AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #1 Skrevet 5. oktober 2023 Når det kommer til dette har ikke utseendet noe å si, da mener jeg liksom hvis jeg møter en super kjekk kar og han er snill mot meg hele tiden mister jeg intresse. Jeg hater det, jeg blir bare alltid tiltrukket av dirtsekker som bare prøver å ødelegge livet mitt og ikke bryr seg noe om hvordan jeg føler eller om meg generelt, som leker med følelsene mine og behandler meg som en drit, hvorfor er det slik? Jeg prøvde å slutte å like sånne karer men jeg har ikke noe kontroll over det, liker å bli kjefta på eller skrika til eller slått av en jeg er sammen med, får meg til å få sterke følelser for han bare Anonymkode: 9ea38...4b0
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #2 Skrevet 5. oktober 2023 Btw mener ikke gutter som leker bad boy og er slemme for å kule seg, mener de som er naturlige slik med 0 empati. Anonymkode: 9ea38...4b0
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #3 Skrevet 5. oktober 2023 Du burde få profesjonell hjelp. Og ikke date noen som helst inntil videre. Anonymkode: bb899...fda 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #4 Skrevet 5. oktober 2023 Faren din var slik. Det er dette du er vant til, og dette du føler deg hjemme i. Du vet hvordan du lever et giftig liv. Et rolig og trygt liv er helt ukjent for deg, og du vet ikke hvordan du skal leve slik. Derfor søker du etter det du er vant til og har lært fra du var født. Anonymkode: 03d97...4fa 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #5 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Faren din var slik. Det er dette du er vant til, og dette du føler deg hjemme i. Du vet hvordan du lever et giftig liv. Et rolig og trygt liv er helt ukjent for deg, og du vet ikke hvordan du skal leve slik. Derfor søker du etter det du er vant til og har lært fra du var født. Anonymkode: 03d97...4fa Dette. Se til din egen far, så har du svaret. Anonymkode: cadad...0b8 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #6 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Dette. Se til din egen far, så har du svaret. Anonymkode: cadad...0b8 Far var slem, ikke noe annet enn dette. Anonymkode: 9ea38...4b0
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #7 Skrevet 6. oktober 2023 Gjentakelse av barndommen. Hvordan var faren din? Anonymkode: cca53...a51 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå