Gå til innhold

"travel "tindermatch som jeg enda ikke har møtt.. droppe han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Matchet med en mann 4-5 år eldre enn meg (godt voksen mann) i for en mnd siden. Det har gått noen meldinger frem og tilbake (og han svarer alltid med lange og reflekterte meldinger tilbake) men det går alt fra 2 til 8 dager (!) før han svarer tilbake.. Jeg svarer ofte samme dag eller max dagen etter. Spurte han om kaffe i forrige uke der, men fikk svar at han hadde det travelt, men om vi kunne stunte det om han fikk en luke?  Og han sa han gjerne ville treffe meg. Skal jeg droppe han?  Dette er jo klassisk rødt flagg. Han har stort sett startet hver melding med "sorry sent svar, har vært  veldig travelt" Noen som opplevd det samme, men så viser det seg at ting endrer seg når man endelig treffer hverandre. 

Hilsen oppgitt og lei av spill

Anonymkode: 9fd90...db8

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I all dager, hva skal du med en fyr som har det så travelt at han bruker 8 dager på å svare på en sms? 😂 Good riddance....

Anonymkode: f06f2...829

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Ville spurt om han i det hele tatt har tid til dating. Gjorde det med han som snart er samboeren min, fordi han hørtes veldig opptatt ut, og da sa han at han skulle lage tid, og gjorde det ;) 

Anonymkode: 42e14...128

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ville spurt om han i det hele tatt har tid til dating. Gjorde det med han som snart er samboeren min, fordi han hørtes veldig opptatt ut, og da sa han at han skulle lage tid, og gjorde det ;) 

Anonymkode: 42e14...128

Det tror jeg at jeg skal gjøre :)  Syns de samtalene vi har hatt på meldinger har vært så fine at det føles kjipt å ditche han uten å grave litt  -takk

TS

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Matchet med en mann 4-5 år eldre enn meg (godt voksen mann) i for en mnd siden. Det har gått noen meldinger frem og tilbake (og han svarer alltid med lange og reflekterte meldinger tilbake) men det går alt fra 2 til 8 dager (!) før han svarer tilbake.. Jeg svarer ofte samme dag eller max dagen etter. Spurte han om kaffe i forrige uke der, men fikk svar at han hadde det travelt, men om vi kunne stunte det om han fikk en luke?  Og han sa han gjerne ville treffe meg. Skal jeg droppe han?  Dette er jo klassisk rødt flagg. Han har stort sett startet hver melding med "sorry sent svar, har vært  veldig travelt" Noen som opplevd det samme, men så viser det seg at ting endrer seg når man endelig treffer hverandre. 

Kan være verdt å bli kjent med, men ikke verdt å vente på.

Treff andre, gå på dater, lev livet ditt. IKKE svar han med en gang og vær opptatt du også. Jeg har alltid 3 til 4 stykker som jeg snakker med og ofte 2 som jeg treffer. Da har jeg sammenligningsgrunnlag og blir ikke sittende på vent. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
EvigSingel skrev (3 minutter siden):

Kan være verdt å bli kjent med, men ikke verdt å vente på.

Treff andre, gå på dater, lev livet ditt. IKKE svar han med en gang og vær opptatt du også. Jeg har alltid 3 til 4 stykker som jeg snakker med og ofte 2 som jeg treffer. Da har jeg sammenligningsgrunnlag og blir ikke sittende på vent. 

Evigsingel 🤣🤣🤣

Anonymkode: 90292...1f6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde kastet ballen til ham og skrevet at han kan si fra når han har tid. Med et smil. Og så hadde jeg latt det ligge og ikke tenkt mer på det. Kanskje skrevet med noen andre? Så hadde det vært opp til ham.

Anonymkode: c9702...602

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Du får en indikasjon på hvordan han er som partner i forhold da…, En som alltid er opptatt med annet og ikke prioriterer å skvise deg inn…

Anonymkode: 14d8d...314

Skrevet

Du kan også velge å se positivt på at han faktisk har et liv å leve, men påpeke at 8 dagers svartid ikke er motiverende for å gå videre. Det er fullt lov å være klar på hva du forventer; eksempelvis at du forventer en respons minst hver andre dag, og at du ikke er interessert lengre om han ikke får til tid for en kaffekopp innen kommende uke.

Det kan godt være at han har et krevende jobb- og familieliv, der meldinger og damer fra internett ikke har så stort plass. Dessverre kan det også bety at han er opptatt, eller at han samtaler med flere samtidig, og at du derfor ikke kjenner deg prioritert.
Om du vil noe med dette så må du signalisere klart hva du forventer, og takle hans respons på det.

Det høres dumt ut å bare droppe ham, uten å finne ut av hva som gjør ham treg, når det han skriver gir deg en god følelse og bilde av en bra fyr. Hadde jeg vært deg ville jeg gitt ham en klar "bestilling" først, og sett om han leverte når jeg var tydelig.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Evigsingel 🤣🤣🤣

Anonymkode: 90292...1f6

Ja mest sannsynlig. Jeg har i alle fall ikke tenkt til å ta til takke med. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Travelt???? BULLSHIT, DET BETYR HAN HAR ANNEN DAME

Anonymkode: 59773...b6d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Slettet av bruker. 

Endret av Janina1
Skrevet

Sier han noe om hvorfor han har det så travelt, og om det er en midlertidig inntakstilstand eller sånn livet hans er generelt? Et udefinert "Jeg får ikke svart på melding fordi jeg har det så travelt" føles veldig fort som "Jeg prioriterer deg ikke", men "Jeg har det travelt denne uka/måneden pga syk mor/tidsfrist på jobben/håndverkere i huset" er lettere å akseptere. Eventuelt kan "Hverdagen min inkluderer vanligvis 80 timers arbeidsuke, daglige treningsøkter og oppfølging av to barn under ti" være et sikkert tegn på at det beste er å gi opp... Men jeg støtter forslaget om å spørre ham direkte om hva han egentlig har tid til.

Skrevet

Folk med normal hjernekapasitet bruker under 60 sekunder på en melding og klarer det fint med en kaffekopp i den andre hånda. 

Jeg har en stressende jobb (dvs stress nå om dagen), hobbyer mm. Jobber ofte om kvelden. Reiser en del. En del styr med unga selv om de er "voksne". Jeg klarer fint å sende noen meldinger jevnlig og møte til date med en flott dame. 

At man kanskje er for stressa til å orke å melde samme dag, kan jeg godt skjønne. Det skjer meg også, men da svarer jeg i hvert fall morgenen etter. 

Jeg har vært borti et par damer som har brukt flere dager på å gidde å svare. De fader jeg ut, for de er ikke interessert. De har ikke vært så "på" når jeg har møtt dem heller. Opplevde dem som veldig halvhjertet. Jeg gidder ikke sånt, i hvert fall. 

Anonymkode: 1909e...80c

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Folk med normal hjernekapasitet bruker under 60 sekunder på en melding og klarer det fint med en kaffekopp i den andre hånda. 

Jeg har en stressende jobb (dvs stress nå om dagen), hobbyer mm. Jobber ofte om kvelden. Reiser en del. En del styr med unga selv om de er "voksne". Jeg klarer fint å sende noen meldinger jevnlig og møte til date med en flott dame. 

At man kanskje er for stressa til å orke å melde samme dag, kan jeg godt skjønne. Det skjer meg også, men da svarer jeg i hvert fall morgenen etter. 

Jeg har vært borti et par damer som har brukt flere dager på å gidde å svare. De fader jeg ut, for de er ikke interessert. De har ikke vært så "på" når jeg har møtt dem heller. Opplevde dem som veldig halvhjertet. Jeg gidder ikke sånt, i hvert fall. 

Anonymkode: 1909e...80c

Dette! Hvis en mann virkelig VIL noe, så setter han himmel og jord i bevegelse for å få det. Han står opp om natta og kjører lange avstander, tilpasser seg, higer etter kontakt og så videre. En mann som synes det er helt greit å ikke ha kontakt på 8 dager, er ikke interessert.

Anonymkode: f612b...967

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dette! Hvis en mann virkelig VIL noe, så setter han himmel og jord i bevegelse for å få det. Han står opp om natta og kjører lange avstander, tilpasser seg, higer etter kontakt og så videre. En mann som synes det er helt greit å ikke ha kontakt på 8 dager, er ikke interessert.

Anonymkode: f612b...967

Enig! 
Er han nok interessert så prioriterer han deg. Både med meldinger og treff.

• Nyttig 1
Skrevet

Traff også en sånn mann på en dating-app. Alltid travel og diverse unnskyldninger. Viste seg at han hadde samboer. 

Anonymkode: a3784...ad0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...