Gå til innhold

Skal jeg fortsette å date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på noen dater med en veldig fin fyr. Han har de fleste egenskapene jeg liker i menn, han er omtenksom og smart og praten går veldig lett oss imellom. Egentlig er han alt jeg kan spørre om.

Men jeg kjenner litt på at det er et ork å måtte forholde seg til et annet menneske. Det gir meg ikke så veldig mye. Jeg syntes livet som singel var helt fint.

Samtidig så har jeg vansker med å gi opp en så fin fyr. 

Skal jeg fortsette å date han i håpet om at det en dag sier boom, eller skal jeg dumpe han og være singel for alltid?

Anonymkode: 51f2a...dd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han vist seg som en fin fyr etter noen dater, så er det vel ingen grunn til å kutte han ut? Gi han noen sjanser til, det kan hende han har noe som gjør at det ikke lenger blir et ork.

Anonymkode: 1c726...504

Skrevet

Du får kjenne etter og bestemme deg. Er du redd for å gi slipp på singellivet fordi du er redd?

Eller fordi du har blitt for sær og ikke er klar for en mann i livet ditt? 

Ikke gi ham falske forhåpninger hvis du ikke er interessert... 

Anonymkode: c61d3...4ae

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.10.2023 den 21.46):

Skal jeg fortsette å date han i håpet om at det en dag sier boom, eller skal jeg dumpe han og være singel for alltid?

Om du så dumper han, så trenger jo ikke det bety at du skal eller må være singel for alltid? 😅

Anonymkode: d7d27...114

Skrevet

Du vet i k k e om noen er en fin fyr før du har levd som samboer med noen!!!

Anonymkode: 20436...816

Skrevet

Hva med en forventningsavklaring?  Det går an å ha et kjæresteforhold, uten at man skal miste seg selv, eller invadere hverandre. Kanskje tenker han akkurat likt? 

Anonymkode: 65798...dea

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...