Gå til innhold

Når hadde jeg eggløsning.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 
Hadde samleie lørdag kveld dagen etter fikk jeg eggløsning smerter,ifølger min kalender er eggløsning 3 dager senere. Jeg har ikke hatt stabil syklus i det siste. Ingen slim dagene før eller den dagen kun smerter. Igår fikk jeg slimete utflod og litt smerter,det er da jeg skulle hatt eggløsning. Har ikke hatt samleie da,når tenker dere eggløsning var?

Anonymkode: 13696...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ganske umulig å si i grunn.. hvis du bruker mens tracker app så kan kalenderen der gi en god indikasjon, men størst når en har stabile sykluser. 

Vurdert å benytte deg av EL tester eller temping for å finne EL? 

Sånn ren gjetting kun ut fra hva du skriver vil jeg tro du kansje har EL nå. Men det er ren gjetting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene90 skrev (43 minutter siden):

Det er ganske umulig å si i grunn.. hvis du bruker mens tracker app så kan kalenderen der gi en god indikasjon, men størst når en har stabile sykluser. 

Vurdert å benytte deg av EL tester eller temping for å finne EL? 

Sånn ren gjetting kun ut fra hva du skriver vil jeg tro du kansje har EL nå. Men det er ren gjetting.

Jeg kan prøve det,men tenker mer på el slim og i følge mens tracker hadde jeg eggløsning igår det stemmer litt ned slimet.  De krampene dagen etter samleie lurer jeg på hva kan være eller kan eggløsning smerter starte litt før egget løsner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg kan prøve det,men tenker mer på el slim og i følge mens tracker hadde jeg eggløsning igår det stemmer litt ned slimet.  De krampene dagen etter samleie lurer jeg på hva kan være eller kan eggløsning smerter starte litt før egget løsner.

Du kjenner din kropp best :) Men kan være greit om ikke syklusen er helt stabil å bruke noe ekstra for å følge med. Selv med stabile sykluser stemte ikke EL i apper for meg før jeg begynte å ta temperatur 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bruk app om du ikke har stabil syklus, den går etter en vanlig 28 dagers syklus og går bare etter beregning. 

Slim er dessuten ikke 100 prosent god nok indikasjon på eggløsning..noen får det dagen de eventuelt har eggløsning..noen får det 2-5 dager før eggløsning. 

Om du prøver å bli gravid og ikke har stabil syklus begyn å tempe, dette er beste måten å se om du har eggløsning 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (3 timer siden):

Ikke bruk app om du ikke har stabil syklus, den går etter en vanlig 28 dagers syklus og går bare etter beregning. 

Slim er dessuten ikke 100 prosent god nok indikasjon på eggløsning..noen får det dagen de eventuelt har eggløsning..noen får det 2-5 dager før eggløsning. 

Om du prøver å bli gravid og ikke har stabil syklus begyn å tempe, dette er beste måten å se om du har eggløsning 

Hvordan fungerer det å tempe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du temper hver dag til samme tid, du må ha en temp med 4 tall (37,08). Du legger inn tempen i eks fertilitet friend app. Og så vil du se via dip og økningen i temperatur om du har hat eggløsning. Du temper best ved å tempe o vagina før du står opp om morgonen. Søk eggløsning temperatur så vil du få opp masse informasjon etc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...