Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må bare grrr'e litt. :frustrert:

Å få tak i noen på Lånekassen skal neimenn ikke være lett. Har et konkret spm som jeg ikke finner svar på på min side, så sendte en mail på onsdag. Har jeg fått svar? Nei

Så nå prøver jeg å ringe. Greit nok - du er nr 24 i køen.

Kan vente jeg. Venter og venter, og får med jevne mellomrom oppdatering av typen Du er nr 18 i køen, du er nr 11 i køen osv. Tilsutt hører jeg du er nr 4 i køen. Tjoho! Snart min tur!

Men så skjer det store - damestemmen bryter igjen inn i den vakre ventemusikken og sier følgende:

Det er stor pågang og alle våre kunebehandlere er opptatt. Du må ringe igjen senere.

Da har jeg ventet i ikke mindre enn 19 minutter! :frustrert:

De kan da ikke ha meg på vent så lenge, og når 20 av 24 i køen forran meg har fått slippe til så hiver de meg ut av køen?

Lånekassen er noe dritt altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har helt gitt opp å ringe lånekassa. Jeg møter opp på kontoret deres ved det minste spørsmål. Nå er jo jeg veldig heldig som bor i gangavstand til kontoret her jeg bor, men ville uansett satt av den tiden det tar å dra tid pga det kan bli dyrt også å være i telefonkø så lenge.

Hvis det er noe viktig ang forskriftene ber jeg om å se det skriftlig, og da må jeg møte opp der personlig. Grunnen er rett og slett at jeg ved en anledning opplevde å få forskj svar fra forskj kundebehandlere på samme spørsmålet via telefon. De sa alle at de hadde rett, og at jeg ikke kunne stole på hva de sa muntlig over telefon. rart man blir frustrert og forvirret :forvirret:

Men lånekassa har jo faktisk forbedret telefonservice i forhold til sist jeg studerte. Da hadde de åpningstid på telefonen fra 12-15, dvs 3 timer pr dag :overrasket:

så jeg vil heller råde deg til å ta deg en tur til kontoret deres, hvis du ikke bor altfor langt unna. Er aldri kø på kontoret her i Oslo :)

Skrevet

Jøss. Har opplevd å få beskjed med en gang at det er for stor pågang, men å få det etter å ha ventet så lenge er drøyt! :frustrert: Grrr'er litt jeg og

Skrevet

I går var det rett og slett en teknisk feil, som medførte at alle telefonene falt ut en kort periode. Det forlarer at du fikk melding når du sto i køen.

Skrevet

Jeg ringte dem i dag. Først var jeg nr 26 i køen, så jeg la på og ringte igjen med en gang, da var jeg plutselig nr 5 og alt gikk i grunnen ganske raskt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...