Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter en fuktighetskrem jeg kan bruke til å gjerne make-up + å smøre under øynene. Jeg er kun 26 år og har allerede begynt å få rynker.

Noen som har noen gode tips til hvilken fuktighetskrem jeg kan bruke? Er det ikke noe med at parabener gir rynker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
det finnes ikke kremer som hjelper mot rynker..
Skrevet
det finnes ikke kremer som hjelper mot rynker..

Akkurat det vet jeg, jeg lurer bare på hvilken krem som er best for å ikke få rynker så lett. F.eks inneholder Nivea mye parabener som igjen gjør at rynkene kommer raskere. Jeg vil helst gjøre mitt for at ikke rynkene kommer i raskere tempo enn de allerede gjør ;)

Skrevet

jeg har hørt at A-krem, som du får kjøpt på apoteket er bra!

Skrevet

Parabener har ingenting med eventuelle rynker å gjøre; parabener er konserveringsmidler som har blitt mistenkt for både det ene og det andre, men ikke for å gi rynker.

Det du kan gjøre, er å la være å røyke, ikke ta solarium (og beskytt deg i den vanlige sola), få i deg nok vann og sunt fett i kosten, og i tillegg bruke en krem som er rik nok for din hudtype. Hør hos hudpleier eller i et parfymeri, så får du gjerne med deg småprøver hjem så du kan prøve før du kjøper. Apoteket har også flere bra serier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...