anonymx74 Skrevet 5. oktober 2023 #1 Skrevet 5. oktober 2023 Okay, jeg vet ikke om dette er det rette stedet å spørre men jeg spør likevel. Jeg skulle til utlandet på en ferie, og jeg hadde spart lenge og vel for å ha råd men kom aldri dit. Jeg har en Pick line inn i armen som er lagt inn i overarmen da jeg får medikamenter og næring den veien, pga at jeg ikke klarer å opprettholde vekta mi. Jeg har et brev med meg som forklarer hva dette er og at det er ikke noe farlig men at dette ikke må dras hardt i da det i så falll må legges inn igjen under anestesi. Jeg kommer på flyplassen og skal igjennom sikkerhets delen, jeg gir beskjed og jeg viser også dette brevet. Denne er i utgangspunktet godt festet men ved mye bevegelse så kan den flytte på seg, noe som da skjer og damen klarer det mesterstykke å flytte på PL noe som medfører at jeg ikke får reist. Jeg blir lettere frustrert, hun sier at ambulansepersonell kan sette den inn igjen noe jeg sier at det går ikke. Resultatet er at jeg mister flyet mitt. Jeg ber om at de må dekke ny bilett men de mener at det er ikke deres ansvar. Hvem har rett?
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #2 Skrevet 5. oktober 2023 Hvorfor var det mye bevegelse? Anonymkode: 21a49...676
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #3 Skrevet 5. oktober 2023 Denne risikoen må du nok bære selv. Mulig forsikringsselskapet ditt kan bære noe for deg, men temmelig sikker på at dette er IKKE noe flyplassen/arbeidsgiveren til de i sikkerhetskontrollen skal stilles til ansvar for. Anonymkode: 8916f...842 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #4 Skrevet 5. oktober 2023 Jeg hadde krevd ny billett. Hu dama veit åpenbart ikke hva hu snakker om når hu sier ambulansepersonalet kan sette inn ny.. Hu må jo ha trodd du hadde en pvk.. Anonymkode: 45033...017
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #5 Skrevet 5. oktober 2023 Hva med reiseforsikringen? De kan evt kreve regress fra de som har sikkerhetskontrollen på flyplassen. Anonymkode: a177a...e8e 1
Gjest Anonyme-meg Skrevet 5. oktober 2023 #6 Skrevet 5. oktober 2023 Kontakt forsikringsselskapet ditt og forhør deg om hvordan du skal gå frem. Du trenger nok et skriv fra legen som bekrefter det som har skjedd.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #7 Skrevet 5. oktober 2023 Nei, det er de ikke. Men dette kan nok tas på reiseforsikringen. Anonymkode: 500ea...f2c 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #8 Skrevet 5. oktober 2023 Det der får du ikke erstattet hverken av flyplassen eller forsikringen. Det er du som velger å reise med picc-line, da er det ditt ansvar. Det kan jo i praksis falle ut hvor som helst, noen kan rive deg hardt armen eller du kan henge igjen i en stolrygg, hvem skal da betale mener du? Ditt ansvar, din bekostning. Anonymkode: ee30d...ceb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå