Mina123l Skrevet 5. oktober 2023 #1 Del Skrevet 5. oktober 2023 (endret) Jeg elsker bla kastanjemannen, click beat, stay close, kastanjemannen er definitivt favoritten og har ikke klart å finne noen i den sjangeren som er like bra. Tips? Endret 5. oktober 2023 av Mina123l Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #2 Del Skrevet 5. oktober 2023 Har ikke lest Kastanjemannen, men liker ellers det samme som deg. Leste akkurat offer uten ansikt av Stefan Ahnhen- likte den godt iallefall Anonymkode: 2407f...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #3 Del Skrevet 5. oktober 2023 Serien om Cormoran Strike synes jeg er bra krim. Den første heter The Cuckoo's Calling (Eller "Når gjøken galer" på norsk) Anonymkode: 94d58...5c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #4 Del Skrevet 7. oktober 2023 Likte veldig godt you på nettflix om en stalker veldig bra serie😊 Anonymkode: 66fb6...7c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #5 Del Skrevet 7. oktober 2023 Mr. Mercedes på Viaplay. Anonymkode: 32c16...446 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #6 Del Skrevet 7. oktober 2023 Av krim fra virkeligheten er seriene om Baneheia, Birgitte Tengs og Tina Jørgensen greie Anonymkode: aa76e...14f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 7. oktober 2023 #7 Del Skrevet 7. oktober 2023 Afdeling Q Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa87 Skrevet 7. oktober 2023 #8 Del Skrevet 7. oktober 2023 Jeg likte Dexter godt😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 7. oktober 2023 #9 Del Skrevet 7. oktober 2023 (endret) Mina123l skrev (På 5.10.2023 den 20.22): Jeg elsker bla kastanjemannen, click beat, stay close, kastanjemannen er definitivt favoritten og har ikke klart å finne noen i den sjangeren som er like bra. Tips? bøker eller tv serier? dersom tv serier likte jeg you ganske godt Endret 7. oktober 2023 av Maleficenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #10 Del Skrevet 14. oktober 2023 Skal følge med på serien om Tina Jørgensen. Så nylig at de la ut noen nye bilder og videoer av henne. Det som ofte slår meg i sånne tragiske saker, er at det stort sett er ett bilde som brukes i media. Og så lenge etterpå kommer det ut flere bilder, som slett ikke ligner på det man har sett før. Altså kan folk kanskje i ytterste konsekvens ha sett henne uten å forbinde det med denne saken. Samme skjedde med blant andre Trude Espås, plutselig etter flere år kom det ut bilder jeg aldri ville trodd var henne. Anonymkode: 76551...e6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå