AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #21 Skrevet 6. oktober 2023 6 hours ago, AnonymBruker said: Syns i alle fall det er bedre og tryggere enn en garantert fuckboy fra tinder som parallell puler på fire damer. Anonymkode: 9c19e...b7d Hvis du skal få sex av en av de kjekkeste mennene så må du akseptere at han ligger med flere. Men det utgjør vel ingen forskjell for deg hvor mange han har Anonymkode: 4bf1a...eec 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #22 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvis du skal få sex av en av de kjekkeste mennene så må du akseptere at han ligger med flere. Men det utgjør vel ingen forskjell for deg hvor mange han har Anonymkode: 4bf1a...eec Jeg vil ikke ha de kjekkeste mennene. Jeg vil ha en litt lavere mann med noen «skavanker». Gjerne 175 høy og slank/ tynn som er hyggelig og har god humor! TS Anonymkode: 94a65...bc3 2 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #23 Skrevet 6. oktober 2023 26 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vil ikke ha de kjekkeste mennene. Jeg vil ha en litt lavere mann med noen «skavanker». Gjerne 175 høy og slank/ tynn som er hyggelig og har god humor! TS Anonymkode: 94a65...bc3 175 og tynn er det svært lite etterspørsel etter, så da er det jo bare å velge og vrake 😄 Men du sier jo og at du ikke finner noen på Tinder som er kjekke nok, så det skurrer når du sier du ikke vil ha de kjekkeste mennene. Det er jo selvsagt fritt frem å velge ut de mest ettertraktede for sex, men sier bare at du ikke kan forvente at du er den eneste de ligger med. Anonymkode: 4bf1a...eec 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #24 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er det Tinder dere finner dere FWB-forhold, eller er andre apper bedre? Har levd i sølibat i 3 år og vært singel like lenge. Klarer nok ikke stort lenger nå. Trenger begjær og intimitet. Hvor starter man? Tinder? 🤔 K snart 40 Anonymkode: 94a65...bc3 At du gidder å være tømmehull....og få kreft av mange partnere, samt bl. a chlamydia som kan gjøre deg steril, tenk og på aids!! Anonymkode: 87a8a...da2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #25 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): At du gidder å være tømmehull....og få kreft av mange partnere, samt bl. a chlamydia som kan gjøre deg steril, tenk og på aids!! Anonymkode: 87a8a...da2 Jeg vil ha en fast sexpartner, det blir som et forhold, men at vi ikke bor sammen. Gjerne en kjæreste hvis jeg får det. Har bare hatt 1 sexpartner, min eksmann som jeg var gift med i 18 år. Jeg er 162 høy og holder meg slank. BMI på 20. Anonymkode: 94a65...bc3 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #26 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): 175 og tynn er det svært lite etterspørsel etter, så da er det jo bare å velge og vrake 😄 Men du sier jo og at du ikke finner noen på Tinder som er kjekke nok, så det skurrer når du sier du ikke vil ha de kjekkeste mennene. Det er jo selvsagt fritt frem å velge ut de mest ettertraktede for sex, men sier bare at du ikke kan forvente at du er den eneste de ligger med. Anonymkode: 4bf1a...eec Jeg mente ikke «ikke kjekke nok», men mange ser ikke ut som en fyr jeg ville fått kjemi med. Jeg vil ikke ha en «bad boy» med mye tattoveringer og herja ansikt. Vil heller ha en «nerde mann» med aspergers og briller (for å sette dette på spissen). TS Anonymkode: 94a65...bc3 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #27 Skrevet 6. oktober 2023 Hvor i landet bor du? Og hvilken aldersgruppe ser du etter? Anonymkode: 1b538...9ba
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #28 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor i landet bor du? Og hvilken aldersgruppe ser du etter? Anonymkode: 1b538...9ba Innlandet. Ser etter menn mellom 42-49 ca. TS Anonymkode: 94a65...bc3
Tøvftta Skrevet 6. oktober 2023 #29 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg mente ikke «ikke kjekke nok», men mange ser ikke ut som en fyr jeg ville fått kjemi med. Jeg vil ikke ha en «bad boy» med mye tattoveringer og herja ansikt. Vil heller ha en «nerde mann» med aspergers og briller (for å sette dette på spissen). TS Anonymkode: 94a65...bc3 Høres ut som du beskriver kameraten min.Som forøvrig er på tinder men sjeldent får noe napp. Tror nok du bare må prøve å lete deg frem, du finner nok den rette ff etterhvert. 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #30 Skrevet 6. oktober 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg mente ikke «ikke kjekke nok», men mange ser ikke ut som en fyr jeg ville fått kjemi med. Jeg vil ikke ha en «bad boy» med mye tattoveringer og herja ansikt. Vil heller ha en «nerde mann» med aspergers og briller (for å sette dette på spissen). TS Anonymkode: 94a65...bc3 Det er jo ekstremt lett å få napp hos en tynn fyr på 175 med briller. De får ingen likes på tinder da, så mulig de ikke ser noe poeng med å være der. Men du kan jo bare finne en på andre arenaer. Sannsynligheten for suksess om du tar initiativ til en slik mann vil være tilnærmet 100%. Men du må altså gå til det skrittet å ta initiativ. De blir sikkert overrasket da, de har sikkert ikke opplevd noe slik før Anonymkode: 4bf1a...eec 1 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #31 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): At du gidder å være tømmehull....og få kreft av mange partnere, samt bl. a chlamydia som kan gjøre deg steril, tenk og på aids!! Anonymkode: 87a8a...da2 Gå tilbake til bibelen din. Det er nok mange kapitler du ikke har lest. Anonymkode: e13c0...4dc 4 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #32 Skrevet 6. oktober 2023 Ta deg en tur på nettet å kukk. Der er det tusenvis av opptatte menn som skriker etter noe uforpliktende men fast🤫 Anonymkode: bbc68...405
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #33 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ta deg en tur på nettet å kukk. Der er det tusenvis av opptatte menn som skriker etter noe uforpliktende men fast🤫 Anonymkode: bbc68...405 Tar ikke en opptatt mann, kun en singel en. TS Anonymkode: 94a65...bc3 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #34 Skrevet 6. oktober 2023 On 10/5/2023 at 10:50 PM, AnonymBruker said: Ikke særlig vanskelig når man er 45 heller 🤩 Anonymkode: 381b6...2eb Og faktisk ikke spesielt vanskelig når mann er 45 og mann heller 😆😉 Anonymkode: ca1f9...92f 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #35 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 5.10.2023 den 16.16): Er det Tinder dere finner dere FWB-forhold, eller er andre apper bedre? Har levd i sølibat i 3 år og vært singel like lenge. Klarer nok ikke stort lenger nå. Trenger begjær og intimitet. Hvor starter man? Tinder? 🤔 K snart 40 Anonymkode: 94a65...bc3 du må flørte! Anonymkode: 59217...bd7 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #36 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 5.10.2023 den 16.16): Er det Tinder dere finner dere FWB-forhold, eller er andre apper bedre? Har levd i sølibat i 3 år og vært singel like lenge. Klarer nok ikke stort lenger nå. Trenger begjær og intimitet. Hvor starter man? Tinder? 🤔 K snart 40 Anonymkode: 94a65...bc3 18 årige gutter har stiv pikk hele tiden! Bare flørt med dem. Anonymkode: 59217...bd7
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #37 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): 18 årige gutter har stiv pikk hele tiden! Bare flørt med dem. Anonymkode: 59217...bd7 Nei, tar ikke en «sønne-alder». Minste alder for meg er 42 år, under det blir unggutter med dun fremfor skjegg, for min del. Takler ikke ung-gutter under 42 år. TS Anonymkode: 94a65...bc3 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #38 Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): 18 årige gutter har stiv pikk hele tiden! Bare flørt med dem. Anonymkode: 59217...bd7 Kvalmt skrevet. Du har rett, de er gutter. Anonymkode: 7316c...c99
exictence Skrevet 9. oktober 2023 #39 Skrevet 9. oktober 2023 fjær skrev (På 6.10.2023 den 7.32): Jeg valgte en som var lett å snakke med og som jeg hadde seksuell kjemi med, men som jeg kjente ikke var en jeg kunne falle for. En du føler deg tiltrukket til og lett å snakke med, hvorfor falt du ikke for ham?
Navnet Mitt Skrevet 9. oktober 2023 #40 Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 5.10.2023 den 16.16): Er det Tinder dere finner dere FWB-forhold, eller er andre apper bedre? Har levd i sølibat i 3 år og vært singel like lenge. Klarer nok ikke stort lenger nå. Trenger begjær og intimitet. Hvor starter man? Tinder? 🤔 K snart 40 Anonymkode: 94a65...bc3 Tror det finnes utrolig mange menn som gjerne skulle møtt ei som deg, meg selv inkludert. Men hvor? Det beste er vel å bli litt kjent først, sjekke kjemien. Møtes over en kopp kaffe og så ta det derfra. Hva med Nakentid, Jodel eller Tinder? Eller rett og slett Kvinneguiden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå