AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #1 Skrevet 4. oktober 2023 Jeg er nok ekstra sensitiv, siden jeg har blitt mye dårlig behandlet av menn nesten hele livet, mye mobbet og banket opp på ungdomsskolen etc. Men jeg sliter sånn etter alle slemme menn jeg har møtt på Tinder En del av de har vært så ekstremt slemme og sagt så mye stygt. Jeg har gått til psykolog pga dette men det hjelper ikke. Føler meg totalt verdiløs og jeg er sur på moren min fordi hun ikke tok abort. Var faktisk en jeg pratet med på Tinder som sa at en så stygg dame som jeg burde vært abortert, og nå tenker jeg hele tiden at det er sant.. Hadde aldri sånne tanker før jeg fikk høre det av menn. Nå er jeg bare sint og forbanna på alle som har vært slemme mot meg, ønsker de alt vondt og ønsker hevn. Venninna mi har møtt en fyr på Tinder og jeg tenker bare at han er garantert en slem drittsekk som er ute etter å være jævlig mot henne. Leser mye på ulike forum og fb-grupper om damer som opplever tilsvarende oppførsel fra menn. Hvordan komme seg over det? Flere har sagt "just get over it" men jeg klarer ikke. Tenker konstant på at jeg er stygg og burde vært abortert, for det er jo det jeg har hørt i flere år av menn så.. Tror dere at menn nyter å ødelegge damer psykisk, er det en ting? At målet er at jeg skal skade meg selv? Har prøvd å spørre menn men aldri fått noe svar. Han ene jeg var på date med sa "du burde gjøre samfunnet en tjeneste og ta livet ditt siden du er så stygg." Sliter veldig psykisk pga dette og har mye panikkanfall.. er livredd menn og gråter mye. Hvis noen har tips til å få det bedre så tar jeg gjerne imot det. Anonymkode: 16e5a...80d 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #2 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror dere at menn nyter å ødelegge damer psykisk, er det en ting? Anonymkode: 16e5a...80d Dette stemmer. Anonymkode: 10e28...b62
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #3 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette stemmer. Anonymkode: 10e28...b62 En psykolog jeg snakket med sa at enkelte menn klarer å luke ut damer som har dårlig selvtillit og føler en pervers nytelse av å bryte de ned. Kan det være noe sånt med meg, at jeg lyser ut at jeg er verdiløs, stygg og burde vært abortert? Jeg tenkte jo aldri på at jeg burde vært abortert før en mann sa det til meg. Etter den kommentaren er jeg helt i kjelleren. Om menn snakker til meg blir jeg kvalm, skjelven og får lyst til å gråte. Anonymkode: 16e5a...80d
AnonymkvinneViken Skrevet 4. oktober 2023 #4 Skrevet 4. oktober 2023 Uff så grusomt å lese at du har opplevd dette. Selv har jeg bare møtt snille og koselige menn til dater fra Tinder. Men det har ikke klaffet ennå. Prøv å tenke fint om deg selv. Som helt ung hadde jeg dårlig selvtillit, men min første kjæreste fikk jeg likevel som usikker og stille 19-år gammel jente. Var kjempesjenert, men han som var 3 år eldre ville ha meg ❤️. Man kan få kjæreste selv om man har lavt selvbilde. Nå i 30-årene har jeg en helt annen selvtillit og godt selvbilde. Fyller 39 ved årsskiftet. Ønsker deg alt godt videre i datingen, og håper det hjelper deg å snakke med psykolog ❤️.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #5 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymkvinneViken skrev (4 minutter siden): Uff så grusomt å lese at du har opplevd dette. Selv har jeg bare møtt snille og koselige menn til dater fra Tinder. Men det har ikke klaffet ennå. Prøv å tenke fint om deg selv. Som helt ung hadde jeg dårlig selvtillit, men min første kjæreste fikk jeg likevel som usikker og stille 19-år gammel jente. Var kjempesjenert, men han som var 3 år eldre ville ha meg ❤️. Man kan få kjæreste selv om man har lavt selvbilde. Nå i 30-årene har jeg en helt annen selvtillit og godt selvbilde. Fyller 39 ved årsskiftet. Ønsker deg alt godt videre i datingen, og håper det hjelper deg å snakke med psykolog ❤️. Da har du vært heldig. Jeg har møtt utrolig mange menn som tydeligvis har en agenda om å bryte meg ned. Jeg er helt klar over at alle ikke passer sammen, og det skal mye til for at det skal klaffe Men selv de gangene jeg har vært på date med noen jeg ikke har syntes var attraktiv, så sier jeg jo ikke det. Man oppfører seg høflig, gjennomfører daten også kan man evt si fra at dette var ingen match men lykke til. Ikke noe problem med det altså. Men å møte en mann som ikke kjenner meg, som sier ting som at jeg er den styggeste dama han har sett og at han bare dro på date med meg fordi han syntes synd på meg er ikke akkurat veldig positivt for selvtilliten! Og jeg har alltid hatt reelle bilder av meg på Tinder, ikke brukt filter etc. Psykolog hjelper ikke dsv, alle sier det samme. "Du må ikke høre på de". Det hjelper ikke å si det, nårr jeg er såpass nedbrutt. Ingen kan fikse selvtilliten min igjen tror jeg, er helt ødelagt pga menn. Anonymkode: 16e5a...80d 1
Grüner Skrevet 4. oktober 2023 #6 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Dette stemmer. Anonymkode: 10e28...b62 Kun for et fåtall av menn. De fleste menn er ikke sånn. 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #7 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): En psykolog jeg snakket med sa at enkelte menn klarer å luke ut damer som har dårlig selvtillit og føler en pervers nytelse av å bryte de ned. Kan det være noe sånt med meg, at jeg lyser ut at jeg er verdiløs, stygg og burde vært abortert? Jeg tenkte jo aldri på at jeg burde vært abortert før en mann sa det til meg. Etter den kommentaren er jeg helt i kjelleren. Om menn snakker til meg blir jeg kvalm, skjelven og får lyst til å gråte. Anonymkode: 16e5a...80d Tror denne psykologen har rett i det meste hen sier, men ville nok heller tenkt at de fleste menn tenker slik, ikke bare enkelte. Anonymkode: 10e28...b62
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #8 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror denne psykologen har rett i det meste hen sier, men ville nok heller tenkt at de fleste menn tenker slik, ikke bare enkelte. Anonymkode: 10e28...b62 Du mener at de fleste menn liker å si stygge ting til damer de dater? Veldig spesielt isåfall, at de gidder bruke tid på det. Jeg ville heller dratt på date med en person jeg syntes var attraktiv og virket hyggelig, men. Anonymkode: 16e5a...80d
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #9 Skrevet 4. oktober 2023 Logg av Tinder. Anonymkode: c2870...01c 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #10 Skrevet 4. oktober 2023 Mennene du har snakket med er gutter. Har vært borte i slike selv. Det gjør vondt, men hev deg over dem! Du er fin akkurat som du er❤️ Anonymkode: 67884...bda 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #11 Skrevet 4. oktober 2023 Grüner skrev (45 minutter siden): Kun for et fåtall av menn. De fleste menn er ikke sånn. De fleste vanlige menn får ikke matcher på Tinder. Kun de samme psycho fuck boys som bruker damer får masse matcher på Tinder. Anonymkode: 39ace...05c
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #12 Skrevet 4. oktober 2023 Du har nok bare vært uheldig, jeg har møtt mest hyggelige menn ☺️ Anonymkode: ca995...362
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #13 Skrevet 4. oktober 2023 Det finnes nok kjipe folk overalt, men hvorfor gir du denne mannen glede av å bryte deg ned slik. Han har vel sett bilder av deg før daten, og selvfølgelig gidder ingen menn å dra på pitty date. De fleste menn ser jo først på utseende, så ville ikke tatt den kommentaren der så tungt. Han likte det han så! Han ville nok bare såre deg så godt han kunne fordi han muligens følte seg avvist/fornærmet. Hvem vet. Du burde jobbe hardt med selvfølelse og verdi. Og kanskje snakket mer med datene før du møter de om du våger deg på en ny? Så du kan få en viss følelse av moralen deres? Men ja, høres kanskje ut som det er tid for en pause! Dette er jo uansett ikke menn å spare på, og synes du neste gang bør reise deg og gå, om det skulle skje igjen. Ikke vits å høre på slik BS. Tragiske er de som driver på slik og vitner om dårlige karaktertrekk. Du er god nok som du er og fortjener å møte en som elsker deg akkurat slik du er❤️ Vær glad for at du lever og prøv fremover å tenke positivt om deg selv og ikke heng deg opp i hva slike grunne folk sier. Håper du har venninner å prate og være med, det kan være godt å få litt pause fra tankekjøret. Anonymkode: 591ff...674
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå