Gå til innhold

Vært uten sex i 3 år. Hvor kan man finne noe uforpliktende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det Tinder dere finner dere FWB-forhold, eller er andre apper bedre? Har levd i sølibat i 3 år og vært singel like lenge. Klarer nok ikke stort lenger nå. Trenger begjær og intimitet. Hvor starter man? Tinder? 🤔

K snart 40 

Anonymkode: 94a65...bc3

• Hjerte 2
Skrevet

Her skal du bare smekke på Tindern, ja, og samtidig skrive at du er interessert i noe uforpliktende. Og så er det bare å starte med selekteringen ;) 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Mysticgirl skrev (Akkurat nå):

Gå ut på byen .

Sette seg i baren? Men jeg ønsker først og fremst faste treff, tenker du det er mulighet for det via sjekking på byen? Altså FWB. 

Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sette seg i baren? Men jeg ønsker først og fremst faste treff, tenker du det er mulighet for det via sjekking på byen? Altså FWB. 

Ja det er det, men faren er at  de kan bli forelsket i deg og vil noe mer.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Selvsagt mulig, men mye større sjanse for at du finner noen allerede i dag, om du prøver på nett, og er klar på hva du ønsker deg. 

Anonymkode: b3fbc...60e

Skrevet

Tinder. Vet ikke hvordan ståa er når man er mer voksen, men som 30-årig kvinne er det som å være et barn i en godtebutikk. 

Anonymkode: cd9cf...39a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Tinder. Vet ikke hvordan ståa er når man er mer voksen, men som 30-årig kvinne er det som å være et barn i en godtebutikk. 

Jeg ser ikke mange kjekke menn mellom 42-48.. Men har så vidt begynt å sveipe. 

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg ser ikke mange kjekke menn mellom 42-48.. Men har så vidt begynt å sveipe. 

Da går du etter menn som er yngre, da vel :) 

Skrevet

Å finne en sexpartner som kvinne må vel være en av de mest takknemlige oppgavene som finnes. Det er bare å prøve nær sagt hvor som helst, så skal det være gode muligheter for nesten alle. Nettet, byen, aktiviteter osv. For 8/10 single menn er jo det beste tipset å finne seg en ny hobby istedenfor, da det faktisk er en realistisk målsetting.

Anonymkode: a71ab...bda

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Å finne en sexpartner som kvinne må vel være en av de mest takknemlige oppgavene som finnes. Det er bare å prøve nær sagt hvor som helst, så skal det være gode muligheter for nesten alle. Nettet, byen, aktiviteter osv. For 8/10 single menn er jo det beste tipset å finne seg en ny hobby istedenfor, da det faktisk er en realistisk målsetting.

Anonymkode: a71ab...bda

Til og med jeg som mann finner dette litt for enkelt sagt. Hun er ikke ute etter ett enkelt nyp, men vil ha et slags forhold, med en fast partner, som ønsker å treffes ca like ofte, ønsker det samme i senga, har personkjemi, kommunikasjon og helst et ønske om sunn og sikker sex. Det er ikke bare å gripe fatt i første og beste mann da. 

Anonymkode: b3fbc...60e

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ikke særlig vanskelig når man er 45 heller 🤩

Anonymkode: 381b6...2eb

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Bombasi skrev (7 timer siden):

Her skal du bare smekke på Tindern, ja, og samtidig skrive at du er interessert i noe uforpliktende. Og så er det bare å starte med selekteringen ;) 

Trenger ikke å skrive noe om at man er interessert i noe uforpliktende. Mange menn er uansett interessert i noe uforpliktende. Sikkert menn flest.

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er det Tinder dere finner dere FWB-forhold, eller er andre apper bedre? Har levd i sølibat i 3 år og vært singel like lenge. Klarer nok ikke stort lenger nå. Trenger begjær og intimitet. Hvor starter man? Tinder? 🤔

K snart 40 

Chat  no    kan man finne normale folk, i samme situasjon (hvis man bruker litt tid).

Syns i alle fall det er bedre og tryggere enn en garantert fuckboy fra tinder som parallell puler på fire damer.

Anonymkode: 9c19e...b7d

• Nyttig 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 5.10.2023 den 16.16):

K snart 40 

Hvis du føler deg klar til sex og skuffelser er det bare å begynne. Dette med dating er en risikosport, men du kan også ha flaks på første forsøk, eller du kan bli skuffet 20 ganger før du finner den rette. Likevel må de fleste se positivt på det og nyte nuet.. Og det føle seg brukt må du kjenne litt på, for du vil vel ha sex flere ganger en et ONS? Jeg tror det er mest luringer for ONS på Tinder. Men jeg hadde heller ikke brukt Fetlife eller NakenTid, de er litt mere "uproffesjonell" der😅 (iflg ei skuffet dame)😂

Men trenger du en FWB, så bør jo det være lokalt? Det beste er faktisk å gjøre seg tilgjengelig på byen. For de gangen jeg er på byen er jeg nesten klink edru, kler meg pent, smiler og er høflig. Det er igrunn nok til at kvinner vil prate med meg, for det er litt "uvanlig" som de sier. Både jeg og kvinner blir positivt overrasket, og skravla går når det føles trygt å prate. Vi prater egentlig om alt untatt sex, det nærmeste intime spørsmålet er at vi savner det. Vi ønsker det begge to, og synes synd på hverandre og ler av det. Jeg vet ikke helt hva som skjer i hode på en kvinne, men merker at det hintes og flørtes. Men jeg føler meg ikke trygg på at hun liker meg godt nok. Hun har meg litt på pinebenken tror jeg, for å se at jeg er tålmodig og moden. Men når klemmen kommer etter en fantastisk fin kveld, kjenner jeg at hun ikke vil slippe taket på klemmen. Da er jeg snar å spør om hun er sulten.. Sulten? på hva da? kommer kjapt. Ja på mat, sier jeg så ler vi høyt av det. Ok, bli med meg hjem så skal du sannelig få mat, sier hun, så rusler vi videre🤭

Litt offtopic dette.. Men du ser sikkert hvor viktig det er, og finne en som er i godt humør uten så mye innabords. Like viktig for meg også å finne en slik kvinne. Men dette er jo tatt i betraktning, at du liker det slik selvfølgelig?

En annen stor fordel å date på byen, er at du kan bivåne kroppsholdninger, kroppsutrykk, kleskoder du liker, høflighet og se ann en person før du tar den første samtalen. Dette har du ikke en sjanse å se på en app eller dating tjeneste.. Og jeg bruker utrykket min mor sa til meg en gang: "Du kjenner ikke jenta, før du har hatt henne under teppenet noen ganger" 😅 å jo da, det stemmer hver gang✔️

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Annonse
Skrevet

Øhhh… du starter med å finne ut nøyaktig hva det er du vil ha? Er ikke det åpenbart?

Skrevet

Har du vagina?

I så fall er det null problem, og problemet ligger i sorteringen.

Anonymkode: 68dbf...3c1

• Liker 4
Skrevet
Mysticgirl skrev (13 timer siden):

Ja det er det, men faren er at  de kan bli forelsket i deg og vil noe mer.

Eller motsatt du kan bli forelsket i de. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg skal være helt ærlig, men det er godt ment:

Hvis det er du som starter flere sånne tråder så tror jeg du kan virke litt intens på date. Prøv å tenke at du har god tid, og vær nysgjerrig på de du møter.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Gikk på datingside. Husker ikke om det var tinder eller møteplassen, snakka med menn, "så hva er du på jakt etter?" Nei bare titter, ikke ute etter noe forpliktende enda"

fant min ff etter masse samtaler han var en fin fyr, vi møttes, kjente at kjemien stemte, og vi ble ff der vi begge var enige om betingelsene.

Jeg valgte en som var lett å snakke med og som jeg hadde seksuell kjemi med, men som jeg kjente ikke var en jeg kunne falle for.

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...