AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #1 Skrevet 4. oktober 2023 Om jeg lager et innlegg her er det absolutt ikke noe jeg ville lagt ut på Facebook. Det er her innlegget blir skrevet. Er det lov og greit synes dere? Anonymkode: 3fbcc...39e 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #2 Skrevet 4. oktober 2023 Hva er galt med det? Dessuten så er KG på facebook også, å de må få poste der, samt at de når kanskje flere brukere/ potensielle brukere der. Anonymkode: d9af0...d7d 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #3 Skrevet 4. oktober 2023 Mange legger ut ting som man ikke ville lagt ut på Facebook. Da måtte det blitt lagt ut på kvinneguidens side på Facebook selv. Og ikke tatt her i fra. Anonymkode: 3fbcc...39e 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #4 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mange legger ut ting som man ikke ville lagt ut på Facebook. Da måtte det blitt lagt ut på kvinneguidens side på Facebook selv. Og ikke tatt her i fra. Anonymkode: 3fbcc...39e Du får la være å poste her da - hvis du ikke vil ha tråden din på face. Jeg tipper denne tråden kommer på face om noen dager Anonymkode: d9af0...d7d 6
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #5 Skrevet 4. oktober 2023 Helt enig med deg. Jeg vill ikke legge ut noe kun av den grunn men på samme tid så skjønner jeg at de reklamerer. Men dog blir det ikke tillit til forumet Anonymkode: 04dbe...030 7
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #6 Skrevet 4. oktober 2023 Helt enig jeg også, jeg fikk sjokk når jeg fant ut at de langt mange innlegg herfra på Facebook. Det er mye mer sannsynlig at noen man kjenner ser innleggene på Facebook, og kanskje noen vil kjenne igjen ts eller noen som kommenterer. Vedlig ekkelt syns jeg! Anonymkode: a2c90...752 8
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #7 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Helt enig jeg også, jeg fikk sjokk når jeg fant ut at de langt mange innlegg herfra på Facebook. Det er mye mer sannsynlig at noen man kjenner ser innleggene på Facebook, og kanskje noen vil kjenne igjen ts eller noen som kommenterer. Vedlig ekkelt syns jeg! Anonymkode: a2c90...752 Ja, det jeg tenker på og at man legger ut noe her er ikke det samme som å ville ha ting på face og i henhold til å bli gjenkjent. Skulle ikke vært lov uten tillatelse. Anonymkode: 3fbcc...39e 5 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #8 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, det jeg tenker på og at man legger ut noe her er ikke det samme som å ville ha ting på face og i henhold til å bli gjenkjent. Skulle ikke vært lov uten tillatelse. Anonymkode: 3fbcc...39e Hvis du velger å legge ut ting her på Kvinneguiden, så aksepterer du samtidig at ting blir lagt ut på for eksempel Facebook også. Liker du ikke risikoen ved å havne på Facebook eller andre steder, så burde du heller ikke legge ut kommentarer her på Kvinneguiden heller. Anonymkode: 6e8a1...c75 3
enkefru Skrevet 5. oktober 2023 #9 Skrevet 5. oktober 2023 KG promoterer for forumet ved å legge ut slikt, for å få flere brukere... ren reklame m.a.o. Forumet er uansett åpent og tilgjengelig å lese for alle og enhver, så skjønner ikke hvordan en kan tro en gjør det "i skjul" ved å skrive her. 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #10 Skrevet 5. oktober 2023 Det er vel ingen av dere som bruker fullt navn når dere skriver innlegg her inne så jeg ser ikke hvorfor det skulle være et problem, er jo også bare å la være å skrive innlegg hvis dere er redd for å bli kjent i gjen. Anonymkode: 9b41d...c09 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #11 Skrevet 5. oktober 2023 Syns det er mer ekkelt hvis folk jeg kjenner på FB, der man faktisk ser hvem som kommenterer, skulle kommentere noe jeg har skrevet som anonym på KG. Det ER forskjell, i mine øyne. Derfor snur og vender jeg og blander inn ting som ikke er fakta for å anonymisere det. Frister ikke å være helt ærlig når det kan dukke opp på FB. Anonymkode: 229e7...ef9
applestories Skrevet 5. oktober 2023 #12 Skrevet 5. oktober 2023 Dette var jeg ikke klar over, har ikke fått med meg at Kvinneguiden hadde side der. Det står sikkert i vilkårene man godkjenner når man registrerer seg, men de kunne virkelig opplyst bedre om det. Vil nok tenke meg on et par ganger ekstra før jeg skriver noe identifiserbart, selv som anonym. 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #13 Skrevet 5. oktober 2023 I det øyeblikket du trykker på ‘send’-knappen eier Egmont innlegget ditt og de kan gjøre hva de vil med det. Trodde det var allmenn kjent Anonymkode: f9954...dd3 2 1
Mannen 40 Skrevet 5. oktober 2023 #14 Skrevet 5. oktober 2023 De fleste er jo anonyme…. Ser ikke problemet 1
Mannen 40 Skrevet 5. oktober 2023 #15 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Det er vel ingen av dere som bruker fullt navn når dere skriver innlegg her inne så jeg ser ikke hvorfor det skulle være et problem, er jo også bare å la være å skrive innlegg hvis dere er redd for å bli kjent i gjen. Anonymkode: 9b41d...c09 Helt enig👍, noen som trenger fler flis å spikke på🙄
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #16 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvem innlegg er det eks? Anonymkode: 3a6cc...251 Masse innlegg. Ingen spesielle, men bare utlevere innlegg her i fra på face er feil. Og det burde ikke vært lov. Anonymkode: 3fbcc...39e 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #17 Skrevet 5. oktober 2023 Man lager innlegg. Man lurer på ting alt fra om partner, sex osv. Anonymkode: 3fbcc...39e
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #18 Skrevet 5. oktober 2023 Innleggene her kommer også opp i Google-søk, så ser ikke helt problemet. De legger vel neppe ut innlegg med sensitiv elle lett gjenkjennbart innhold på Facebook. Anonymkode: f0d24...cd9 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #19 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvem innlegg er det eks? Anonymkode: 3a6cc...251 hvem? Anonymkode: f0a73...bd4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå