #79 Del Skrevet 15. januar Gutt, har to venninner som begge har kalt sønnen sin Luca. Anonymkode: f9bd4...0de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå