Gå til innhold

Elkjøp nettbutikk - vil kjøpe tv - hent i butikk og det står <5 i utstilling (hva betyr det?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger ny tv og har valgt modell på Elkjøp sin nettside. Jeg fant de har på lager i nærmeste butikk, men det står ''På lager <5 i utstilling, hentes om 30 minutter.

Hva betyr det? At de har mindre enn 5 eller at de har bare 1 som er utstilt? Noen som vet? Jeg vil ikke ha utstilt, jeg vil ha helt ny.

Nest nærmest butikk har bare <5 og kan hentes om 30 minutter uten utstilling nevnt. 

Anonymkode: 6a421...9df

Skrevet

Betyr ikke det tegnet at det er over 5, og ikke under??

Anonymkode: 38632...37b

Skrevet

At de har over 5 på lager, og 1 på utstilling?

Anonymkode: 3acd2...510

Skrevet

*mindre enn 5

Anonymkode: 3acd2...510

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

5<6 mindre

6>5 mer

Jeg forstår det slik at de har mindre enn 5. Spørsmålet er om dette med utstilling. Mindre enn 5 kan bety også 1 som er utstillingmodellen og den er jeg ikke interessert i.

Men noen som har tanker om hvordan tolke dette? Ingen direkte telefon til butikken.

Jeg tenker å dra en tur i helgen og se, men vil spare tid og drivstoff hvis mulig og slippe å kjøre til butikken lengre unna. 

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

1<2

Krokodillen spiser alltid det største tallet. Så i dette tilfellet 2 er større enn 1. 

På lager < 5 = lagerbeholdning mindre enn 5

Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker said:

5<6 mindre

6>5 mer

Jeg forstår det slik at de har mindre enn 5. Spørsmålet er om dette med utstilling. Mindre enn 5 kan bety også 1 som er utstillingmodellen og den er jeg ikke interessert i.

Men noen som har tanker om hvordan tolke dette? Ingen direkte telefon til butikken.

Jeg tenker å dra en tur i helgen og se, men vil spare tid og drivstoff hvis mulig og slippe å kjøre til butikken lengre unna. 

Kundeservice sentralt kan sette deg over til lokal butikk om de ikke klarer å finne ut av det selv. 

Chat fungerer også bra. Bare spør etter et menneske om du møter ubrukelige robot

Endret av newman01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...