Gå til innhold

Når du har vært utro og mannen har tilgitt deg. Gir du han et "knullefrikort" da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Knullefrikortet betyr at du lar ham knulle en annen dame, som du selv ikke kan bli sur for, slik at utroskapen din blir utjevnet.

Alternativet er jo at han er utro bak ryggen din, for å jevne ut det hele.

Anonymkode: d61d2...f79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn kan jo ikke få tilfeldig sex med damer som er på eget nivå med mindre de er top5%. Så dama har jo null å frykte. Og ingen menn gidder jo å ligge med stygge damer bare fordi, om dama ser bedre ut

Anonymkode: f8404...a74

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Menn kan jo ikke få tilfeldig sex med damer som er på eget nivå med mindre de er top5%. Så dama har jo null å frykte. Og ingen menn gidder jo å ligge med stygge damer bare fordi, om dama ser bedre ut

Bullshit. Min svært så ordinære eksmann (overvektig, med gjennomsnittslønn og lite pent ansikt) klarte å være utro med hele to damer mens vi var gift. Det er bare å sikte lavt nok. Og jo, mange gidder å ligge med stygge damer. Tro meg.

Anonymkode: ccea6...390

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

😂😂😂😂 Keep telling yourself that

Anonymkode: 3ec33...0bb

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

😂😂😂😂 Keep telling yourself that

Anonymkode: 3ec33...0bb

Han har ikke sett Schwarzeneggers elskerinne kontra kone. Der snakker vi om flere hakk i forskjell i verdi/nivå/utseende. 

• Nyttig 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Og ingen menn gidder jo å ligge med stygge damer bare fordi, om dama ser bedre ut

I mørket er alle katter grå.

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Knullefrikortet betyr at du lar ham knulle en annen dame, som du selv ikke kan bli sur for, slik at utroskapen din blir utjevnet.

Det har aldri slått deg at ikke alle mennesker ønsker å pule rundt/være utro når de er i et forhold? Jeg har vært utsatt for utroskap i to av mine forhold, ganske grovt også. Jeg tilga begge gangene (forholdene tok slutt senere av andre grunner). Men jeg vurderte aldri å ha sex med andre for å "hevne meg" eller "even out the score". Nettopp fordi jeg ikke klarer å finne andre menn attraktive når jeg er i et fast forhold.

• Liker 7
Skrevet

Hvis greia er å ta igjen, så er vel ikke forholdet noe å satse på uansett.  For noen kan det funke, for andre vil det bli som å synke ned på samme nivå.  Med mindre man har en bestemt person i tankene, og da er vel heller ikke forholdet liv laga.

• Liker 4
Skrevet

"Utjevne det hele"??? Da er det jo ikke snakk om tilgivelse, når man skal hevne seg og gjøre det samme selv.

Så nei, jeg ville ikke gitt noe frikort. Overhodet ikke. Hadde jeg snust på en mistanke om at han ville gjøre noe sånt etter å angivelig ha tilgitt meg, hadde jeg like gjerne gjort det slutt. Noe jeg faktisk også gjorde, den eneste gangen i mitt liv hvor jeg hadde vært utro mot en kjæreste. Jeg gjorde det slutt, selv om han sa han tilga meg og sa han ønsket å fortsette forholdet vårt.

Jeg sa da til han at nei, jeg ville ikke fortsette, fordi hans terskel for å "motstå" utroskap for egen del nå var betraktelig lavere, og at han da gjerne i fylla eller påvirket tilstand senere bare ville tenke "hvorfor si nei, hun har jo gjort det mot meg, så jeg kliner til i kveld".

Han kom faktisk ikke med noen store protester på det jeg sa der, så jeg mistenker at jeg hadde rett. 

• Liker 3
Skrevet

Ville aldri vært utro, og om hun var det ville det vært slutt...

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Han har ikke sett Schwarzeneggers elskerinne kontra kone. Der snakker vi om flere hakk i forskjell i verdi/nivå/utseende. 

Kjenner du henne personlig altså?

Utseende er (utrolig nok) bare en ekstremt liten faktor når det kommer til tiltrekning.

Anonymkode: 05304...120

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

For en måte å tenke på…

For det første, så er utroskap helt forkastelig og noe som aldri kan forsvares i mine øyne. For det andre, hva vil man oppnå med en slik avtale? Den opprinnelige utroskapen kan ikke nulles ut uansett, resultatet er bare at man pisser enda mer på forholdet. 

• Liker 2
Skrevet

Den tankegangen høres veldig barnslig ut og jeg mener den ikke hører hjemme i et forhold. 

Jeg er ikke for "utjevning", hevn eller resiprositet på den måten som du foreslår her. 

Anonymkode: 39d3b...e30

• Liker 2
Skrevet

Knullefrikort hører hjemme på vgs hvor sex er tøys og tull. Ikke i voksenlivet.

Anonymkode: 0b632...520

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Utroskap er uakseptabelt og utilgivelig i min bok, så jeg hadde gått selv hvis han ikke gjorde det. 

Skrevet

Minus og minus blir pluss i matematikken, ikke i livet.

Anonymkode: 99829...d4e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, kvinner gir normalt ikke menn knullefrikort om de er utro. Får man et frikort er sannsynligvis dama ferdig med forholdet.

Anonymkode: 8e8f0...9dd

• Liker 1
Skrevet

Skal man drive å være utro, kan man like gjerne bare ha et åpen forhold. 

Anonymkode: 11549...17e

• Liker 1
Skrevet

Beholde en dame som har vært utro… 😆

Skrevet

Det høres jo ikke spesielt smart ut. Fikse et problem med å skape et til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...