AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #1 Del Skrevet 5. oktober 2023 Rosa fargen er ganske knæsj. Skriker ikke seriøst forum altså. 🤷♀️ Anonymkode: dde10...af4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #2 Del Skrevet 5. oktober 2023 Syns den er fin jeg. Anonymkode: 64ce3...c7a 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #3 Del Skrevet 5. oktober 2023 Synes også den er fin og helt ok. Tror ikke rosafarge har noe å si på et forum som opprinnelig var ment som et KVINNEnettsted. Kanskje menn som bruker et nettsted med rosafarge er mindre seriøse da? Anonymkode: c4a79...728 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #4 Del Skrevet 5. oktober 2023 Det rare her er å kalle rosafarge for "pink" fargen. Anonymkode: d7a0c...edb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #5 Del Skrevet 5. oktober 2023 Vet ikke det, men jeg har vært en av dem som har ønsket endring bare for å fornye litt. Har vært her i over tjue år, og nå har det vel vært like farger og nesten likt oppsett siden 2010-ish. Personlig savner jeg også muligheten for å selv endre til phpBB når jeg ønsket https://en.m.wikipedia.org/wiki/PhpBB Anonymkode: 2099b...d2a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #6 Del Skrevet 5. oktober 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Syns den er fin jeg. Anonymkode: 64ce3...c7a Om fargen er fin eller stygg har lite å si for om den gir useriøse vibes. 1 hour ago, AnonymBruker said: Det rare her er å kalle rosafarge for "pink" fargen. Anonymkode: d7a0c...edb Neida, ville ha kalt denne spesifikke typen knæsk rosa for "pink", men helt ok for meg om du mener det er rart. Anonymkode: dde10...af4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #7 Del Skrevet 5. oktober 2023 Den nåværende fargen er langt bedre enn det tidligere designet. Grøss og gru. Anonymkode: 1914d...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #8 Del Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Den nåværende fargen er langt bedre enn det tidligere designet. Grøss og gru. Anonymkode: 1914d...848 Men også ti år siden da På den tida så jo alt på nettet litt lignende ut som dette. Anonymkode: 2099b...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #9 Del Skrevet 20. oktober 2023 Kvinneguiden er rosa, og er full av folk som er VELDIG opptatt av tåpelige rosa-bloggere. Høres sikkert veldig flott ut... Anonymkode: 1c2a5...1f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå