AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #1 Skrevet 4. oktober 2023 Et forhold med mye drama nok nylig slutt, nå sitter jeg igjen lei meg av å tenke på om vi kunne klart det om vi hadde prøvd hardere. Dette plager meg selv om forholdet gikk sterkt utover psyken min mot slutten, og selv om vi trolig ikke var kompatible er det tungt å tenke tilbake på alle de gode stundene og opplevelsene jeg aldri ville vært foruten. Noen av de beste minnene i livet mitt er med dette mennesket.. Flere som føler det sånn, hvordan håndterer dere det? 😔 Anonymkode: b6cf1...856
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #2 Skrevet 4. oktober 2023 Vet ikke om dette svaret er til noe hjelp, men jeg er i motsatt situasjon. Jeg ser nå i ettertid konsekvensene av at jeg ikke klarte å avslutte tidligere når det var mange dårlige faresignaler. Nå vil det få så store konsekvenser for både meg, han og barna våre av mange grunner, at det føles umulig å avslutte selv om jeg ser at dette aldri vil fungere. Så lei meg for at jeg var for redd og hadde for liten egenkjærlighet til å se hva jeg fortjente den gangen jeg kunne avsluttet uten disse enorme konsekvensene. Et sunt forhold har ikke masse drama hele tiden. Der er det gjensidig respekt, trygging og kommunikasjon. Og evne til å vise den andre både ydmykhet, hengivenhet og kjærlighet begge veier. Anonymkode: 2a539...586 5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #3 Skrevet 4. oktober 2023 Skjedde meg også. Var egentlig alt jeg ville ha i en kjæreste, bestevennen min. Men nå er det sånn at det er slutt, og kan ikke dvele ved det for mye. Må nesten bare se fremover og nyte det livet man har nå og i fremtiden, se tilbake på gode minner og lære av de dårlige Anonymkode: fb190...624
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #4 Skrevet 4. oktober 2023 At forholdet gikk ut over psyken din, er eneste beviset du trenger på at bruddet var riktig for dere. Man kan ødelegge hverandre selv om man elsker hverandre veldig høyt. Følelsene og sorgen går over. Bare gi det den tiden det trenger. Da vil du kjenne at du har det mye bedre uten han. Anonymkode: e4756...bc8 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #5 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Et forhold med mye drama nok nylig slutt, nå sitter jeg igjen lei meg av å tenke på om vi kunne klart det om vi hadde prøvd hardere. Dette plager meg selv om forholdet gikk sterkt utover psyken min mot slutten, og selv om vi trolig ikke var kompatible er det tungt å tenke tilbake på alle de gode stundene og opplevelsene jeg aldri ville vært foruten. Noen av de beste minnene i livet mitt er med dette mennesket.. Flere som føler det sånn, hvordan håndterer dere det? 😔 Anonymkode: b6cf1...856 Ikke bra vist det var mye drama! Men hva gjorde dere for prøve løse opp i det? Når du har de beste minnene med dette mennesket så er jo alt mulig løse? Jeg ville ikke latt en mulighet funnet en måte snakke sammen løse det på! Fort gjort angre i ettertid om en ikke gjorde alt? Ikke bra det har gått utover psyken! Men jobbet dere med det? Alltid lett si bare gå fra som mange her mener! Men er det virkelig det beste for deg når følelsene er der? Anonymkode: 2f3a7...584
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #6 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke bra vist det var mye drama! Men hva gjorde dere for prøve løse opp i det? Når du har de beste minnene med dette mennesket så er jo alt mulig løse? Jeg ville ikke latt en mulighet funnet en måte snakke sammen løse det på! Fort gjort angre i ettertid om en ikke gjorde alt? Ikke bra det har gått utover psyken! Men jobbet dere med det? Alltid lett si bare gå fra som mange her mener! Men er det virkelig det beste for deg når følelsene er der? Anonymkode: 2f3a7...584 Har ikke hørt noe på et par uker så er redd hen har gått videre nå. Anonymkode: b6cf1...856
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #7 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Har ikke hørt noe på et par uker så er redd hen har gått videre nå. Anonymkode: b6cf1...856 Hvem av dere gjorde det slutt? Har du prøvd ta kontakt si hva du føler og snakke ut om det? Anonymkode: 2f3a7...584
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #8 Skrevet 5. oktober 2023 Jeg er også på andre siden. Klarte å bryte etter lang tid med drama og dårlig stemning. Vi snakket så mange ganger om å prioritere hverandre og forholdet, men ingenting forandret seg. Til slutt ga jeg opp. DA skulle hen forandre seg og gjøre alt det vi hadde snakket om før. Men det var for sent. Jeg stoler ikke på at det vil holde seg over tid. Livet er for kort til å leve i forhold med masse drama. Om en stund er du glad for at det ble slutt. Anonymkode: 6c7f1...12d
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #9 Skrevet 5. oktober 2023 Viktig å skille det positive fra det negative. Flott at du hadde gode opplevelser. Ingen tar fra deg dem de har du jo for alltid. Trenger ikke å bli til vonde minner fordi det ble slutt. Man kan oppleve bra ting med mennesker som ikke skal være i livet ditt for alltid. Husk hvorfor det ble slutt hvis du savner personen. Husk hvorfor det ikke fungerte. Det er ikke alle man er ment å være med, noen er det meningen at man skal lære noe av. Her var dere ikke kompatible nok. Og det ble slutt fordi en eller begge ikke var villige til å jobbe med det. Det er helt ok, du kan ikke tvinge andre til å jobbe på et forhold de ikke vil være i. Sørg ferdig, se videre. Det kommer til å bli bedre med tiden. Du finner en som ikke gjør psyken din verre. Anonymkode: bf497...813
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #10 Skrevet 5. oktober 2023 Et forhold er ikke noe man skal "klare" å være i, eller "holde ut". Et forhold skal gjøre livet ditt tydelig bedre enn det ville vært uten. Du (og andre) fortjener så mye bedre enn menn dere må holde ut for å være sammen med. Anonymkode: c90fb...1cb 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #11 Skrevet 9. oktober 2023 Et forhold som tar slutt er aldri bra. Du sier du hadde det bra, men det kan være at hun/han ble fysisk dårlig av å være i samme rom som deg (for å sette det på spissen), det vet du ikke. Du skal alltid ha respekt og forståelse for at den andre fatter valg utifra at man kjenner seg selv bedre enn du kjenner dem. Anonymkode: dad4a...23a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå