AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #1 Skrevet 5. oktober 2023 Når kvinneklinikken i Bergen flyttes til glassblokkene, blir det da tilbud om lystgass under fødsel? Anonymkode: a6f7c...b0e
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #2 Skrevet 5. oktober 2023 Uten å si det med 100% sikkerhet så mener jeg å ha lest at lystgass skal være tilgjengelig når de flytter bort i glassblokkene. Men ikke på alle avdelingene. Anonymkode: f30c5...e74
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #3 Skrevet 5. oktober 2023 Jeg har hørt at det ikke blir. De begrunner det med at ventilasjonen ikke er god nok sånn at de ansatte da puster inn mye "rester" av lystgassen og det er visst ikke heldig over tid. Anonymkode: 66c98...7e5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #4 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg har hørt at det ikke blir. De begrunner det med at ventilasjonen ikke er god nok sånn at de ansatte da puster inn mye "rester" av lystgassen og det er visst ikke heldig over tid. Anonymkode: 66c98...7e5 Det var det argumentet de brukte for det gamle bygget, men ventilasjonen kan vel umulig være dårlig i det nye bygget vel? Anonymkode: a6f7c...b0e 1
Helene90 Skrevet 5. oktober 2023 #5 Skrevet 5. oktober 2023 Lystgass ble tatt vekk på KK i 2002 pga for dårlig ventilasjon - og at gassen trakk inn i andre rom enn hvor det var i bruk noe som ikke var ideelt for verken ansatte eller fødende. Men har lest at de vil være mulig å få lystgass på noen av de nye avdelingene i glassblokkene. Men de kan ha endret på det igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå