Gå til innhold

Svarer aldri når barnekor ringer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 
Jeg dater en mann og har datet han i 5 mnd nå. Vi begge har x-er og barn fra hver vår side. 
Jeg reagerer på en ting og det er at han aldri svarer tlf når hun ringer når jeg er tilstede. Barnet demmes er 5 år så det er jo naturlig at de ringer hverandre fordi ungen ikke har egen tlf. 
Sist gang hun ringte mens jeg var med han svarte han ikke da heller. Så sendte hun han en mld. Hvorfor svarer du ikke ? Vi har ringt deg…. Også så jeg ikke resten av mld. 

kjenner at det irriterer meg. 
Hvordan skal jeg håndtere dette? 

Anonymkode: afcc4...7b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahah ser at overskriften ble feil. Barnekor😂😂😂 skulle stå barnemor. 

• Liker 1
Skrevet

1. "Demmes"? "Deres".

2. Snakk med kjæresten din!

Anonymkode: 5b44c...889

• Liker 3
Skrevet

Barnekor synger skingrende og falskt, så jeg ville faktisk heller ikke tatt telefonen om de ringte.

Anonymkode: 8dc02...4de

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Barnekor synger skingrende og falskt, så jeg ville faktisk heller ikke tatt telefonen om de ringte.

Anonymkode: 8dc02...4de

Hahhaa 😂 må kanskje lage en ny tråd jeg den overskriften ødelegger 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hahhaa 😂 må kanskje lage en ny tråd jeg den overskriften ødelegger 😂

Det trenger du ikke. Bare rapporter ditt eget første innlegg, og skriv i meldingsboksen som popper opp at du er trådstarter og ønsker stavefeilen i "barnemor/barnekor" rettet i overskriften. Disse rapportene går til moderatorene, som kan ordne det for deg.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er telefonabonnenten som bestemmer hvilke telefoner man ønsker å besvare. Han er ukomfortabel med å snakke med henne når du er til stede. Synes det er rart å reagere på noe slikt. 
Jeg liker heller ikke å snakke i telefonen når andre hører på. 

Anonymkode: 8a14c...862

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde spurt han hvorfor han ikke tar telefonen. For alt du vet kan det hende han tror du blir irritert om han tar tlf, og ikke motsatt. 

• Liker 1
Skrevet

Hvordan vet du at det er datteren som ringer? Ringer vel fra barnemors nummer? Kanskje det er eksen han ikke gidder å prate med? Kan jo fort la datteren snakke først, for så å ta over røret og kanskje ta opp tema han ikke ønsker å prate om med deg tilstede. Eller kanskje barnemor ikke vet at han dater og han ikke vet hva han skal svare når datteren/barnekor spør hva han gjør på. 

Neste gang kan du si at du stikker ut en tur eller går i dusjen så han kan få prate i fred. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hahah ser at overskriften ble feil. Barnekor😂😂😂 skulle stå barnemor. 

Ja, fader denne tråden måtte jeg inn å lese fordi punkt 1: Hvorfor ringer barnekor? Og punkt 2: Hvorfor skulle man ikke ville svare når de ringer? 🤣

• Liker 1
Skrevet

Jeg er sykt skuffet det ikke var noe med et barnekor! 😂😂 

Anonymkode: 13aa0...2a6

Skrevet

Ville spurt ham jeg eller sagt til ham at det er helt ok at du tar telefonen når barnet ditt ringer, selv om du er tilstede. Er det kun disse telefonene han ikke tar eller tar han aldri telefonen når dere er sammen? Kan jo hende han generelt tenker det er uhøflig å ta tlf når han er med deg (for det er det jo egentlig men litt annerledes når det er eget lite barn det er snakk om)

Anonymkode: 4d0d2...b39

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...