AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #1 Skrevet 4. oktober 2023 Jeg var på seminar med jobben min, det har overnatting på hotell. Jeg møtte en fyr som jeg ble betatt av og vi lå med hverandre på seminaret. Bør jeg fortelle ektemannen min? Vi har vært gift i 5 år og har ett barn sammen som er i barnehagealder. Jeg har dårlig samvittighet, men forholdet vært haf vært dødt lenge og vi er sjeldent intime… Hva hadde du gjort i min situasjon? Anonymkode: 0286e...baf
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #2 Skrevet 4. oktober 2023 Så lenge dere er sjeldent intime så vil jeg si det er et frikort å være utro på ferier og arbeidsturer. Anonymkode: a9f98...54b 5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #3 Skrevet 4. oktober 2023 Det kommer jo an på om du har lyst å bli skilt eller ikke. At du har dårlig samvittighet er i hvert fall ikke en god grunn. Det fortjener du jo. Anonymkode: 300f8...690 7 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #4 Skrevet 4. oktober 2023 Hadde ikke sagt noe. Anonymkode: 76c9c...6b4 6
Anonymmann1986 Skrevet 4. oktober 2023 #5 Skrevet 4. oktober 2023 Virker som du angrer og det var en feil. Tilgi deg selv, glem det og ikke gjør det igjen... Hvorfor er det dødt hjemme og kan det reddes? 2 4
Grüner Skrevet 4. oktober 2023 #6 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så lenge dere er sjeldent intime så vil jeg si det er et frikort å være utro på ferier og arbeidsturer. Anonymkode: a9f98...54b What??? Litt av en moral du har… 13 7
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #7 Skrevet 4. oktober 2023 Grüner skrev (8 minutter siden): What??? Litt av en moral du har… Mener du det er rett å påføre ts dårlig samvittighet for å være utro når hun og mannen ikke lenger uttrykker seg kjærlig mot hverandre? Anonymkode: a9f98...54b 5
Enmanelskeråhate Skrevet 4. oktober 2023 #8 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg var på seminar med jobben min, det har overnatting på hotell. Jeg møtte en fyr som jeg ble betatt av og vi lå med hverandre på seminaret. Bør jeg fortelle ektemannen min? Vi har vært gift i 5 år og har ett barn sammen som er i barnehagealder. Jeg har dårlig samvittighet, men forholdet vært haf vært dødt lenge og vi er sjeldent intime… Hva hadde du gjort i min situasjon? Anonymkode: 0286e...baf Hvis forholdet er dødt hadde jeg avsluttet det, uavhengig av barn 11
Tatja Skrevet 4. oktober 2023 #9 Skrevet 4. oktober 2023 Hvis du ønsker skilsmisse; fortell mannen din alt. Hvis ikke; hold kjeft! 8
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #10 Skrevet 4. oktober 2023 Nei. Hold det for deg selv og gå videre. Anonymkode: 6c047...069 6
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #11 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mener du det er rett å påføre ts dårlig samvittighet for å være utro når hun og mannen ikke lenger uttrykker seg kjærlig mot hverandre? Anonymkode: a9f98...54b Ja Anonymkode: 572a9...1d3 14 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #12 Skrevet 4. oktober 2023 Nei. Ta det heller som ett sikkert tegn på at dere må rydde opp på hjemmebane og ikke kan la humla suse lenger. Anonymkode: 7018d...5da 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #13 Skrevet 4. oktober 2023 Din mann fortjener å få vite dette. Han må kunne få lov til å ta et valg basert på det du har gjort. Selv om du angrer på det, må du fortelle dette og ta konsekvensene. Voks opp. Anonymkode: dd810...03c 15 6
Grüner Skrevet 4. oktober 2023 #14 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Mener du det er rett å påføre ts dårlig samvittighet for å være utro når hun og mannen ikke lenger uttrykker seg kjærlig mot hverandre? Anonymkode: a9f98...54b Ja, det gir ingen rett til å være utro for det. Hvis forholdet er dødt, prøver en å reparere det, og går ikke det, avslutter en det. Da først er det ok å ligge med andre! 13 5
c_buk Skrevet 4. oktober 2023 #15 Skrevet 4. oktober 2023 Enten så forlater du mannen din siden du har så lav moral at du bedrar han. Eller så sier du det til han, så er det opp til han om han forlater deg eller ikke. 6 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #16 Skrevet 4. oktober 2023 Ingen sympati, fortell mannen hvilket simpelt menneske du er. Utroskap er aldri ok, uansett om forholdet er dødt. Fortjener å føle deg dritt her. Dere som forsvarer slik oppførsel, hadde dere vært like forståelsesfulle om det var mannen som hadde seg på seminar? Anonymkode: fe756...489 6 6
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #17 Skrevet 4. oktober 2023 Alle dere som forsvarer sånn dritt og mener det skal holdes hemmelig er virkelig ikke til å stole på. Jo du skal fortelle det selvfølgelig , du har gått bak din manns rygg han som skal kunne stole på deg. Hjelper ikke gå mer bak hans rygg får det kommer ut uansett. Dessuten så fortjener han å vite hvem han virkelig er sammen med. Anonymkode: ef46c...b25 6 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #18 Skrevet 4. oktober 2023 Du forteller det selvfølgelig! Jeg regner med du har sjekket deg for kjønnssykdommer? Anonymkode: afe72...fc0 3 1
Blueberrymuffin Skrevet 4. oktober 2023 #19 Skrevet 4. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde ikke sagt noe. Anonymkode: 76c9c...6b4 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mener du det er rett å påføre ts dårlig samvittighet for å være utro når hun og mannen ikke lenger uttrykker seg kjærlig mot hverandre? Anonymkode: a9f98...54b Hva i huleste? Uansett hvor «dødt» et forhold er, er det aldri greit å være utro. Enten løser man problemene man har i forholdet eller så avslutte man forholdet før man ligger rundt. Ts har all grunn til å ha dårlig samvittighet, det hun gjorde var galt. Utroskap er aldri greit, å forsvare det er ikke annet enn forkastelig. Eneste riktige her er å fortelle mannen, så får han velge om han ønsker å tilgi. Mye bedre enn å juge og bygge forholdet videre på løgner. Endret 4. oktober 2023 av Blueberrymuffin 6
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #20 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så lenge dere er sjeldent intime så vil jeg si det er et frikort å være utro på ferier og arbeidsturer. Anonymkode: a9f98...54b AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde ikke sagt noe. Anonymkode: 76c9c...6b4 Anonymmann1986 skrev (1 time siden): Virker som du angrer og det var en feil. Tilgi deg selv, glem det og ikke gjør det igjen... Tatja skrev (1 time siden): Hvis du ønsker skilsmisse; fortell mannen din alt. Hvis ikke; hold kjeft! AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei. Hold det for deg selv og gå videre. Anonymkode: 6c047...069 Takker for innspillene deres. Veldig greit å vite hva som er "lov". Hilsen mann 48 Anonymkode: b944a...d30 7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå