AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #1 Skrevet 5. oktober 2023 Jeg matchet med en mann på Tinder, og vi sendte mange meldinger i 2-3 dager. Avtalte date førstkommende helg, og nå har det vært stille i et par dager ettersom vi har jo avtalt å møtes. Pleier dere å fortsette å tekste frem til daten? Det virket litt rart at vi var sjukt ivrige på tekstingen for så å stoppe helt når daten ble avtalt. Men samtidig hva skal vi eventuelt skrive nå frem mot daten? Anonymkode: 8064b...c81
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #2 Skrevet 5. oktober 2023 Er det første date foretrekker jeg nogenlunde stillhet frem til daten, kanskje en og annen melding men ikke mer. Noen har vært like ivrig på tekstingen frem til daten og da har jeg følt så mye press og forventninger at jeg bare har grudd meg til daten Anonymkode: 081d4...e20 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #3 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det første date foretrekker jeg nogenlunde stillhet frem til daten, kanskje en og annen melding men ikke mer. Noen har vært like ivrig på tekstingen frem til daten og da har jeg følt så mye press og forventninger at jeg bare har grudd meg til daten Anonymkode: 081d4...e20 Ja nettopp, jeg er enig. Og noe må vi ha å snakke om til helgen! Anonymkode: 8064b...c81 1
BobTheNoob Skrevet 5. oktober 2023 #4 Skrevet 5. oktober 2023 Jeg synes det er best å holde kontakten, men man kan holde det lett. Trenger ikke være så intenst. Det blir mye... 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #5 Skrevet 5. oktober 2023 Nå sendte han faktisk melding! Vi tenkte kanskje det samme, at det brått ble helt stille. Anonymkode: 8064b...c81 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #6 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg matchet med en mann på Tinder, og vi sendte mange meldinger i 2-3 dager. Avtalte date førstkommende helg, og nå har det vært stille i et par dager ettersom vi har jo avtalt å møtes. Pleier dere å fortsette å tekste frem til daten? Det virket litt rart at vi var sjukt ivrige på tekstingen for så å stoppe helt når daten ble avtalt. Men samtidig hva skal vi eventuelt skrive nå frem mot daten? Anonymkode: 8064b...c81 Håhå, han er sikkert med annen dame Anonymkode: 14af4...2f7
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #7 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Nå sendte han faktisk melding! Vi tenkte kanskje det samme, at det brått ble helt stille. Anonymkode: 8064b...c81 Hva skrev han? 🙂 Jeg møtte en herlig mann før sommeren som kjemien bare stemte med fra første blikk. Vi har snakket sammen hver dag siden 😅😅 absolutt hver dag. Vi la hverandre til på snapp på dag 17, og nå har vi snapstreak på 138 dager 🙊 Vi er kjærester og nyter å være nyforelsket og litt fjortisser i 30-40 årene 😉 Det deiligste i vår datingfase var å bare slippe følelsene fri, ingen spill og fundering på svar/ikke svar osv. Jeg gjorde som jeg følte for, sa det jeg tenkte, det samme har han gjort. Vi har begge en opplevelse av at alt er så naturlig og riktig, uanstrengt og fint 😇 Jeg var litt nervøs før vi hadde sex første gang, siden jeg er avdanka mammakropp og han fortsatt er trent etter mange år i idrett på høgt nivå 🙊 men det var full klaff på sexfronten også 🥰😇 Mitt råd: la ting flyte naturlig, la deg selv gjøre det du føler for når du føler for det. Det blir ekte. Den du skal være med kommer til å bli værende med deg når du er ekte 😉😇 Anonymkode: 0b2a9...3e3 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå