Gå til innhold

Hva er det flaueste du har opplevd på første date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å høre det beste/verste (kommer ann på hvordan du ser det) dere har å komme med når det kommer til flaue historier fra en første date! 

Anonymkode: 14985...f7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han fortalte at han eier en feriebolig sammen med ekskona i syden. Jeg bare: Nei, bare nei 😱 Ikke direkte flaut, men i mine øyne upassende å fortelle til meg på første date. 

Anonymkode: b3125...299

• Liker 3
Skrevet

Jeg glemte hva han het.... på en eller annen måte lukta han det og spurte rett ut! Første og siste date 🙈

Anonymkode: 99489...a6e

Skrevet

Hadde skrevet mye sammen med daten på forhånd og ladet opp stemningen kraftig. Skulle gå en tur i terrenget på sommeren. Det ble fort litt kontakt og kyssing der jeg fikk boner i den tynne shortsen jeg gikk i. Vil tro hun la merke til det, men hun kommenterte det ikke. Litt flaut når vi møtte andre turgåere. Innbiller meg jeg klarte å skjule det verste for andre 😂

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Bumoa skrev (1 minutt siden):

Hadde skrevet mye sammen med daten på forhånd og ladet opp stemningen kraftig. Skulle gå en tur i terrenget på sommeren. Det ble fort litt kontakt og kyssing der jeg fikk boner i den tynne shortsen jeg gikk i. Vil tro hun la merke til det, men hun kommenterte det ikke. Litt flaut når vi møtte andre turgåere. Innbiller meg jeg klarte å skjule det verste for andre 😂

Hadde likt det om jeg var hun, ikke noe å være flau over 🤭 Om de andre så det, vel da skjønnte de vel daten gikk bra og eventuelt gransket deg en plass de uansett ikke burde titte haha 

Anonymkode: eaaef...fcf

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Bumoa skrev (3 minutter siden):

Herlig! 🤭 Ikke noe å være flau over, du bare oste testosteron 💙

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde likt det om jeg var hun, ikke noe å være flau over 🤭 Om de andre så det, vel da skjønnte de vel daten gikk bra og eventuelt gransket deg en plass de uansett ikke burde titte haha 

Anonymkode: eaaef...fcf

På FØRSTE date? 🫤

Anonymkode: 0dafb...e27

• Nyttig 2
Skrevet

Flere menn jeg har datet har prumpet på første date..

Altså, ett uhell hadde jeg tålt, men blir litt stresset av at det gjentar seg. Jeg er jo eneste fellesnevner..🫣

Anonymkode: bc4e5...205

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

😂😂😂

Anonymkode: 475c1...db8

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Flere menn jeg har datet har prumpet på første date..

Altså, ett uhell hadde jeg tålt, men blir litt stresset av at det gjentar seg. Jeg er jo eneste fellesnevner..🫣

Anonymkode: bc4e5...205

De har sikkert gjort det på date med andre også

• Liker 1
Skrevet

Satte å snakka om hasj og sopp hele daten. Jeg var flau og det var mye folk rundt. Jeg trodde han var en vanelig grei fyr vi hadde pratet lenge. En annen fyr sa ungene hans spiste penere en meg siden jeg tok pizza stykke i hånda. Jeg spiser ikke grapsete i det hele tatt😅

Anonymkode: f0b7a...18d

• Liker 1
Skrevet

Møtte ei på ett hotell. Hun drakk seg sørpa full og det verste var at hun plusselig gikk å satte seg ved 3 ungjenter som satt ved ett bord. Sa ikke ett ord, satt der 10-15 minutter. Spurte hun etterpå om hun kjente de, avare nei.😊

Ei annen etter kaffe så satte vi oss i bilen. Etter å ha luftet hunden. Plusselig begynte hun å suge meg. Ser det er folk ikke så langt unna. De skjønte hva som skjedde. Kjørte fort fra der.😉

Ei som spurte meg plusselig når vi satt med kaffekoppen. " Hvor stor er den, håper den er grov"🤪🤪. Svarte ikke på det. 

Ble med ett møte på de 3 her. Hun ene røkte en del også, så det hadde ikke blitt noe mer 

• Nyttig 2
Skrevet
Magwen skrev (27 minutter siden):

Møtte ei på ett hotell. Hun drakk seg sørpa full og det verste var at hun plusselig gikk å satte seg ved 3 ungjenter som satt ved ett bord. Sa ikke ett ord, satt der 10-15 minutter. Spurte hun etterpå om hun kjente de, avare nei.😊

Ei annen etter kaffe så satte vi oss i bilen. Etter å ha luftet hunden. Plusselig begynte hun å suge meg. Ser det er folk ikke så langt unna. De skjønte hva som skjedde. Kjørte fort fra der.😉

Ei som spurte meg plusselig når vi satt med kaffekoppen. " Hvor stor er den, håper den er grov"🤪🤪. Svarte ikke på det. 

Ble med ett møte på de 3 her. Hun ene røkte en del også, så det hadde ikke blitt noe mer 

Oi.. Er du en sånn superkjekkas som er høy og kraftig og alle damer bare «vet» at du har fin størrelse på penis? 🤭  

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Oi.. Er du en sånn superkjekkas som er høy og kraftig og alle damer bare «vet» at du har fin størrelse på penis? 🤭  

Er vel ikke det. Er vanlig person. Og hun som spurte meg om størrelsen på den satte meg litt ut. 😊😊. Hun ønsket sex forstod jeg.

Det som irriterte meg en gang. Skulle møte ei, avtalte tid og sted. Måtte kjøre ca 15 mil. Ingen møtte opp. Tok ikke tlf eller svarte på melding. Fikk kontakt med henne noen måneder senere. Da fortalte hun at hun fikk "kalde føtter" og turte ikke. Hun ville møte meg da, da sa jeg nei

• Hjerte 1
Skrevet
Magwen skrev (17 minutter siden):

Er vel ikke det. Er vanlig person. Og hun som spurte meg om størrelsen på den satte meg litt ut. 😊😊. Hun ønsket sex forstod jeg.

Det som irriterte meg en gang. Skulle møte ei, avtalte tid og sted. Måtte kjøre ca 15 mil. Ingen møtte opp. Tok ikke tlf eller svarte på melding. Fikk kontakt med henne noen måneder senere. Da fortalte hun at hun fikk "kalde føtter" og turte ikke. Hun ville møte meg da, da sa jeg nei

Ja, forstår godt at den var kjip når du kjørte ca. 15 mil, da bør hun ha dårlig samvittighet! 

Ellers synes jeg det høres helt gærent og insane ut å suge en fyr på første date og å spørre om penis størrelse. Kunne aldri ha spurt en mann om det, og kunne aldri hatt sex/ oralsex på første date.. Det kan jo oppleves som et overgrep for din del da du ikke var forberedt på dette overhodet (sånn jeg forstod det). 

Skrevet

Jeg har aldri vært på date.

Anonymkode: 4191d...c4c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, forstår godt at den var kjip når du kjørte ca. 15 mil, da bør hun ha dårlig samvittighet! 

Ellers synes jeg det høres helt gærent og insane ut å suge en fyr på første date og å spørre om penis størrelse. Kunne aldri ha spurt en mann om det, og kunne aldri hatt sex/ oralsex på første date.. Det kan jo oppleves som et overgrep for din del da du ikke var forberedt på dette overhodet (sånn jeg forstod det). 

Det med kjøringen irriterte meg, skal ikke nekte for det. Men å bli sugd skal jeg leve godt med😊😊. Ble litt paff. Hun tok ned glidelåsen og tok den frem og bøyde seg ned. Tror hun ville suge til jeg kom.

Å spørre om størrelsen synes jeg var frekt. Men damer er forskjellig. 

Møtte også ei som fortalte meg at hun ikke hadde truse på. Det og var første gang vi møttes. Hun gikk med skjørt. Har møtt noen damer gjennom livet. 😊😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...