Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir 50 år om en uke og vil gjerne ha tips til feiring. MEN jeg har ingen venner så mulighetene er kanskje litt begrenset….

Foreløpig plan: Gå på jobb, spise middag, gå på trening, se på serie, legge meg. 

Anonymkode: 10530...c08

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at det er litt sårt. Har du familie du kan feire med? Bare invitere dem på kake? 

Anonymkode: 4ea60...ead

Skrevet

En uke var jo litt kort frist hvis du skal invitere noen.

Hva med å ta med kake på jobb og feire deg selv der? 

Anonymkode: 4675a...f56

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville unnet meg digg take away. Kanskje litt forskjellig, mer en jeg klarer å spise (rester til senere dager) lov å ha med kake på jobb også 😊 ellers synes jeg det du snakker om høres veldig ok ut. Hvis du derimot er veldig ensom er det så klart kjipt å være alene på dagen. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Skjønner at det er litt sårt. Har du familie du kan feire med? Bare invitere dem på kake? 

Anonymkode: 4ea60...ead

Nei, egentlig ikke. 

kaleidoskop skrev (2 minutter siden):

Jeg ville unnet meg digg take away. Kanskje litt forskjellig, mer en jeg klarer å spise (rester til senere dager) lov å ha med kake på jobb også 😊 ellers synes jeg det du snakker om høres veldig ok ut. Hvis du derimot er veldig ensom er det så klart kjipt å være alene på dagen. 

Jeg er alltid alene, men på slike dager blir det bare så tydelig at man ikke har noen. 

• Hjerte 2
Skrevet

Pleier dere ikke feire runde dager på jobben hos deg? Evt ta med kake selv, bedre enn ingenting :) 

Anonymkode: b1d65...718

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

En uke var jo litt kort frist hvis du skal invitere noen.

Hva med å ta med kake på jobb og feire deg selv der? 

Anonymkode: 4675a...f56

Tror ikke jeg vil ha med kake på jobb, da tvinger jeg dem til å delta, det ønsker jeg ikke. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg blir 50 år om en uke og vil gjerne ha tips til feiring. MEN jeg har ingen venner så mulighetene er kanskje litt begrenset….

Foreløpig plan: Gå på jobb, spise middag, gå på trening, se på serie, legge meg. 

Det hørtes ut som en litt stusselig feiring av dagen, når du er 50 år og alt. Du har ikke familie du kan feire med da eller kolleger?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Pleier dere ikke feire runde dager på jobben hos deg? Evt ta med kake selv, bedre enn ingenting :) 

Anonymkode: b1d65...718

Jeg har sagt fra til sjefen min at jeg ikke ønsker noe oppstyr rundt dagen på jobb. Jeg synes det er ubehagelig å tvinge folk til å spise kake og feire meg. Det er ingen av dem jeg omgås privat, synes bare det blir veldig kunstig og påtatt. 

• Hjerte 1
Skrevet
Grüner skrev (1 minutt siden):

Det hørtes ut som en litt stusselig feiring av dagen, når du er 50 år og alt. Du har ikke familie du kan feire med da eller kolleger?

Nope. 

• Hjerte 1
Skrevet
kaleidoskop skrev (7 minutter siden):

ellers synes jeg det du snakker om høres veldig ok ut.

Jeg ble litt glad for at du skrev dette, tusen takk ♥️ Jeg blir jo lei meg når jeg tenker på at andre har store feiringer og masse folk som er glad i dem, og hvis min lille hverdagsfeiring høres ok ut og ikke noe å skamme seg over så er det godt å høre det! 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, egentlig ikke. 

Jeg er alltid alene, men på slike dager blir det bare så tydelig at man ikke har noen. 

Er det fordi du er veldig innadvent og liker deg best alene at du ikke har venner eller er det en annen grunn?

• Liker 1
Skrevet
Grüner skrev (13 minutter siden):

Er det fordi du er veldig innadvent og liker deg best alene at du ikke har venner eller er det en annen grunn?

En annen grunn. Jeg var i et voldelig ekteskap i mange år og da jeg kom ut av det var jeg helt alene. 

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har sagt fra til sjefen min at jeg ikke ønsker noe oppstyr rundt dagen på jobb. Jeg synes det er ubehagelig å tvinge folk til å spise kake og feire meg. Det er ingen av dem jeg omgås privat, synes bare det blir veldig kunstig og påtatt. 

Men her hadde du jo sjansen til en feiring og så er det du som lar den gå fra deg. 

Anonymkode: 0d093...399

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men her hadde du jo sjansen til en feiring og så er det du som lar den gå fra deg. 

Anonymkode: 0d093...399

Mest sannsynlig hadde kollegaene mine og sjefen min glemt dagen, og da hadde jeg blitt lei meg. Derfor er det best å si fra på forhånd at jeg ikke ønsker noe oppstyr, så slipper jeg å føle meg usynlig og upopulær. 

De andre fikk kaker, taler, ballonger, blomster, vin og gavekort. Men jeg er ikke en sånn person som folk liker eller legger merke til. 

• Hjerte 2
Skrevet

For å si det sånn, jeg jobbet på samme sted da jeg ble 40, og da var det ingen som husket det eller ga noen form for oppmerksomhet. 

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hva med å invitere noen i familien på en god middag og dessert?

Skrevet
exictence skrev (Akkurat nå):

Hva med å invitere noen i familien på en god middag og dessert?

Jeg har ingen. 

Skrevet

Hadde gått ut og spist på en god restaurant. Ja, alene. 

Anonymkode: 60601...e9e

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har ingen. 

Da tror jeg at jeg ville invitert noen naboer og noen bekjente.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...