Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er drit snill mot meg, men har behandlet andre jenter veldig dårlig, har fått bevis av disse jentene, så det er helt ekte. Det er så vanskelig for meg å tro at den snille søte personen jeg trodde han var går rundt bak ryggen min og et ekkel mot andre folk så si uten grunn, han har gjort dette mot flere, han har siden dag en behandlet meg super bra, derfor kom det som et sjokk, vi har på en måte snakka om dette sammen, men ikke skikkelig og dirkete. Så det jeg lurer på er skal jeg bare droppe han eller snakke med han først ?

Anonymkode: d3ce9...cc6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville vel prøvd å snakke med han først. Kanskje han har tatt seg sammen?

Anonymkode: 9accd...959

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg snakka med han om noe lignende for 1 mnd siden også fikk jeg høre nylig han var slik for noen dager siden igjen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han trakasserer andre damer, kaller dem navn, og mye mer.

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg snakka med han om noe lignende for 1 mnd siden også fikk jeg høre nylig han var slik for noen dager siden igjen.

Dette er mye mer alvorlig enn at han var ufin mot en eks. Høres håpløst ut. 

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke ‘verdier’ jeg vil ha i livet mitt og jeg kunne ikke sett for meg en fremtid med en som behandler andre som dritt 

Anonymkode: babb4...d27

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Høres ut som et sjarmtroll. 

Jeg hadde jo ikke hatt respekt for han - og ikke hatt noe interesse av å være sammen med han, uansett hvor "bra" han behandlet meg. 

Anonymkode: e2bd6...61e

• Liker 1
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen?

Det høres jo ut som at det bare er et spørsmål om tid før han viser denne siden av seg selv til deg også. Når han holder på slik enda kan jeg garantere at han en dag vil behandle deg slik også. 

Anonymkode: be5e2...d11

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Du må snakke med han og finne ut om dette stemmer. Hvis det er tilfellet ville jeg gått. Ja, han er snill nå, men hvor lenge varer det? 

Anonymkode: ed272...d53

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Snille mennesker trakkasserer ikke andre mennesker.

Slemme personer kan være grei med noen og slem mot andre. Det kan også hende at det snille du ser, kun er starten på forholdet hvor man viser seg på sitt beste.

Det kan godt hende at han kommer til å være grei mot deg resten av livet. Men han er en slem mann, og slike holdninger, er det noe du vil at dine barn skal vokse opp med og lære seg?

Anonymkode: d5ed4...742

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tipper dere har vært sammen kort tid og at du etterhvert vil se disse sidene av ham i større grad. Dette er tydelige røde flagg. 

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det høres jo ut som at det bare er et spørsmål om tid før han viser denne siden av seg selv til deg også. Når han holder på slik enda kan jeg garantere at han en dag vil behandle deg slik også. 

Dette. Verken mer eller mindre. Kom deg bort, TS, før du sitter for dypt i det

Anonymkode: eb98f...836

• Liker 2
Skrevet

Ville ikke blitt der. Det er bare et spørsmål om tid før han blir slik mot deg også. Ville ha gått før han begynner. Han kan være snill ja, men han velger jo å være slem mot andre. Vil du virkelig leve med et slikt menneske?

Jeg ønsker ikke å ha folk som trykker andre ned (venner, familie, folk i kassa på Kiwi) i livet mitt. Vi er alle verd det samme.

Anonymkode: 8a729...687

• Liker 1
Gjest Inverto
Skrevet

Den beste måten å konftontere dette spørsmålet på er å forestille seg at du er en venn av deg som bevitner hans usmakelige oppførsel. Og du tenker for deg selv "wow....den idioten er fyren hun knuller?!"

Så ja. Slå opp

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja det hadde ikke overrasket meg, vi har vært sammen i ca 9 måneder nå, 

• Hjerte 1
Skrevet

Husker en venninne var usikker på om hun skulle bli sammen med en fyr for mange år siden, fordi hun reagerte på måten han behandlet noen andre han kjente. Men han var jo snill mot henne. Hun ble sammen med ham og angret veldig, mye trakassering etter at det ble slutt. Selv om det var han som gikk tilbake til eksen. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du må snakke med han og finne ut om dette stemmer. Hvis det er tilfellet ville jeg gått. Ja, han er snill nå, men hvor lenge varer det? 

Anonymkode: ed272...d53

Dette stemmer 100% som sagt jeg har fått bevis og dette kommer fra noen jeg stoler veldig på også, hun lot meg gå inn på meldinger og lese selv, dette kommer fra flere personer også , ikke bare en.

Skrevet

Mange som er drittsekker der ute, uten at kjæresten vet det. Ser det i stor grad i Facebook-grupper. For meg ville det vært en mulig dealbreaker, om det er i nyere tid og ingenting tyder på at vedkommende har skjønt alvoret.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ugh! Fare for at du er nestemann i køen.

• Nyttig 1
Skrevet

Dropp han, dette ender ikke bra! Og i tillegg er det usexy at han er sånn. Motbydelig!

Anonymkode: 6ce48...940

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...