Gå til innhold

Selger på Finn svarer ikke- hvor lenge vente ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte noe på Finn sist uke, selger bekreftet, og skulle gi beskjed neste dag om portokostnader. Etterpå har det blitt stille, og ingen respons på meldinger. Har heldigvis ikke betalt, men skikkelig surt når det er en vare jeg vil ha, og har avtale om at jeg skal kjøpe.  Er første gang jeg opplever dette… hvor lang tid er egentlig ok å vente? Burde jeg gitt beskjed til Finn om at det er en selger som ikke selger likevel?

Anonymkode: 38f87...8cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg kjøpte noe på Finn sist uke, selger bekreftet, og skulle gi beskjed neste dag om portokostnader. Etterpå har det blitt stille, og ingen respons på meldinger. Har heldigvis ikke betalt, men skikkelig surt når det er en vare jeg vil ha, og har avtale om at jeg skal kjøpe.  Er første gang jeg opplever dette… hvor lang tid er egentlig ok å vente? Burde jeg gitt beskjed til Finn om at det er en selger som ikke selger likevel?

Alle mennesker er ikke pålitelige, dessverre. 

Tror ikke det nytter å ta kontakt med Finn. Så lenge du ikke har betalt, så kan du nok ikke kreve noe. Det er frivillig å selge/kjøpe via Finn.

Det kan også være at selger har blitt syk eller noe annet har kommet i veien. Kan du se at meldinger blir lest? 

Anonymkode: 1e178...8f8

• Liker 2
Skrevet

Har du sendt mld og spurt? Kan jo være at vedkommende har glemt det.

Anonymkode: 8680d...c85

Skrevet

Har sendt to meldinger siden tidlig sist uke, de er ikke leste…

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Har sendt to meldinger siden tidlig sist uke, de er ikke leste…

Da er der bare å droppe kjøpet.

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville sett meg om etter en tilsvarende vare i andre annonser om selger ikke svarte i løpet av ett døgn. Å vente en uke som du har gjort hadde jeg aldri giddet, det får være måte på. Vil man selge noe får man svare i rimelig tid og raskt. Hvis ikke må du nesten regne med at da taper du kjøperen.

Jeg tror denne selgeren har blitt kontaktet av noen andre som var mer attraktive å selge til, ts. Enten fordi de kanskje kunne hente fortere, eller fordi de bød mer penger for varen.

Skrevet
Million skrev (50 minutter siden):

Jeg ville sett meg om etter en tilsvarende vare i andre annonser om selger ikke svarte i løpet av ett døgn. Å vente en uke som du har gjort hadde jeg aldri giddet, det får være måte på. Vil man selge noe får man svare i rimelig tid og raskt. Hvis ikke må du nesten regne med at da taper du kjøperen.

Jeg tror denne selgeren har blitt kontaktet av noen andre som var mer attraktive å selge til, ts. Enten fordi de kanskje kunne hente fortere, eller fordi de bød mer penger for varen.

Det var allerede «budkrig» og jeg gikk nokså høyt i forhold til nr2, tilbød med å vippse hele salgssummen med en gang, og vippse for porto når den var sjekket ut, men det er selvfølgelig en mulighet at hun har ombestemt seg…
Synd egentlig for kunne gått enda høyere om det hadde vært tilfelle…

Skrevet

Tror du skal droppe det. Useriøse selgere er bare pes

Anonymkode: f3fd7...bfc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...