Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2006 #1 Skrevet 24. januar 2006 Hvor kjøper en slike klær da? Finnes det noe? Ser jo at H&M har noe, men det ser litt kjedelig ut, og er for veldig høye mennesker......ser det ut som. Så hun Solveig Kloppen i en rosa strikkakjole, som jeg syntes var veldig ok, men slikt finner ikke jeg....... Noen som har tips??
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2006 #2 Skrevet 24. januar 2006 hvis d bor i oslo har de en butikk med mammaklær (kule designerklær) på grunerløkka. husker ikke navnet dessverre men den er lett å se. ligger i markveien hvis du vet.
Lizzie Skrevet 24. januar 2006 #3 Skrevet 24. januar 2006 Den Kule Mage i Markveien på Grünerløkka eller Svangerskapet nederst i Kirkeveien. Ellers kan du jo søke og se om du finner noen snertne nettbutikker. Jeg vet de har mye flott i England - men det er dyrt.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 24. januar 2006 #4 Skrevet 24. januar 2006 Ellers kan du jo søke og se om du finner noen snertne nettbutikker. Jeg vet de har mye flott i England - men det er dyrt. ← De har da både billig og dyrt i England også. Jeg var nettopp og shoppet mammaklær i London og kan anbefale Blooming Marvellous, Top Shop og Debenhams/Red Herring. Vet at Next ved Bond street også skal ha en del mammatøy, men de hadde ikke fått inn vårvarene da jeg var der for to uker siden. Ingen av disse butikkene er spesielt dyre. Når det gjelder nettbutikker, så har Isabella Oliver utrolig mye fint, men er litt dyrere. GAP har også noe, men kun i USA. Du finner imidlertid en del av varene deres f.eks. på Ebay.
IdaC Skrevet 24. januar 2006 #5 Skrevet 24. januar 2006 Ni månder på Sandvika Storsenter har masse kult, men det koster en del. Fant en kjempe kul bukse men den kostet 1449, og det meste er i den prisklassen.
Beam Skrevet 24. januar 2006 #6 Skrevet 24. januar 2006 Den kule mage har hjemmeside med nettbutikk. http://www.denkulemage.no/
Snuppa Skrevet 25. januar 2006 #7 Skrevet 25. januar 2006 (endret) Hvis du reiser utenlands, vil du se at utvalget er større og prisene er lavere enn her hjemme. Her finner du helt ok ting på H&M og Lindex, dyrere ting på de nevnte butikkene over. På La Redoutehar de også en del rimeligere mammaklær i fint design og med god passform. I tillegg til de utenlandske butikkene som allerede er nevnt, har også Benetton mammaklær (selges ikke her i Norge, men har sett det blant annet i Frankrike og Spania). Du kan kjøpe klær fra utlandet over nettet (f.eks. fra Blooming Marvellous), men husk at det belastes med toll og mva. Et sted jeg har kjøpt flere rimelig klesplagg fra og som jeg har vært veldig fornøyd med, er en dansk nettbutikk kalt Too Chic Endret 25. januar 2006 av Snuppa
Gjest Vinga Skrevet 25. januar 2006 #8 Skrevet 25. januar 2006 (endret) Snuppa: Har kikket i den nettbutikken du nevner tidligere, synes det er mye fint der. Lurer på om jeg må betale toll for pakker fra Danmark? Måtte du? (Og hvilken str. bør man bestille dersom man vanligvis bruker 38?) Endret 25. januar 2006 av Vinga
Snuppa Skrevet 25. januar 2006 #9 Skrevet 25. januar 2006 Snuppa: Har kikket i den nettbutikken du nevner tidligere, synes det er mye fint der. Lurer på om jeg må betale toll for pakker fra Danmark? Måtte du? (Og hvilken str. bør man bestille dersom man vanligvis bruker 38?) Jeg måtte betale toll, ja, men ble ikke så voldsomt (uten at jeg husker summen). Jeg har kjøpt en kjole og en bukse fra butikken, bestilte i str M (bruker 40 til vanlig). Du kan jo evt. sende de en mail og spørre. Damen som driver butikken er veldig serviceinnstilt og pleier å svare raskt på henvendelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå