AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #1 Skrevet 5. oktober 2023 Til dere som har barn som våkner når vogna står stille, og som øver på å kunne sove i vogn som står i ro. Klarer dere det uten at babyen våkner? Vi sliter med at han våkner av øvingen (selv om den bare står i ro 10-15 sekunder om gangen, av og til kortere). Og da har han jo fort sovet et kvarter, og det tar mange timer før han har stort nok søvntrykk til at han sovner igjen. Han har 1-2 dupper i løpet av dagen, så blir fort mange timer med trøtt og sutrete gutt når vi ikke bare triller hele turen. Gi meg tips og fortell hvordan dere gjør det😅 Anonymkode: 70d3d...c6f
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #2 Skrevet 5. oktober 2023 Vi hadde en innevogn som jeg rullet frem og tilbake mens jeg satt i sofaen. Ellers ble det mye tur ute. Anonymkode: 55b8b...31a
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #3 Skrevet 5. oktober 2023 Har du prøvd rockit e.l.? Altså en sånn duppeditt som rugger på vognen for deg? Begge mine har vært klin umulig å få til å sove langblund uten konstant trilling, og da i godt tempo. Ikke f om jeg slapp unna med rugging. Her klarte vi aldri i snu det, men lærte oss heller å sette pris på å få mosjon og frisk luft når ungen sov Anonymkode: d9517...ac7
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #4 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Har du prøvd rockit e.l.? Altså en sånn duppeditt som rugger på vognen for deg? Begge mine har vært klin umulig å få til å sove langblund uten konstant trilling, og da i godt tempo. Ikke f om jeg slapp unna med rugging. Her klarte vi aldri i snu det, men lærte oss heller å sette pris på å få mosjon og frisk luft når ungen sov Anonymkode: d9517...ac7 Har ikke prøvd, håper liksom at vi skal få det til uten🙈 Så slipper jeg å huske å alltid ha den med. Egentlig godt å høre om andre i samme bås, samtidig som jeg håper at noen skal komme med et trylletriks som fungerer for alle😂 Anonymkode: 70d3d...c6f
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #5 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har ikke prøvd, håper liksom at vi skal få det til uten🙈 Så slipper jeg å huske å alltid ha den med. Egentlig godt å høre om andre i samme bås, samtidig som jeg håper at noen skal komme med et trylletriks som fungerer for alle😂 Anonymkode: 70d3d...c6f Jeg har aldri øvd på det; vi brukte Sleeptytroll som var magisk. Etterhvert når babyen ble eldre, kunne han sove lenger i stille vogn. Anonymkode: 475b6...bd7 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #6 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har aldri øvd på det; vi brukte Sleeptytroll som var magisk. Etterhvert når babyen ble eldre, kunne han sove lenger i stille vogn. Anonymkode: 475b6...bd7 Kanskje mer fruktbart å skaffe seg sleepytroll enn timesvis med øving😂 Anonymkode: 70d3d...c6f
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #7 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje mer fruktbart å skaffe seg sleepytroll enn timesvis med øving😂 Anonymkode: 70d3d...c6f Haha! Det kan være ♥️ Vi syns det hjalp veldig. Etterhvert når Sleepytroll stoppet, sov han lenger og lenger. Det var akkurat perfekt til å få han inn i dyp søvn! Men alle er jo forskjellige. Jeg tror jeg ville prøve det og spart kreftene 😇 Anonymkode: 475b6...bd7
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #8 Skrevet 5. oktober 2023 Sluttet å ta dupper i vogna og la han i sengen i stedet. Funket med en gang😂 Anonymkode: 6c9a3...23a
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #9 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Sluttet å ta dupper i vogna og la han i sengen i stedet. Funket med en gang😂 Anonymkode: 6c9a3...23a I senga må han ligge med full kroppskontakt for å ikke våkne😅 Hadde håpt på å få til dette med vogna så jeg faktisk kan få være med barselgruppa feks, ikke stå utenfor og trille😂 Anonymkode: 70d3d...c6f
IDGAF Skrevet 5. oktober 2023 #10 Skrevet 5. oktober 2023 Ga opp prøvingen, det ble bæresjal isteden ❤️
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #11 Skrevet 5. oktober 2023 IDGAF skrev (33 minutter siden): Ga opp prøvingen, det ble bæresjal isteden ❤️ Brukte du bæresjal helt til dere sluttet med dagdupp? Min sov mye i bæresele de første månedene, men faset det ut selv etter hvert som han oppdaget at det var mye å se på i høyden, da sluttet han å sove der. Men kanskje jeg skal prøve igjen😊 Anonymkode: 70d3d...c6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå