Gå til innhold

Hva er en attraktiv mann og kvinne? Noen menn og kvinner smelter alle, uansett kjønn og legning.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler ofte menn lever i en villfarelse om at menn er attraktiv pga. sosial status. Noe jeg er dypt uenig i..attraktivitet er universelt og løsriver seg fra seksuell legning og kjønn.

En attraktiv mann og en attraktiv kvinne er det samme..De når begge kjønn og all legning.

Som heterofil mann, er du uberørt eller blir du forført?

Som heterofil kvinne: er du uberørt eller blir du forført? 

Anonymkode: b9d99...9a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sitat

Som heterofil mann, er du uberørt 

Helt uberørt. Stusser litt over at folk som opplever tiltrekning til begge kjønn har den vrangforestillingen om at dette gjelder alle, og at alle er like på et vis.

Anonymkode: b64ba...4f1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Føler ofte menn lever i en villfarelse om at menn er attraktiv pga. sosial status. Noe jeg er dypt uenig i..attraktivitet er universelt og løsriver seg fra seksuell legning og kjønn.

En attraktiv mann og en attraktiv kvinne er det samme..De når begge kjønn og all legning.

Som heterofil mann, er du uberørt eller blir du forført?

Anonymkode: b9d99...9a6

Det er ikke jeg som skal si at jeg er attraktiv, det er kvinnen som avgjør det. For å påpeke mine tanker rundt dette.

Men min oppgave er å være attraktiv, det gjør jeg også for min egen del. Da tenker jeg på, at jeg f.eks går ofte til tannlegen, frisøren og holder meg i form med trening og kosthold. Lever mest mulig bekymringsfritt, fått orden på økonomien og har fritidssysler som gjør meg godt etc..

Skal jeg gjøre meg attraktiv for kvinnen? det må jeg nesten ta opp med hun det gjelder😅 Men attraktiv betyr jo ikke bare ytre påvirkninger? Det hjelper lite hvis kvinnen er attrativ, hvis hun er ei trollkjærring å bo sammen med.. 🤔 Match i væremåte har jeg tro på, det blir hun som et speilbilde av meg selv. På ferdigheter trenger vi ikke nødvendigvis å matche, da er det bedre at vi utfyller hverandre. Da kan jeg gjøre ting hun misliker og motsatt, det blir alltid et godt samarbeid. Sexlysten må matche, for ulik sexlyst fører bare til krøll i samlivet😉

Som hetero liker jeg best å forføre hverandre og være gjensidig på alt.. Uberørt? mener du at jeg er jomfru😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...