AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #1 Skrevet 5. oktober 2023 Som tittelen sier så lurer jeg på om du har vært i/er i et forhold med en som har sosial angst. Påvirker det noe negativt i forholdet? Anonymkode: 172ef...d0f
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #2 Skrevet 6. oktober 2023 Jeg har sosial angst selv og er i et forhold. Det påvirker negativt på den måten at det irriterer samboer at jeg er «sånn». Han kan være fæl til å påpeke det og konkrete hendelser. Som igjen gir meg enda dårligere selvtillit og mer sosial angst Anonymkode: 8e3eb...a1e 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #3 Skrevet 6. oktober 2023 Min samboer har sosial angst. Jeg er av typen konstant stresset, så det kan være et irritasjonsmoment innimellom. MEN jeg gjør så godt jeg kan å puste med magen de gangene vi for eksempel er på kjøpesenteret feks, da dette er en veldig vanskelig arena. Vi snakker endel om dette med angsten hans, og hvordan jeg kan gjøre ting lettere eller hjelpe når det blir for ille. Det har ikke vært spesielt negativt, men nå er ikke jeg særlig glad i store folkemengder eller happenings heller da. Så bortsett fra at det kan gjøre MEG stresset av og til, har det ikke vært noe negativt. Anonymkode: f317b...f7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå