Gå til innhold

Vindstyrke 12 m/s og regn. Går du ut med barn da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på familiepark i helga, kjøpte billetter for lenge siden. Men i dag viser værmeldingen 12 mm regn og vind på 12 m/s. Stakkars barna. Hadde dere likevel reist? Eller blir det en møkkadag?

Anonymkode: 33ae4...e90

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skal på familiepark i helga, kjøpte billetter for lenge siden. Men i dag viser værmeldingen 12 mm regn og vind på 12 m/s. Stakkars barna. Hadde dere likevel reist? Eller blir det en møkkadag?

Anonymkode: 33ae4...e90

Stakkars barn? Eller stakkars deg/dere? Barn bryr seg som oftest ikke om vær!

Anonymkode: 3fe7c...1af

• Liker 5
Skrevet

Helt normalt på sunnmøre det der, så ja, jeg må ut med barna uansett vær. 

Anonymkode: 84537...496

• Liker 2
Skrevet

Hvor gamle er barna?

Anonymkode: 8f06b...0f6

• Nyttig 1
Skrevet

Ut? Ja. Betale billetter i familiepark? Tja.

Anonymkode: d70fd...8c7

• Liker 1
Skrevet

Hadde selvfølgelig gått. Ta på regntøy og varme klær, og ha gjerne med et klesskifte i bilen. Familiepark blir gøy. 

Anonymkode: 6bf97...c0e

• Liker 2
Skrevet

Hadde ikke dratt. Kommer jo litt an på hvilken familiepark det er. Dumt med stengte attraksjoner/alle dyr står innendørs eller ute i skogen feks.

Anonymkode: 7787d...dd8

Skrevet

12 m/s? Det er jo bare liten kuling 😂 Er dette seriøst?

Anonymkode: b2e4f...875

Skrevet

Det blir jo mye mindre kø da :) Du kjenner vel egne barn best og vet hvordan de takler vær og vind. Mitt barn elsker å være ute uannsett hvor mye det regner feks. Andre barn fryser kanskje lett og da er det dumt å dra ut på lang tur i så mye regn.

Men ta med mye skift (og ha på ull så de holder seg varme tross de blir våte) og kanskje ikke sats på å være der hele dagen :D

Akkurat vind forstår jeg meg ikke på så vet ikke om 12ms er sånn at det er vanskelig å gå osv og kan være farlig med trær og stengte attraksjoner, vil tro det er større grunn for å ikke dra hvis det er det.  

Anonymkode: 20c1f...b67

Skrevet

Null problem. Helt normalt vær for årstiden der jeg kommer fra. Bare å ta på regntøy.

Anonymkode: c1f0f...0fc

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...