AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #1 Skrevet 5. oktober 2023 Vi har flyttet til et mindre sted, med dertil mindre skole. Skolen er super, ungen flotte og 12-åringen vår har fått nye venner og trives.. men ble litt i stuss idag.. I morgen er det pysjdag og ha med dag på skolen.. ikke noe problem å være med på altså, men driver de med sånt i 7. klasse? Anonymkode: 8bd74...730
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #3 Skrevet 5. oktober 2023 Vi hadde det i 7 klasse. altså " Ha med "- dag. Ikke PJ-dag. Jeg hadde med min vekkeklokke ( hva i huleste jeg tenkte med der har jeg ingen anelse om!). Anonymkode: 44439...395 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #4 Skrevet 5. oktober 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Vi hadde det i 7 klasse. altså " Ha med "- dag. Ikke PJ-dag. Jeg hadde med min vekkeklokke ( hva i huleste jeg tenkte med der har jeg ingen anelse om!). Anonymkode: 44439...395 Haha! Søsteren min hadde med seg meg (jeg var baby). Vet at skolen jeg gikk på fortsatt har ha med-dag på alle trinn. Det hadde de for øvrig også da moren min gikk der. Mulig det er en tradisjonsgreie på enkelte skoler? Anonymkode: 7ae19...bb7
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #5 Skrevet 5. oktober 2023 Her har de temadager både på u-skolen og vgs. F.eks rosa dag, pysj-dag, afterski-tema, hawaii-tema osv. Litt konkurranser og premier til beste "kostyme". Det frisker opp i hverdagen, og mine synes det er gøy hvertfall🤩 Ha-med-dag er det vel ikke etter barneskolen, men gøy det også. 7.klassinger er ikke SÅ store og voksne akkurat, selv om enkelte strever forferdelig etter å være det😅 Anonymkode: 01768...326
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #6 Skrevet 7. oktober 2023 De har det her også, og ungene elsker det! Anonymkode: 706ae...dfa
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #7 Skrevet 7. oktober 2023 Vi hadde pysjamasdag på jobben..stort universitet..så for noen tar det aldri slutt 😛 Anonymkode: 6c1e8...291
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå