Gå til innhold

Er det deilig å ha sex med en man har ventet å ha sex med og blitt som en venn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker den pirringen... jeg har en venn eller godt bekjent jeg besøker litt av og til. Vi drikker kaffe sammen og snakker om alt mulig. Begge er single og like tilbakeholdne.. Jeg kjenner jeg fantaserer om denne mannen flere ganger og merker den sexen med han må være noe helt annet enn en sex ned en helt tilfeldig man treffer samme kveld?

Samtidig kan man vel også ha så høre forventninger at man blir skuffet? Eller at han blir for mye "venn" for meg at det nesten blir feil å ha sex. Noen som har erfaring rundt det å ha sex med en såkalt venn? 

Anonymkode: 91005...88d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"en såkalt venn"? 

Jeg tenker sjansen for at dere har dårlig seksuell kjemi, og blir skuffet, er tilstede. Andre personer kan ha andre fantasier, og kanskje tenne på spenningen i å ha seg med en ukjent, i et mørkt rom. Ingen kan gi deg fasit på hvem som har best sex, eller hva dere kommer til å ha. Antagelig er det ingen av dere som tørr å ta initiativ.  

Anonymkode: 23520...568

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Umulig å vite hvordan han er i senga 

Anonymkode: ecbb7...f96

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

"en såkalt venn"? 

Jeg tenker sjansen for at dere har dårlig seksuell kjemi, og blir skuffet, er tilstede. Andre personer kan ha andre fantasier, og kanskje tenne på spenningen i å ha seg med en ukjent, i et mørkt rom. Ingen kan gi deg fasit på hvem som har best sex, eller hva dere kommer til å ha. Antagelig er det ingen av dere som tørr å ta initiativ.  

Mulig det skjer ei gang... merker jo en enorm tiltrekning og veldig god kjemi. 

Skrevet

Kjør på!

Tror det blir fantastisk!! 💥

Anonymkode: d4a9d...2db

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjør på!

Tror det blir fantastisk!! 💥

Anonymkode: d4a9d...2db

Mulig 🥰 om kjemien er like god i senga. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

"en såkalt venn"? 

Man merker fort om det stemmer eller ikke😊 selfølgelig har jeg tenkt på hvordan det er å ha sex med han. Tanken har helt sikkert slått han også... 

Skrevet

Jeg og min kjære hadde egentlig ikke så god «seksuell kjemi» i starten. Sex var greit og jeg elsket nærheten, men ikke noe mer enn det. Vi hadde heldigvis noe som var enda bedre og som virkelig har gjort at vi fortsatt har et godt sexliv flere år etter: God kommunikasjon. Jeg er veldig glad vi tok oss god tid og ble ordentlig kjent før vi hadde sex, så jeg synes det er en kjempegod ide! 💜

Skrevet

Jj

Anonymkode: 16909...331

Skrevet

Du høres forelsket ut.

Anonymkode: 3ac2c...4f1

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du høres forelsket ut.

Anonymkode: 3ac2c...4f1

Er det...🤭 må bare vente på grønt lys.. 

Skrevet

Ts her, bare spør nå... siden han også et singel og hetro. Det må vel ha streifet han en tanke om meg etter de alle gangene vi har vært med hverandre? Eller det bare meg som er gær'n? 

Skrevet

Flere som har hatt sex med venn/en bekjent over lang tid? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ts her, bare spør nå... siden han også et singel og hetro. Det må vel ha streifet han en tanke om meg etter de alle gangene vi har vært med hverandre? Eller det bare meg som er gær'n? 

Spør da vel. Da har du plutselig inngangen til det som kan bli en fin kveld.  Hvordan ser du for deg at det plutselig skal bli grønt lys? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Spør da vel. Da har du plutselig inngangen til det som kan bli en fin kveld.  Hvordan ser du for deg at det plutselig skal bli grønt lys? 

Tja, han viser jo med å alltid snappe tilbake selvom han ikke er noen snapper. Han gir mye respons men ikke før jeg tar tak virker det som. Skal jeg ta steget med å spørre han om han liker meg? Eller ta initiativet til å kysse han første gang? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Skal jeg ta steget med å spørre han om han liker meg? Eller ta initiativet til å kysse han første gang? 

Nei, du skulle jo spørre om tanken om at dere ligger sammen, har streifet ham. 

Bedre enn det, er å si at du drømte at du hadde sex med ham, og at det var en deilig drøm. 

Men ta gjerne initiativ til første kyss. Det er aldri feil.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nei, du skulle jo spørre om tanken om at dere ligger sammen, har streifet ham. 

Bedre enn det, er å si at du drømte at du hadde sex med ham, og at det var en deilig drøm. 

Men ta gjerne initiativ til første kyss. Det er aldri feil.

Får meg ikke til å spørre. Men lurer på hvor langt det skal gå før vi begynner å kysse og isåfall hvordan vi begynner...  

Skrevet

Funker det så funker det. Men det vet du ikke før du har prøvd. Altså hatt sex med han. Bare å ta initiativ neste gang dere møtes, og ting ligger til rette for å kunne ha sex, og nok tid til å utforske hverandre..

Skrevet
Resignert skrev (1 time siden):

Funker det så funker det. Men det vet du ikke før du har prøvd. Altså hatt sex med han. Bare å ta initiativ neste gang dere møtes, og ting ligger til rette for å kunne ha sex, og nok tid til å utforske hverandre..

Om jeg tar initiativ så er det mulig han vil... håper jeg da😄😉

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.10.2023 den 18.31):

Tenker den pirringen... jeg har en venn eller godt bekjent jeg besøker litt av og til. Vi drikker kaffe sammen og snakker om alt mulig. Begge er single og like tilbakeholdne.. Jeg kjenner jeg fantaserer om denne mannen flere ganger og merker den sexen med han må være noe helt annet enn en sex ned en helt tilfeldig man treffer samme kveld?

Samtidig kan man vel også ha så høre forventninger at man blir skuffet? Eller at han blir for mye "venn" for meg at det nesten blir feil å ha sex. Noen som har erfaring rundt det å ha sex med en såkalt venn? 

Det kan slå 4 veier vet jeg av erfaring.. Enten kan vi bli kjærester.. bare vennskap.. vennskap som bare onaner sammen eller som knullevenner.

Jeg vil gjerne høre hennes ønsker og drømmer TS.. For det er litt avgjørende for mitt eget valg.. Vil hun bare onanerer eller at vi onanerer hverandre? Jo jeg liker henne for det, vi trenger ikke å ha sex.. kanskje blir det et fantastisk spennende vennskap også. Knulle vennskap fører oftere til følelser, da blir vi også litt fastknyttet til hverandre. Og brudd på knulle vennskapet fører ofte til sjalusi, for at den andre finner seg noen andre. Det slipper man med å være onanerende venner..

Det siste høres kanskje rart ut, men for å få et godt svar på dette, må det oppleves. Jeg har fått et evig vennskap dette💙

Uansett hvem jeg dater eller av intensjonen, så vil jeg høre hva vi har til intensjon med hverandre.. jeg forlanger såpass, for uten dette blir det heller ikke noe vennskap🤭

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...