Gå til innhold

Hvorfor bli så sint om menn prøver å få kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Basert på en annen tråd her inne - hvorfor blir mange kvinner i Norge så sinte om menn prøver å få kjæreste?

Om en venn eller kollega feks gjør et fremstøt, eller en fremmed mann snakker med en dame. Osv. Dette er ting som er helt vanlig i resten av Europa, mens her på berget blir mange sinte om noe slik skjer!

Et annet aspekt er at kvinner selv gjør akkurat det samme, så hvorfor slipper de unna uten fordømmelse?

Anonymkode: 4a16f...624

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir de? Jeg har ligget med både venner og kolleger og fått nei fra begge uten at jeg har opplevd at noen har blitt sinte. Mann i 40 årene. 

Anonymkode: 0813b...c9b

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Jaha? Det var en ny vri...

Det er vel ingen som blir så sint som menn som får avslag....

Anonymkode: 1afdb...dda

• Liker 5
Skrevet

Det er vel bare et problem om det blir pågående? Jeg ønsker heller ikke et samfunn som er kjemisk renset for flørt og romantiske tilnærmelser, men jeg kan også forstå at det kjennes litt ubehagelig om 3-4 forskjellige karer på jobb gjør fremstøt på et daglig basis. Men nå er det vel veldig stort spenn mellom ytterpunktene her. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja det er rart at det er så stor aggresjon mot menn. Særlig hvis de søker asia damer. Hva da med Ukrainske damer blir de godkjente  ?

Anonymkode: fd389...795

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Basert på en annen tråd her inne - hvorfor blir mange kvinner i Norge så sinte om menn prøver å få kjæreste?

Om en venn eller kollega feks gjør et fremstøt, eller en fremmed mann snakker med en dame. Osv. Dette er ting som er helt vanlig i resten av Europa, mens her på berget blir mange sinte om noe slik skjer!

Et annet aspekt er at kvinner selv gjør akkurat det samme, så hvorfor slipper de unna uten fordømmelse?

Jeg har aldri sett noen bli sint hvis menn tar kontakt med damer eller flørter. Men altså - tafsing på rumpa, spørsmålet "pule?" ut av det blå og sexkomplimenter like ut av det blå er ikke "prøve å få kjæreste". Da blir mange sint. 

Anonymkode: 7cb38...cef

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Tror ikke folk blir sinte av det. Ja, man blir provosert om sjefen på jobb prøver seg på vikaren på julebordet, siden det er maktskjevhet og maksimum Metoo, men folk blir da ikke provosert av å bli bedt på en kaffe av en medstudent.

Anonymkode: 6986d...051

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Hadde aldri i verden blitt sint. Jeg tar det bare som et komplement om jeg blir sjekket opp. 😊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De blir sinte hvis de innbiller seg at de er så langt over din liga at du ikke burde prøve deg en gang. Spesielt hvis de begynner å lure på om det at din kaliber av mann prøver seg betyr at deres(damens) verdi kan være lavere enn hun tror.

Skrevet
Sykkelkopp skrev (4 minutter siden):

De blir sinte hvis de innbiller seg at de er så langt over din liga at du ikke burde prøve deg en gang. Spesielt hvis de begynner å lure på om det at din kaliber av mann prøver seg betyr at deres(damens) verdi kan være lavere enn hun tror.

Her bommer du. Det er kun enkelte av dere menn som opererer med ligaer og verdier. 

• Liker 3
Skrevet

Hvis man opplever at folk blir sint på en fordi man forsøker å få seg kjæreste, så gjør man det feil!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Her bommer du. Det er kun enkelte av dere menn som opererer med ligaer og verdier. 

Nei det er en dameting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...