Gå til innhold

Vært uten sex i 3 år. Hvor kan man finne noe uforpliktende?

Anbefalte innlegg

Skrevet
exictence skrev (5 timer siden):

1. Hvorfor er det mer godtatt å avslutte et sexforhold enn kjæresteforhold? 

2. Det er akkurat som at sex forhold kan man godt ha en periode, mens kjæresteforhold skal vare livet ut.

3. Ja, vi håper at kjæresteforhold skal vare. Men blir det slutt tidlig, så gjør det det. 

4. Jeg vil heller se tilbake på at jeg har hatt mange kjæresteforhold, enn at jeg vil se tilbake på at jeg har hatt mange uforpliktende sex forhold.

1. Jeg tror det sitter i hodet til hver enkelt, noen godtar det, mens andre ikke

2. Kjæreste forhold er mere sårbart, for du har jo akseptert at vi evt. flytter sammen? Uforpliktende kan man ha så lenge vi vil, så et brudd føles ikke like ondt ut, nettopp fordi vi ikke har gitt hverandre forhåpninger som kjærester.

3. Jeg håper begge typeforhold skal være med troskap, å ha flere dater samtidig er uaktuelt.. og utroskap fy og spark i rævva

4. Ja, men det kommer nok av å kjenne på bedre selvfølelse.. Du har jo like mye sex i begge forholdene, så det kan jo ikke være følelsen av å ligge rundt. Jeg tenker litt annerledes.. jeg er så himla glad hver gang en kvinne nyter det jeg gjør, og av takknemlighet at jeg stiller opp som uforpliktende. Så jeg har hatt minst like godt forhold med uforpliktende, som med en kjæreste. Og vennskapet i uforpliktende kan komme tilbake igjen, det gjør heldigvis ikke mine 3 exe`r😆

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Fordi menn må være forelsket for å kalle deg kjæreste. Menn kan ikke tvinges til noe tror jeg. 

Anonymkode: 87a8a...da2

Ja og tja. Hva er egentlig å være forelsket? En tiltrekning er der jo, både seksuelt og at man liker å være med hverandre. Er ikke det i hvert fall en type kjærlighet? Jo, det vil jeg påstå.

Jeg sa det til han en gang, det er en type kjærlighet mellom oss. Det er godt.

Sannsynligvis kjente jeg mye mer på den kjærligheten enn ham. Men hva så? Vi hadde et bånd mellom oss. Han ville fortsette med det. Da kan vi vel kalle oss kjærester når begge vil fortsette på den måten. Så tar vi en dag av gangen. Det kan vi også selv om vi kaller oss kjærester.

• Hjerte 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (34 minutter siden):

Det skal klaffe, men jeg tror allerede de har funnet en viktig tone sammen.. jeg sitter bare å gler meg at det skal fungere mellom dem. Jeg tror hun vil ha han som kjæreste, men usikker på sexlysten. I mellomtiden kan de kalle seg både kjærester og koseelskere med godt vennskap. Jeg synes også det er lettere å finne noe uforpliktende, men jeg bruker samme fremgangsmåten. Jeg gjør ingen vesentlig forskjell.. inntil følelsene for hverandre treffer oss, da blir det mere kosing og kyssing selvfølgelig. Men kvaliteten på sexen blir alltid like god og prioritert, sexen er jo et samspill for at vi begge skal fungere og oppnå det vi ønsker oss.. Gjensidighet og romantikk vettu @exictence🥰💞Slik øker vi sexlysten, for det er så befriende å få det som man vil i et bekyringsløst sexliv. Det gode sexlivet smitter over i samlivet, men også motsatt🤭

Ja, de kan kalle seg det de vil. Jeg foretrekker å kalle et slikt vennskap og koseelskere for kjærester. Men er selvfølgelig opp til enhver.

• Hjerte 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (28 minutter siden):

Den ærligheten setter jeg pris på.. men vi har kanskje ikke full kontroll på følelsene for hverandre.. Skulle et uforpliktende forhold endre seg til kjærester, er jo det greit. For da har vi også funnet den seksuelle kjemien.

Og skulle det skjære seg mellom oss, er vi likevel voksne nok til å forstå eller akseptere det. Enveis kjærlighet fungere dårlig har jeg erfart😅 Det er så sjelden det blir slutt av seksuelle årsaker, for i begynnelsen har alle like høy sexlyst. Og det skjer i ettertid at sexlysten daler.. men det tør jeg å sverge på er for lite sammarbeid, eller ikke er helt ærlig med hverandre.

Men selv om begge vet at dette er bare trolig for en stund, for det er god sex, men de kan ikke se et langt liv sammen, kan de ikke likevel kalle seg for kjærester den stunden de holder på? Det vil jeg. 

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg hadde en mann som ikke ville være kjæreste med meg. Han ville finne på mange ting med meg. Vi hadde sex mange ganger. Nesten ett år gikk det. 

Jeg gikk med på å være med ham, selv om han ikke ville være kjæreste. Jeg var så forelsket, og vi hadde det så fint. Men jeg hadde det jo også vondt fordi han ikke ville være kjæreste.

Jeg prøvde flere ganger å avslutte det, men klarte det liksom ikke helt, fordi jeg savnet ham veldig. En gang da vi ruslet hjemover til meg, sa jeg i en spørrende smilende tone samtidig som noe jeg konstaterte, at nå var vi litt kjærester. Han så på meg og nikket smilende og flørtende.

Den historien din gjør meg alltid trist😪 men det er fordi jeg vet at du er så nydelig god invendig.. du fortjente så mye bedre.. du fortjener enda mere nå.. du burde ha vært pakket inn i kjærlighet av ekte omsorg og romantikk💞 Jeg vet nøyaktig hvordan det er å være omsorgsfull.. "Jeg gnager heller av meg armen, for at min elskede ikke skal ha det ondt" 

Skrevet
Bamseklemmer skrev (11 minutter siden):

2. Kjæreste forhold er mere sårbart, for du har jo akseptert at vi evt. flytter sammen? Uforpliktende kan man ha så lenge vi vil, så et brudd føles ikke like ondt ut, nettopp fordi vi ikke har gitt hverandre forhåpninger som kjærester.

A-ha ! Det er fordi kjæreste forhold er mer sårbart. Hm, ja, men hvorfor er det det? Jeg synes ikke det. Jeg synes det er like sårt med avslutning på noe uforpliktende sex også. Men det kommer an på hvor lenge det har vart.

Mitt ene uforpliktende sex som varte nesten 1 år, var like sårt for meg som en kjæreste brudd som varte ca like lenge. Men jeg forstår at mange tenker ulikt og føler ulikt der. 

Lurer på om det er et slags beskyttende skjold å ikke kalle seg kjærester når man har "noe" forhold?

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Men poenget mitt er egentlig det at er det så farlig å si at man er kjærester? Hvorfor mener mange det? (Kanskje jeg skulle opprettet ny tråd. Hm)

Kall meg gjerne kjæreste du.. så er du min kjæreste🥰 jeg skal bedøve deg med romantikk, og fylle hjerte ditt med velbehag❤️ jeg forlanger bare pannekaker og at du kan klå meg på ryggen engang i blandt😂 (intern humor)

Skrevet (endret)
Bamseklemmer skrev (15 minutter siden):

Den historien din gjør meg alltid trist😪 men det er fordi jeg vet at du er så nydelig god invendig.. du fortjente så mye bedre.. du fortjener enda mere nå.. du burde ha vært pakket inn i kjærlighet av ekte omsorg og romantikk💞 Jeg vet nøyaktig hvordan det er å være omsorgsfull.. "Jeg gnager heller av meg armen, for at min elskede ikke skal ha det ondt" 

Tusen takk 🥰

Livet er rart. Nå er jeg veldig glad for at det ikke ble han og meg. Han levde et ganske annet liv enn meg. Men vi kunne godt ha kalt hverandre kjærester for det. Det var jo kun oss to den gang.

Jeg mener du skrev et sted at ved å kalle seg kjæreste går vi inn for at vi vil flytte sammen en dag. Jeg vil si nei til det. Men interessant at du sier det. Jeg tror mange tenker som deg. Og at det er derfor kjæreste begrepet skremmer. 

Synes det er søtt å kalle hverandre kjærester. Kan man ikke gjøre det mer? :D

Endret av exictence
  • Hjerte 2
Skrevet
Bamseklemmer skrev (10 minutter siden):

Kall meg gjerne kjæreste du.. så er du min kjæreste🥰 jeg skal bedøve deg med romantikk, og fylle hjerte ditt med velbehag❤️ jeg forlanger bare pannekaker og at du kan klå meg på ryggen engang i blandt😂 (intern humor)

Hi, hi, den var god ❤️

• Hjerte 2
Skrevet
exictence skrev (9 minutter siden):

Men selv om begge vet at dette er bare trolig for en stund, for det er god sex, men de kan ikke se et langt liv sammen, kan de ikke likevel kalle seg for kjærester den stunden de holder på? Det vil jeg. 

Selvfølgelig er vi kjærester, vi oppfører oss jo som kjærester. Jeg kan stolt holde deg i hånden, ut for å spise og vise frem min tiltenkte kone til venner og familie.. Det er ingen hemmlighet det kjæresten min.. jeg kan også med stolhet si at du er min beste elsker, for de fleste voksne reagere positivt på dette. Men jeg må høre med deg først, om du synes det er greitt at jeg sier det.. Har du opplevd noe lignende? Det er faktisk en kjempedeilig følelse🥰

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
exictence skrev (25 minutter siden):

Helt ok.. da vil jeg krone deg som dronningen min, for du har en så søt og romantisk tankegang🥰 Føler meg litt innhabil nå, for jeg vet hvor hjertegod du er😅

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
exictence skrev (17 minutter siden):

Hi, hi, den var god ❤️

Vi burde skaffe oss et rom?🙈 vi har mye så å diskutere enda og jeg savner våre samtaler💞  Men føler vi avsporer hele tråden til TS.

Forresten TS? Synes du det vi skriver er nyttig, tankefullt og reellt for din del?😇

Endret av Bamseklemmer
Skrevet

Hva skjedde med den tråden her....? 🙄

Anonymkode: dcbe2...a8e

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...