Gå til innhold

Er manglende lyst til samleie ett tegn på sviktende lyst til meg som hennes mann eller bare at hun har meg i en annen fase i forholdet?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Den siste tiden som nå begynner og bli ett par års tid er det meget sjelden av konen min lar intimitet lede lengre en at hun har klærne på mens jeg får utløsning av å ta på henne. 

Tidligere dro hun av seg klærne og var meget utagerende i senga. Nå lar hun meg og oppumtrer meg til å onanere meg selv til utløsning mens hun setter seg opp på meg og lignende. 

Jeg har også flere ganger ytret ønske om mer intim omgang og da sier hun altid åå ja mannen min.

Men når vi ligger isammen og hun med klær stimulerer meg og stønner klarer jeg aldri å unngå at det går for meg før hun tar klærne av. 

Er eggentlig interisiert i om dere damer tror det er ett utrykk for at hun eggentlig bare vil at jeg skal gjøre meg ferdig så hun slipper å ha ekte sex med meg eller om hun gjør det fordi hun merker at jeg får full tilfredstillelse av det. 

Som de som har lest mine tidligere poster vet har hun frihet seksuelt og har en arbeidskollega som sexvenn. 

Jeg er eggentlig veldig tilfredstilt men får inn imellom litt frykt for at dette skjer fordi hun eggentlig har byttet meg ut med han i forhold til hvem hun virkelig begjærer seksuelt som sin "Mann"?? 

Endret av Mountain Man
Korrigerte tastefeil
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarer som kvinne: hun kan ha mistet litt respekten for deg. Det at du lar henne ha sex med andre, men samtidig er seksuelt eksklusiv med henne kan gjøre at hun ikke har behov for å forføre deg, kjempe for deg, bevise noe for deg etc. Hun opplever spenning med en ny og får ikke kjenne på at du kjemper for henne. Jeg tenner på at mannen min vil ha meg for seg selv. At han "eier meg" og er stolt over at jeg er bare hans.

Nå ønsker ikke jeg å ha sex med andre menn og finner ikke den spenningen verdt så mye, men skulle jeg og mannen tatt det steget ville jeg ha hatt behov for at han har krevd meg etterpå. At han har hatt behov for å bevise at ingen kan tilfredsstille meg slik som han. 

Anonymkode: 313bf...dcc

• Liker 6
Skrevet

Høres ut som hun er følesesmessig ferdig med deg. 

Anonymkode: c2060...b39

• Liker 2
Skrevet
Mountain Man skrev (52 minutter siden):

Den siste tiden som nå begynner og bli ett par års tid er det meget sjelden av konen min lar intimitet lede lengre en at hun har klærne på mens jeg får utløsning av å ta på henne. 

Tidligere dro hun av seg klærne og var meget utagerende i senga. Nå lar hun meg og oppumtrer meg til å onanere meg selv til utløsning mens hun setter seg opp på meg og lignende. 

Jeg har også flere ganger ytret ønske om mer intim omgang og da sier hun altid åå ja mannen min.

Men når vi ligger isammen og hun med klær stimulerer meg og stønner klarer jeg aldri å unngå at det går for meg før hun tar klærne av. 

Er eggentlig interisiert i om dere damer tror det er ett utrykk for at hun eggentlig bare vil at jeg skal gjøre meg ferdig så hun slipper å ha ekte sex med meg eller om hun gjør det fordi hun merker at jeg får full tilfredstillelse av det. 

Som de som har lest mine tidligere poster vet har hun frihet seksuelt og har en arbeidskollega som sexvenn. 

Jeg er eggentlig veldig tilfredstilt men får inn imellom litt frykt for at dette skjer fordi hun eggentlig har byttet meg ut med hsn i forhold til hvem hun virkelig begjærer som sin "Mann"?? 

Dårlig ide.

Anonymkode: ad5bf...33c

• Liker 2
Skrevet

TS, 

Tar utgangspunkt i at det du har skrevet de mange tråder du har laget er sant. Du trenger noen du kan snakke med, som du også klarer å lytte til. Om det er noen venn, familie, fastlegen din, en online psykolog fra Aleris... En eller annen. 

• Liker 13
Skrevet
Fremmed fugl skrev (28 minutter siden):

TS, 

Tar utgangspunkt i at det du har skrevet de mange tråder du har laget er sant. Du trenger noen du kan snakke med, som du også klarer å lytte til. Om det er noen venn, familie, fastlegen din, en online psykolog fra Aleris... En eller annen. 

Dette.

Anonymkode: 426de...453

• Liker 3
Skrevet
Mountain Man skrev (1 time siden):

Jeg er eggentlig veldig tilfredstilt men får inn imellom litt frykt for at dette skjer fordi hun eggentlig har byttet meg ut med hsn i forhold til hvem hun virkelig begjærer som sin "Mann"?? 

Tror du trenger hjelp egentlig

• Liker 5
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Svarer som kvinne: hun kan ha mistet litt respekten for deg. Det at du lar henne ha sex med andre, men samtidig er seksuelt eksklusiv med henne kan gjøre at hun ikke har behov for å forføre deg, kjempe for deg, bevise noe for deg etc. Hun opplever spenning med en ny og får ikke kjenne på at du kjemper for henne. Jeg tenner på at mannen min vil ha meg for seg selv. At han "eier meg" og er stolt over at jeg er bare hans.

Nå ønsker ikke jeg å ha sex med andre menn og finner ikke den spenningen verdt så mye, men skulle jeg og mannen tatt det steget ville jeg ha hatt behov for at han har krevd meg etterpå. At han har hatt behov for å bevise at ingen kan tilfredsstille meg slik som han. 

Ditt svar virker plausibelt! Litt det jeg noen ganger frykter..

For selv om hun har forsikret meg om at hun fremdeles har stor respekt for meg som mann, at hun elsker meg extremt høyt og at hun syns det er deilig når jeg utfører oralsex på henne, så har hun også sagt at hun nå syns det føles veldig unaturlig å la meg utføre samleie med henne.  

Personlig er jeg fornøyd med det jeg får nå fordi jeg opplever stor tilfredstillelse og lyst til henne med det. Så det er kun den forbigående frykten at hun kan finne på å kutte meg helt ut som oppleves noe angsfylt.

Hadde jeg følt meg helt trygg på ikke og bli byttet ut ville jeg hatt både ett mer seksuelt tilfredstilt og lykkeligere forhold en alle de jeg kjenner i trad forhold har. 

Endret av Mountain Man
Skrevet (endret)
Fremmed fugl skrev (7 timer siden):

TS, 

Haha. Nei. Dette er helt frivillig fra begges side så jeg føler ingen behov av å snakke verken med Legen min eller psykolog om vårt forhold. 😆

Det er kun intresant å høre hva vanlige folk hadde tenkt i samme situasjon. Både for å kunne være slik konen min ønsker og får å få kunnskap til hva som kan bevege seg bak det hun sier og bestemmer seg for... 

Skulle jeg snakket direkte med noen andre måtte det vært en Dame eller Mann som er/har vært i forhold med samme dynamikk. Men kjenner ingen personlig(som jeg vet om) så det er foreløpig lite aktuelt. 😎

Endret av Mountain Man
Rettet
Skrevet
Mountain Man skrev (1 time siden):

Skulle jeg snakket direkte med noen andre måtte det vært en Dame eller Mann som er/har vært i forhold med samme dynamikk. Men kjenner ingen personlig(som jeg vet om) så det er foreløpig lite aktuelt. 😎

Det er ikke greit å si noe om dynamikken mellom dere, når til og med den ene parten må på KG for å spørre. Greia med dynamikk, er at den er dynamisk 🙄, og følelseslivet til kona di er på vei i en retning du ikke har kontroll på. Hvis dere er såpass åpne, så bør en samtale være enkelt? 

Anonymkode: 5229d...288

Skrevet

Ta to vitamin og mineraler så etter en stund vil du få lyst på sex igjen. Jeg gjør det hver dag og pikken blir stiv og hard igjen og lysten stiger. Mvh Magne.

Anonymkode: f85d5...2a6

Skrevet

Dette kan kun din kone svare på. 

Kanskje hun finner det sexy at hun klarer å få deg til å komme, uten å i det hele tatt ta av klærne.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror hun opplever sex med sin elsker som mer spennende enn med deg, ettersom dere sikkert har vært sammen lenge. Det er dette spennende som fører oss mennesker sammen i følge diverse litteratur. Videre kan man bygge opp et stabilt og godt forhold på kjærlighet. Begynner man ta inn en tredje person på et yidspunkt blir det problemer, tror jeg. Da opplever hun denne spenningen med en annen, mens dere egentlig burde bruke tiden på å pleie kjærligheten, bygge tillit og bånd. Dette blir helt feil.

Dette sagt, det finnes ingen fasit. Men for meg er monogamt forhold eneste alternativ.

Anonymkode: d50ea...156

• Liker 1
Skrevet
Mountain Man skrev (18 timer siden):

Den siste tiden som nå begynner og bli ett par års tid er det meget sjelden av konen min lar intimitet lede lengre en at hun har klærne på mens jeg får utløsning av å ta på henne.....men når vi ligger sammen og hun med klær stimulerer meg og stønner klarer jeg aldri å unngå at det går for meg før hun tar klærne av. 

Jeg er egentlig veldig tilfredsstilt men får inn imellom litt frykt for at dette skjer fordi hun egentlig har byttet meg ut med han i forhold til hvem hun virkelig begjærer seksuelt som sin "Mann"?? 

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Svarer som kvinne: hun kan ha mistet litt respekten for deg. Det at du lar henne ha sex med andre, men samtidig er seksuelt eksklusiv med henne kan gjøre at hun ikke har behov for å forføre deg, kjempe for deg, bevise noe for deg etc. Hun opplever spenning med en ny og får ikke kjenne på at du kjemper for henne. Jeg tenner på at mannen min vil ha meg for seg selv. At han "eier meg" og er stolt over at jeg er bare hans....

Mountain Man skrev (10 timer siden):

Ditt svar virker plausibelt! Litt det jeg noen ganger frykter...... Personlig er jeg fornøyd med det jeg får nå fordi jeg opplever stor tilfredstillelse og lyst til henne med det. Så det er kun den forbigående frykten at hun kan finne på å kutte meg helt ut som oppleves noe angstfylt....

Alternativt det du noen ganger håper? På meg virker du svært selvsentrert rundt egne fantasier og lyster og som det nevnes her, hun har nok med stor sannsynlighet mistet litt respekt for deg. Det i seg selv er ofte nevnt i litteratur knyttet til cuckold fetisjen, at cuckolden innerst inne opplever det som tennende at hans (utro) kone har mistet respekten, og dermed plassert han nederst på rangstigen, som vel er en del av cuckold spillets ingrediens. 

Med fare for å bli anekdotisk, jeg har selv hatt relasjon til flere gifte/opptatte kvinner der hennes partner har pushet henne ut i cuckold/Hotwife konstellasjonen. Og ofte utvikler det seg "feil", i den forstand at han (cuckolden) stadig pusher grensene mot mer ydmykelse av seg selv og mer "frihet" for henne, som kan være utløsende for at hun ikke orker mer. I samtaler etter sex har det mer enn en gang kommet for en dag at hun er begeistret for den seksuelle tilfredsstillensen, spenningen og flørtingen utenfor eget hjem/parforhold og søker dette i større grad i takt med at respekten for hennes partner synker. 

Tenk dere godt om dere som rir på fantasiene litt for hardt og litt for lenge. 

• Liker 3
Skrevet
Mountain Man skrev (11 timer siden):

Haha. Nei. Dette er helt frivillig fra begges side så jeg føler ingen behov av å snakke verken med Legen min eller psykolog om vårt forhold. 😆

Det er kun intresant å høre hva vanlige folk hadde tenkt i samme situasjon. Både for å kunne være slik konen min ønsker og får å få kunnskap til hva som kan bevege seg bak det hun sier og bestemmer seg for... 

Tror ikke det er det du trenger å snakke med. Du trenger noen som du kan være sårbar ovenfor og som du vil klare å lytte til som ikke hverken dømmer ditt forhold eller heier på det. Noen som du kan dele det som her på KG som fremstår som et kaos, med mye bekymringer på veien. 

Som jeg skrev, tar utgangspunkt i at det du skriver er sant, og gir da et råd basert på beste velmenning utro det som jeg leser. 

• Hjerte 1
Skrevet

Hun har mistet respekt for deg og er emosjonellt ferdig med deg. Men pga langt samliv er hun glad i deg og klarer ikke bryte likevel

Anonymkode: a766c...05d

• Liker 1
Skrevet
Mountain Man skrev (19 timer siden):

Jeg er eggentlig veldig tilfredstilt men får inn imellom litt frykt for at dette skjer fordi hun eggentlig har byttet meg ut med han i forhold til hvem hun virkelig begjærer seksuelt som sin "Mann"?? 

Høres ut som mye drama det der...

Anonymkode: d0502...72c

Skrevet
Fremmed fugl skrev (2 timer siden):

Tror ikke det er det du trenger å snakke med. Du trenger noen som du kan være sårbar ovenfor og som du vil klare å lytte til som ikke hverken dømmer ditt forhold eller heier på det. Noen som du kan dele det som her på KG som fremstår som et kaos, med mye bekymringer på veien. 

Som jeg skrev, tar utgangspunkt i at det du skriver er sant, og gir da et råd basert på beste velmenning utro det som jeg leser. 

Ok. Da sier jeg tusen takk for ditt gode råd!

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hun har mistet respekt for deg og er emosjonellt ferdig med deg. Men pga langt samliv er hun glad i deg og klarer ikke bryte likevel

Anonymkode: a766c...05d

Er jo litt det jeg frykter. Håper du tar feil. Men tror vel innerst inne at på det rent seksuelle planet har du rett.

Men siden jeg gjør det bra som sjef i arbeidslivet og er den sterkeste av våre manlige bekjentskaper rent fysisk og psykisk håper jeg at hun fremdeles har respekt for mine mannlige egenskaper selv om  jeg har underkastet meg henne og hennes behov fullstendig. 

Skrevet
Detronisert skrev (3 timer siden):

Alternativt det du noen ganger håper? På meg virker du svært selvsentrert rundt egne fantasier og lyster og som det nevnes her, hun har nok med stor sannsynlighet mistet litt respekt for deg. Det i seg selv er ofte nevnt i litteratur knyttet til cuckold fetisjen, at cuckolden innerst inne opplever det som tennende at hans (utro) kone har mistet respekten, og dermed plassert han nederst på rangstigen, som vel er en del av cuckold spillets ingrediens. 

Med fare for å bli anekdotisk, jeg har selv hatt relasjon til flere gifte/opptatte kvinner der hennes partner har pushet henne ut i cuckold/Hotwife konstellasjonen. Og ofte utvikler det seg "feil", i den forstand at han (cuckolden) stadig pusher grensene mot mer ydmykelse av seg selv og mer "frihet" for henne, som kan være utløsende for at hun ikke orker mer. I samtaler etter sex har det mer enn en gang kommet for en dag at hun er begeistret for den seksuelle tilfredsstillensen, spenningen og flørtingen utenfor eget hjem/parforhold og søker dette i større grad i takt med at respekten for hennes partner synker. 

Tenk dere godt om dere som rir på fantasiene litt for hardt og litt for lenge. 

Ok. Skjønner den. Kanskje jeg burde få henne til å oppdage alle damer som gir inntrykk av at jeg er drømmemannen deres? 

Jeg har bevist skjult for henne alle de som prøver seg på meg nettopp fordi jeg er eksklusiv lojal  til konen min. 

Det vil jeg fremdeles være men kanskje jeg burde la henne få se at jeg har mange alternativer om jeg ikke var submissive til henne... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...