Gå til innhold

Er du gift /samboer med en-egged tvilling, og din opplevelse av det ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Undres på om det er noen på KG som er gift /samboer med en partner som er tvillingfødt (enegged tvilling) og din opplevelse av  det ?.

Har din partner vist eit avhengihetsforhold til sin tvillingsøster / bror ?  Hvordan har du /dere evntl. taklet avhengihetsforholdet, og din  opplevelser av det.? Like barn leker oftest best, og eneggede tivillinger har ofte vist seg å ha denne egenskapen, og telepati mellom eneggede tvillinger er ikkje så uvanleg. Tidligere var det vanleg at tvillinger skulle vera likt kledde,  sov i  samme seng, delte soverom saman, delte barnvogn saman, gjekk i samme klasse på skolen, samme fritidsintrs. o.s.v.    

Anonymkode: 4efb5...dd4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, mannen min er enegget tvilling. De er nære, men har ikke et avhengighetsforhold. De var mer avhengige av hverandre da de var yngre, men nå er jo begge gift og har barn. Vi har et godt forhold til tvillingbroren til mannen min og hans kone og barn, men det har vi også til de andre søskene til mannen min og deres partnere, samt barn.

Anonymkode: ad0d9...6db

Skrevet

Det er nok stor forskjell på når de er voksne og når de er barn. Kjenner eneggede tvillinger som er i forhold på hver sin kant, de møtes jevnlig og finner på forskjellig, og har et nært vennskap, men lever ellers sine liv slik som andre søsken gjør. Det er mange søsken som ikke er tvillinger som også har et godt og nært forhold.

Det med å ha like klær og sånt, tror jeg hører fortiden til, men det er praktisk å kunne bytte litt klær innbyrdes. De jeg kjenner valgte helt ulike studieretninger, har forskjellige venner, kjærestene er ganske ulike, og de deltar på mye ulike hobbyer, dette selv om de er eneggede og er så like av utseende at mange har problemer med å skille dem fra hverandre.

Anonymkode: 1f44e...a89

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er nok stor forskjell på når de er voksne og når de er barn. Kjenner eneggede tvillinger som er i forhold på hver sin kant, de møtes jevnlig og finner på forskjellig, og har et nært vennskap, men lever ellers sine liv slik som andre søsken gjør. Det er mange søsken som ikke er tvillinger som også har et godt og nært forhold.

Det med å ha like klær og sånt, tror jeg hører fortiden til, men det er praktisk å kunne bytte litt klær innbyrdes. De jeg kjenner valgte helt ulike studieretninger, har forskjellige venner, kjærestene er ganske ulike, og de deltar på mye ulike hobbyer, dette selv om de er eneggede og er så like av utseende at mange har problemer med å skille dem fra hverandre.

Anonymkode: 1f44e...a89

Har eneggede tvillinger, og av utseende var de like som 2 dråper vann i barndomen, og ettersom de alltid hadde lik bekledning hadde de fleste  problem med å skille den fra hverandre,og mange pussige episoder oppstod, men utseende har omsider  endret seg.

Tvillingene  bor idag  omlag  2 timers reiseavstand fra hverandre, men  er  de fortsatt veldi knyttet til hverandre. De har de samme felles intrs. og de har  samme felles venner. Blir den eine  syk så blir også den andre det, og det råder ofte sjalusi.

Anonymkode: 4efb5...dd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...