Gå til innhold

Vært uten sex i 3 år. Hvor kan man finne noe uforpliktende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På lørdag fikk jeg melding av en mann jeg har vært på 2 dater med i sommer. Jeg så ikke den komme da jeg trodde han hadde gått videre, men han skrev i meldingen at han hadde hatt mye å gjøre med firmaet sitt (driver for seg selv). Han er 45, så har helt perfekt alder. Jeg er 39. Han er en mann som søkte forhold på Tinder. Vi har avtalt date denne uka, så får se hva som skjer. Jeg er selvsagt ute etter kjæreste om jeg finner en fyr det klaffer med, første valget mitt er en fast kjæreste.  

TS 

Anonymkode: 94a65...bc3

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 6.10.2023 den 5.38):

Jeg tror det er mest luringer for ONS på Tinder. Så jeg hadde heller brukt Fetlife eller NakenTid, de er litt mere "proffesjonell" der😅

Ja, det er bare å registrere seg på Nakentid. Som fersk dameprofil, selv uten bilde, kommer det fort 20-40 meldinger fra håpefulle menn selv om de bor i en annen landsdel, og meldingene er sjeldent av høyere kvalitet enn "God mann. Økseskaft”. Det er bare å se på hvordan menn flest formulerer kontaktannonsene sine på slike sider, så vet ikke om jeg ville snakket opp "profesjonaliteten" på sjekkingen på slike sider 😅 For ikke å snakke om menn på Fetlife som har misforstått bdsm og dominans og tror det er helt fritt frem for å tiltale kvinner så nedverdigende og ydmykende de føler for.

Anonymkode: 8b2a3...af0

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.10.2023 den 23.15):

Tar ikke en opptatt mann, kun en singel en.

TS

Alle opptatte menn er jo på vei ut av forholdet vet du😉 

Anonymkode: bbc68...405

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, det er bare å registrere seg på Nakentid. Som fersk dameprofil, selv uten bilde, kommer det fort 20-40 meldinger fra håpefulle menn selv om de bor i en annen landsdel, og meldingene er sjeldent av høyere kvalitet enn "God mann. Økseskaft”. Det er bare å se på hvordan menn flest formulerer kontaktannonsene sine på slike sider, så vet ikke om jeg ville snakket opp "profesjonaliteten" på sjekkingen på slike sider 😅 For ikke å snakke om menn på Fetlife som har misforstått bdsm og dominans og tror det er helt fritt frem for å tiltale kvinner så nedverdigende og ydmykende de føler for.

Ok, da har ikke jeg sendt deg melding ser jeg😂 haha, neida.. det ble skivebom.. så nå kan du se, at jeg har redigert meldingen min. Ikke bra å anbefale noe som virker som stikk motsatt😆

Men hvorfor gjør du ikke som oss?

Endret av Bamseklemmer
Skrevet

Stille deg på et gatehjørne sent på kvelden...

Anonymkode: 7cb04...cfc

Skrevet
Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

Ok, da har ikke jeg sendt deg melding ser jeg😂 haha, neida.. det ble skivebom.. så nå kan du se, at jeg har redigert meldingen min. Ikke bra å anbefale noe som virker som stikk motsatt😆

Men hvorfor gjør du ikke som oss?

Haha, jeg tror nok jeg har for mye skjegg til at du hadde sendt meg melding uansett 😅 men ja, du bommer nok i oppfatningen din om at menn på FL og Nakentid er mer "profesjonelle” i sjekkingen sin ut fra de hjertesukk og irritasjoner jeg hører privat og ser luftet i både forum og profiler.

Gjør hva da som oss, hvem oss?

• Liker 1
Skrevet
18 hours ago, exictence said:

En du føler deg tiltrukket til og lett å snakke med, hvorfor falt du ikke for ham?

Seksuelt tiltrukket av. Han har en personlighet som gjør han uinteressant for meg. Som skravlepartner absolutt, men ikke noe annet 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Haha, jeg tror nok jeg har for mye skjegg til at du hadde sendt meg melding uansett 😅 men ja, du bommer nok i oppfatningen din om at menn på FL og Nakentid er mer "profesjonelle” i sjekkingen sin ut fra de hjertesukk og irritasjoner jeg hører privat og ser luftet i både forum og profiler.

Gjør hva da som oss, hvem oss?

Ok, jeg trodde du var TS og hadde skjegg nedentil😂  "Oss" ble meg og hun jeg datet, som jeg skrev i #15.

"Oss": Vi likte best å komme i kontakt med noen på byen.. for vi var begge sosial anlagt, og hadde lett for å prate med det motsatte kjønnet. Jeg så iallefall ikke dette som en uforpliktende sexdate, men en måte å bli kjent med noen som kan være potensiell elsker. Følelsene kom ikke før vi flørter med hverandre, men likevel visste vi jo ikke hvilken intensjon den andre hadde, det fant vi ikke før vi hadde ligget under teppenet. Så fremgangsmåten er ganske grei.. vi pratet ikke om sex før vi hadde den hodeputekosepraten etter sex. Det var en avgjørende faktor for at jeg fikk være med henne hjem, sa hun. I tillegg var jeg tålmodig, sjarmerende.. og litt utenom det vanlige som klarte å holde meg halvedru, men fremdeles hadde det gøy på byen.. men det meste av dette visste jeg jo fra før, ellers har jeg aldri fått blitt med henne hjem. 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har vært uten sex i 1 år. Ja, meg og x hadde sex til siste stund. Det var det ene som fungerte. 
I dag tenker jeg , det som skjer, skjer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

På lørdag fikk jeg melding av en mann jeg har vært på 2 dater med i sommer. Jeg så ikke den komme da jeg trodde han hadde gått videre, men han skrev i meldingen at han hadde hatt mye å gjøre med firmaet sitt (driver for seg selv). Han er 45, så har helt perfekt alder. Jeg er 39. Han er en mann som søkte forhold på Tinder. Vi har avtalt date denne uka, så får se hva som skjer. Jeg er selvsagt ute etter kjæreste om jeg finner en fyr det klaffer med, første valget mitt er en fast kjæreste.  

TS 

Så nå har du skiftet mening etter 17 timer? 🤔😅..fra uforpliktende fyr -> kjæreste -> fast kjæreste?

Jeg tror du må bruke samme fremgangsmåte på alle tre.. for jeg tror ingen vet hvordan det blir, før du har hatt han under teppenet noen ganger. Det er jo ikke slik at vi spør fremmende, om vi skal ha et uforpliktende sexdate.. og heller ikke om vi skal bli kjærester.. 

Skal jeg bli interessert i eller like en kvinne skikkelig, vil jeg først kjenne om hun er like deilig som hun ser ut som.. Dette handler ikke alltid om sex.. det handler mere om hvor omsorgsfull og snill hun er, eller hvor glad hun er i sex. Jeg har heller aldri tvilt på at kvinner er deilig i sexen.. alle er deilige.. Men det er sexlysten jeg vil vite hvordan det står til med. For ulik sexlyst fører oss ikke nærmere sammen.

Skrevet
Bamseklemmer skrev (5 timer siden):

Så nå har du skiftet mening etter 17 timer? 🤔😅..fra uforpliktende fyr -> kjæreste -> fast kjæreste?

Jeg tror du må bruke samme fremgangsmåte på alle tre.. for jeg tror ingen vet hvordan det blir, før du har hatt han under teppenet noen ganger. Det er jo ikke slik at vi spør fremmende, om vi skal ha et uforpliktende sexdate.. og heller ikke om vi skal bli kjærester.. 

Skal jeg bli interessert i eller like en kvinne skikkelig, vil jeg først kjenne om hun er like deilig som hun ser ut som.. Dette handler ikke alltid om sex.. det handler mere om hvor omsorgsfull og snill hun er, eller hvor glad hun er i sex. Jeg har heller aldri tvilt på at kvinner er deilig i sexen.. alle er deilige.. Men det er sexlysten jeg vil vite hvordan det står til med. For ulik sexlyst fører oss ikke nærmere sammen.

Nå dater jeg kun 1 om gangen, ikke 3 😅. Ja jeg ønsker meg kjæreste når jeg har møtt rett mann. Han som sendte meg melding virker interessert og det er et godt utgsngspunkt. Jeg er dame med veldig høy sexlyst, jeg onanerer hver dag (har leketøy som funker bra). Men jeg savner å få orgasme sammen med den mannen jeg er glad i. Det er så viktig for meg at vi kommer begge to og nyter det sammen. Vi opplever kos, nærhet og mye trygghet sammen når vi har sex og kysser/ koser. Så det er absolutt viktig for meg at jeg og mannen har lik sexlyst ❤️

TS  

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå dater jeg kun 1 om gangen, ikke 3 😅. Ja jeg ønsker meg kjæreste når jeg har møtt rett mann. Han som sendte meg melding virker interessert og det er et godt utgsngspunkt. Jeg er dame med veldig høy sexlyst, jeg onanerer hver dag (har leketøy som funker bra). Men jeg savner å få orgasme sammen med den mannen jeg er glad i. Det er så viktig for meg at vi kommer begge to og nyter det sammen. Vi opplever kos, nærhet og mye trygghet sammen når vi har sex og kysser/ koser. Så det er absolutt viktig for meg at jeg og mannen har lik sexlyst ❤️

TS  

*Jeg mente at jeg ønsker dette, da vi ikke har hatt sex ennå. Vi må date litt mer før sex er aktuelt. 

TS 

Skrevet (endret)
Bamseklemmer skrev (6 timer siden):

Jeg tolker det sånn at hun nødvendigvis ikke har skiftet mening. Hun ønsker seg egentlig kjæreste, men det skal mye til for å klaffe. Derfor vil hun nå ha noe uforpliktende til bare å ha sex med, for sex er lenge siden hun hadde, og det lengter hun etter. Men vil ikke vente helt til hun har funnet seg en kjæreste. Det er lettere å få noe uforpliktende.

Sånn tenker jeg om det?

Det er jo ikke slik at vi spør fremmende, om vi skal ha et uforpliktende sexdate.. og heller ikke om vi skal bli kjærester.. 

Jeg har gjort det. Vel, ikke akkurat fremmede, mem sånn litt etter hvert. Jeg tror det er viktig at man er tydelig med hverandre med hva man ønsker.

Enig.

Men er det så "farlig" å kalle seg kjæreste i mellom tiden? 

Hvorfor er det mer godtatt å avslutte et sexforhold enn kjæresteforhold? 

Det er akkurat som at sex forhold kan man godt ha en periode, mens kjæresteforhold skal vare livet ut.

Ja, vi håper at kjæresteforhold skal vare. Men blir det slutt tidlig, så gjør det det. 

Jeg vil heller se tilbake på at jeg har hatt mange kjæresteforhold, enn at jeg vil se tilbake på at jeg har hatt mange uforpliktende sex forhold.

Jeg hadde en mann som ikke ville være kjæreste med meg. Han ville finne på mange ting med meg. Vi hadde sex mange ganger. Nesten ett år gikk det. 

Jeg gikk med på å være med ham, selv om han ikke ville være kjæreste. Jeg var så forelsket, og vi hadde det så fint. Men jeg hadde det jo også vondt fordi han ikke ville være kjæreste.

Jeg prøvde flere ganger å avslutte det, men klarte det liksom ikke helt, fordi jeg savnet ham veldig. En gang da vi ruslet hjemover til meg, sa jeg i en spørrende smilende tone samtidig som noe jeg konstaterte, at nå var vi litt kjærester. Han så på meg og nikket smilende og flørtende.

Vi ble nå aldri egentlig det.

Men poenget mitt er egentlig det at er det så farlig å si at man er kjærester? Hvorfor mener mange det? (Kanskje jeg skulle opprettet ny tråd. Hm)

Endret av exictence
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.10.2023 den 15.54):

Ta deg en tur på nettet å kukk. Der er det tusenvis av opptatte menn som skriker etter noe uforpliktende men fast🤫 

Anonymkode: bbc68...405

Æsjjjjjjjjjjjĵ

Anonymkode: 87a8a...da2

Skrevet
exictence skrev (1 time siden):

Jeg tolker det sånn at hun nødvendigvis ikke har skiftet mening. Hun ønsker seg egentlig kjæreste, men det skal mye til for å klaffe. Derfor vil hun nå ha noe uforpliktende til bare å ha sex med, for sex er lenge siden hun hadde, og det lengter hun etter. Men vil ikke vente helt til hun har funnet seg en kjæreste. Det er lettere å få noe uforpliktende.

Sånn tenker jeg om det?

Jeg har gjort det. Vel, ikke akkurat fremmede, mem sånn litt etter hvert. Jeg tror det er viktig at man er tydelig med hverandre med hva man ønsker.

Enig.

Men er det så "farlig" å kalle seg kjæreste i mellom tiden? 

Hvorfor er det mer godtatt å avslutte et sexforhold enn kjæresteforhold? 

Det er akkurat som at sex forhold kan man godt ha en periode, mens kjæresteforhold skal vare livet ut.

Ja, vi håper at kjæresteforhold skal vare. Men blir det slutt tidlig, så gjør det det. 

Jeg vil heller se tilbake på at jeg har hatt mange kjæresteforhold, enn at jeg vil se tilbake på at jeg har hatt mange uforpliktende sex forhold.

Jeg hadde en mann som ikke ville være kjæreste med meg. Han ville finne på mange ting med meg. Vi hadde sex mange ganger. Nesten ett år gikk det. 

Jeg gikk med på å være med ham, selv om han ikke ville være kjæreste. Jeg var så forelsket, og vi hadde det så fint. Men jeg hadde det jo også vondt fordi han ikke ville være kjæreste.

Jeg prøvde flere ganger å avslutte det, men klarte det liksom ikke helt, fordi jeg savnet ham veldig. En gang da vi ruslet hjemover til meg, sa jeg i en spørrende smilende tone samtidig som noe jeg konstaterte, at nå var vi litt kjærester. Han så på meg og nikket smilende og flørtende.

Vi ble nå aldri egentlig det.

Men poenget mitt er egentlig det at er det så farlig å si at man er kjærester? Hvorfor mener mange det? (Kanskje jeg skulle opprettet ny tråd. Hm)

Fordi menn må være forelsket for å kalle deg kjæreste. Menn kan ikke tvinges til noe tror jeg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Fordi menn må være forelsket for å kalle deg kjæreste. Menn kan ikke tvinges til noe tror jeg. 

Det må jo damer også være. For min del må jeg ha noen følelser for å kalle en mann en kjæreste og det må selvfølgelig være gjensidig. Er takknemlig for at denne fyren tok kontakt, det skjedde helt uventet. Nå slipper jeg å lete og samtidig virker det lovende de siste dagene. Er deilig å ha noe på gang, for det har vært kjipt å være singel-singel uten noe kontakt med menn tidligere. For min del blir det et stusselig liv, ensomt å ikke ha mulighet til å få orgasme sammen med en mann, eller ikke ha muligheten å gjøre koselige aktiviteter sammen med en mann. Nei, hva er livet verdt uten en fin mann? 🙈

TS 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

TS  

For "oss" som har høy sexlyst, er sex og onani et viktig del av livet vårt. Og vi har ikke holdt på sånn, hvis ikke orgasmene var helt fantastisk. Det er som en utømmelig ressurs av nytelse.. den er med deg hvor de er, og når du vil bruke den. Jeg har mange ganger lurt på om jeg har verdens beste orgasmer? for i perioder kan jeg nyte meg annehver time.. Og enkelte ganger kan jeg utsette orgasmene, og bare terge meg selv sinnsykt kåt og kjenne på den hærlige bankende opphisselsen. Jeg tror du skjønner hva jeg mener.. Og jeg skjønner selvfølgelig at du vil ha en fast partner.. tenk hvor hærlig livet ditt, har blitt med en mann med like høy sexlyst? jeg ønsker deg det.. jeg vil at du skal lykkes med det, fordi jeg vet hva det betyr for deg💙

Bonusen med å ha ei dame som deg TS, tror jeg ikke mange menn som vet.. det må oppleves for å svare på dette🤭 haha, så slående jeg kjenner meg igjen , når du skriver kyss.. Du er omsorgsfull, koseklein og snill og god som dagen lang.. du føler sikkert det samme som meg: "Sex er omsorg for hverandres nytelser.. vi gir mere enn vi forventer tilbake.. og alltid positiv"  Jeg tror jeg traff deg midt i fletta nå?😇 Et lite tips bare: Jeg synes du bør ha litt mere sexlyst enn han, så kan du onanere når han er litt utpeisa🙈

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

*Jeg mente at jeg ønsker dette, da vi ikke har hatt sex ennå. Vi må date litt mer før sex er aktuelt. 

TS 

Klok dame.. jeg har trua på at dette blir kjempebra mellom dere.. men sjekk dette med sexlysten, og muligens at du påvirker han høyere sexlyst😉

• Nyttig 1
Skrevet
exictence skrev (4 timer siden):

Sånn tenker jeg om det?

Jeg tenker vel det samme som deg.. de så bare så komisk ut, så unnskyld humoren min TS☺️

Det skal klaffe, men jeg tror allerede de har funnet en viktig tone sammen.. jeg sitter bare å gler meg at det skal fungere mellom dem. Jeg tror hun vil ha han som kjæreste, men usikker på sexlysten. I mellomtiden kan de kalle seg både kjærester og koseelskere med godt vennskap. Jeg synes også det er lettere å finne noe uforpliktende, men jeg bruker samme fremgangsmåten. Jeg gjør ingen vesentlig forskjell.. inntil følelsene for hverandre treffer oss, da blir det mere kosing og kyssing selvfølgelig. Men kvaliteten på sexen blir alltid like god og prioritert, sexen er jo et samspill for at vi begge skal fungere og oppnå det vi ønsker oss.. Gjensidighet og romantikk vettu @exictence🥰💞Slik øker vi sexlysten, for det er så befriende å få det som man vil i et bekyringsløst sexliv. Det gode sexlivet smitter over i samlivet, men også motsatt🤭

Skrevet
exictence skrev (5 timer siden):

Den ærligheten setter jeg pris på.. men vi har kanskje ikke full kontroll på følelsene for hverandre.. Skulle et uforpliktende forhold endre seg til kjærester, er jo det greit. For da har vi også funnet den seksuelle kjemien.

Og skulle det skjære seg mellom oss, er vi likevel voksne nok til å forstå eller akseptere det. Enveis kjærlighet fungere dårlig har jeg erfart😅 Det er så sjelden det blir slutt av seksuelle årsaker, for i begynnelsen har alle like høy sexlyst. Og det skjer i ettertid at sexlysten daler.. men det tør jeg å sverge på er for lite sammarbeid, eller ikke er helt ærlig med hverandre.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...