AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #1 Skrevet 4. oktober 2023 Vet ikke hvordan jeg skal starte men jeg er så utrolig ensom og har aldri noe intimt med et annet menneske, mens mine venner har både barn og familie er jeg den i vennegjengen som er helt alene. Jeg har aldri fått erfare det å virkelig elske noen og vet faktisk ikke hvordan det er å elske noen. Jeg har blitt mye mobbet for det i tidligere voksen alder, nå blir jeg ikke mobbet men føler ligsom mange ler av meg og tenker jeg er spesiell osv. det er ingen ting jeg ønsker meg mer her i livet enn å få et intimt forhold, få barn og stifte en familie. jeg poster dette på seksualforumet pga jeg såklart også skulle ønske jeg hadde sex og det å både få gitt nytelse og få nytelse. Jeg har aldri fått erfare noe annet enn bruk av runke/sugemaskin og fleshlight, jeg skulle gjerne hatt ei ekte kvinne istedenfor dette da jeg tror det er både mye deiligere og hyggeligere. Jeg har alltid vært åpen for å ligge med noen men aldri noen som vil ligge med meg. det har nå gått så langt så jeg vurderer faktisk å avslutte alt sammen, jeg har ikke noe liv. Hva skal jeg leve for i ensomhet? Jeg har vurdert å teste ut menn bare for å få nærhet, kjærlighet og nytelse men føler ikke at det heller er riktig for meg da jeg bare liker kvinner på det området, men menn er vel bedre enn ingen ting har jeg begynt å tenke på. Jeg vil ikke dø jomfru, så derfor ser jeg ikke noen annen løsning enn å miste jomfrudommen med en mann Anonymkode: 74120...8cf 1 5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #2 Skrevet 4. oktober 2023 Hva er problemet da? Ser du dårlig ut? Lukter du stygt? Er du slem? Dårlige sosiale antenner? Anonymkode: c2fb7...963 1
Kira123 Skrevet 4. oktober 2023 #3 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva er problemet da? Ser du dårlig ut? Lukter du stygt? Er du slem? Dårlige sosiale antenner? Anonymkode: c2fb7...963 Kanskje litt slemt formulert? 😅 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #4 Skrevet 4. oktober 2023 Kjære deg. Du er faktisk fortsatt ung, selv om du kanskje ikke føler det sånn nå. Det er mange som ikke treffer en de blir kjæreste med før de er på din alder og vel så det. Livet ditt vil bli bra og det er alle muligheter for at du kan treffe en jente å bli glad i og som blir glad i deg, og du kommer til å oppleve sex med en kvinne. Hva har du gjort hittil for å få kontakt med kvinner? Du har lav selvtillit, så du tror sannsynligvis alt for dårlig om deg selv. Det er er dårlig sjekketriks. Fokuser på det som er bra ved deg selv. Er si en snill fyr? Kan du noe, har du en interesse? Er du en som viser oppriktig nysgjerrighet for andre? Anonymkode: fe550...b11 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #5 Skrevet 4. oktober 2023 Føler det har kommet til et punkt hvor det burde vært støttegrupper dere som sliter dette kunne gått til. Kanskje hatt sexolog og psykolog og lignende som jobbet der. Har du vurdert å prate med noen av vennene dine om dette? Kanskje de har noen gode råd? Kanskje de kjenner noen du kunne blitt kjennt med? Anonymkode: bec08...844
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #6 Skrevet 4. oktober 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Vet ikke hvordan jeg skal starte men jeg er så utrolig ensom og har aldri noe intimt med et annet menneske, mens mine venner har både barn og familie er jeg den i vennegjengen som er helt alene. Jeg har aldri fått erfare det å virkelig elske noen og vet faktisk ikke hvordan det er å elske noen. Jeg har blitt mye mobbet for det i tidligere voksen alder, nå blir jeg ikke mobbet men føler ligsom mange ler av meg og tenker jeg er spesiell osv. det er ingen ting jeg ønsker meg mer her i livet enn å få et intimt forhold, få barn og stifte en familie. jeg poster dette på seksualforumet pga jeg såklart også skulle ønske jeg hadde sex og det å både få gitt nytelse og få nytelse. Jeg har aldri fått erfare noe annet enn bruk av runke/sugemaskin og fleshlight, jeg skulle gjerne hatt ei ekte kvinne istedenfor dette da jeg tror det er både mye deiligere og hyggeligere. Jeg har alltid vært åpen for å ligge med noen men aldri noen som vil ligge med meg. det har nå gått så langt så jeg vurderer faktisk å avslutte alt sammen, jeg har ikke noe liv. Hva skal jeg leve for i ensomhet? Jeg har vurdert å teste ut menn bare for å få nærhet, kjærlighet og nytelse men føler ikke at det heller er riktig for meg da jeg bare liker kvinner på det området, men menn er vel bedre enn ingen ting har jeg begynt å tenke på. Jeg vil ikke dø jomfru, så derfor ser jeg ikke noen annen løsning enn å miste jomfrudommen med en mann Anonymkode: 74120...8cf Men hvorfor gjør du ikke slik som mange menn i din situasjon? De reiser til utlandet og finner kone i et annet land, som feks Thailand eller Filippinene. Hvorfor i alle dager ser du det som eneste alternativ å prøve en mann? Menn i liknende situasjon ser det som eneste alternativ å finne kone i utlandet, uten at de noensinne har vurdert å skifte seksuell legning. Meget spesiell situasjon... Anonymkode: e7a56...e72 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #7 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Føler det har kommet til et punkt hvor det burde vært støttegrupper dere som sliter dette kunne gått til. Kanskje hatt sexolog og psykolog og lignende som jobbet der. Har du vurdert å prate med noen av vennene dine om dette? Kanskje de har noen gode råd? Kanskje de kjenner noen du kunne blitt kjennt med? Anonymkode: bec08...844 Med gode råd mener jeg noen som passer for deg spesielt. Vi kjenner deg ikke, men det gjør vennene dine. Så de vet kanskje mer spesifikke ting du gjør, utifra hvordan du nå er, for å lettere komme i kontakt med kvinner Anonymkode: bec08...844
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #8 Skrevet 4. oktober 2023 Jeg er kvinne, snart 32 år, og aldri hatt sex. Samfunnet vi lever i legger et enormt press på oss, vi kan føle av og til at mennesker nesten mister respekten for oss når vi sier at vi aldri har hatt sex, som om det er det som gir deg verdi som menneske. Men vet du hva? Jeg tror at noen ting er verdt å vente på, og jeg tror at du kommer til å møte noen som du kommer til å elske, og som kommer til å elske deg tilbake. Anonymkode: ec759...ea0 3 5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #9 Skrevet 4. oktober 2023 5 minutter siden, Kira123 said: Kanskje litt slemt formulert? 😅 Beklager til TS om det var slemt. Jeg mente bare å være direkte. Anonymkode: c2fb7...963
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #10 Skrevet 4. oktober 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er kvinne, snart 32 år, og aldri hatt sex. Men du kunne jo fått sex om du ville, antakeligvis innen et par timer. Bare ved å trykke på noen knapper på Internett. Ingen ser ned på deg for ikke å ha hatt sex, det er jo noe du har valgt selv (uvisst av hvilken grunn) Anonymkode: f143c...984
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #11 Skrevet 4. oktober 2023 Du må ikke finne på å si at du er jomfru. Damer liker ikke det. Lat som om du har hatt sex tidligere. De kan bli skuffet når de oppdager at du er dårlig i senga, men da har du allerede fått prøvd deg, og er ikke jomfru lenger på ekte. Derfra vil snøballen bare rulle Anonymkode: 0fd45...d7a
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #12 Skrevet 4. oktober 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du må ikke finne på å si at du er jomfru. Damer liker ikke det. Lat som om du har hatt sex tidligere. De kan bli skuffet når de oppdager at du er dårlig i senga, men da har du allerede fått prøvd deg, og er ikke jomfru lenger på ekte. Derfra vil snøballen bare rulle Anonymkode: 0fd45...d7a Helt supert at du oppfordrer TS til å bruke kvinner som en ting ❤️ Anonymkode: c2fb7...963 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #13 Skrevet 4. oktober 2023 Jeg har faktisk en kompis som var 39 år første gangen han var intim med ei dame. Han hadde dog et ønske om å vente til ekteskap, og han fant ikke dama i sitt liv før den tid. Hvor er du fra? Hva bruker du fritiden til? Bor du i bygda, så bør du vurdere å komme deg til byen. Det er rett og slett flere folk å treffe der. Eller chartertur? 😁 Anonymkode: 07169...34d 1
FrkMusafir Skrevet 4. oktober 2023 #14 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Du må ikke finne på å si at du er jomfru. Damer liker ikke det. Lat som om du har hatt sex tidligere. De kan bli skuffet når de oppdager at du er dårlig i senga, men da har du allerede fått prøvd deg, og er ikke jomfru lenger på ekte. Derfra vil snøballen bare rulle Anonymkode: 0fd45...d7a What? Der er nok damer forskjellige. Hadde satt pris på å vite at det var en med lite seksuell erfaring jeg skulle "leke" sammen med. Da hadde han ikke fått en dom som udugelig elsker, men gitt han muligheten til skape deilige erfaringer for oss begge. 6
feliek54 Skrevet 4. oktober 2023 #15 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Vet ikke hvordan jeg skal starte men jeg er så utrolig ensom og har aldri noe intimt med et annet menneske, mens mine venner har både barn og familie er jeg den i vennegjengen som er helt alene. Jeg har aldri fått erfare det å virkelig elske noen og vet faktisk ikke hvordan det er å elske noen. Jeg har blitt mye mobbet for det i tidligere voksen alder, nå blir jeg ikke mobbet men føler ligsom mange ler av meg og tenker jeg er spesiell osv. det er ingen ting jeg ønsker meg mer her i livet enn å få et intimt forhold, få barn og stifte en familie. jeg poster dette på seksualforumet pga jeg såklart også skulle ønske jeg hadde sex og det å både få gitt nytelse og få nytelse. Jeg har aldri fått erfare noe annet enn bruk av runke/sugemaskin og fleshlight, jeg skulle gjerne hatt ei ekte kvinne istedenfor dette da jeg tror det er både mye deiligere og hyggeligere. Jeg har alltid vært åpen for å ligge med noen men aldri noen som vil ligge med meg. det har nå gått så langt så jeg vurderer faktisk å avslutte alt sammen, jeg har ikke noe liv. Hva skal jeg leve for i ensomhet? Jeg har vurdert å teste ut menn bare for å få nærhet, kjærlighet og nytelse men føler ikke at det heller er riktig for meg da jeg bare liker kvinner på det området, men menn er vel bedre enn ingen ting har jeg begynt å tenke på. Jeg vil ikke dø jomfru, så derfor ser jeg ikke noen annen løsning enn å miste jomfrudommen med en mann Anonymkode: 74120...8cf Har lest hva andre skriver her og er en del fine tips. Du må engasjere deg. Ta initiativ selv. Gå ut av din komfort sone. Bryte noen grenser. Jeg har selv vert i slike situasjoner. når jeg prøver så hender det feiler og andre ganger går det bra og da flytter dine grenser. Tenk, er det noen situasjon du har mulighet til kontakt med dame? vet ikke om det er lurt men går an å være på chat kanal eller tinder. Hvis du vil så kan du skrive til meg privat her for det er mulig. 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #16 Skrevet 4. oktober 2023 feliek54 skrev (1 minutt siden): Har lest hva andre skriver her og er en del fine tips. Du må engasjere deg. Ta initiativ selv. Gå ut av din komfort sone. Bryte noen grenser. Jeg har selv vert i slike situasjoner. når jeg prøver så hender det feiler og andre ganger går det bra og da flytter dine grenser. Tenk, er det noen situasjon du har mulighet til kontakt med dame? vet ikke om det er lurt men går an å være på chat kanal eller tinder. Hvis du vil så kan du skrive til meg privat her for det er mulig. Du er super snill 😊 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Men du kunne jo fått sex om du ville, antakeligvis innen et par timer. Bare ved å trykke på noen knapper på Internett. Ingen ser ned på deg for ikke å ha hatt sex, det er jo noe du har valgt selv (uvisst av hvilken grunn) Anonymkode: f143c...984 Å miste jomfrudommen kan være en veldig stor opplevelse for mange, det å ha sex med noen generelt også. Det kan hende hun håper det vil bli med noen som er spesiell for henne, og et fint koselig, forhåpentligvis romantisk øyeblikk. Det er vanskelig å få av noen trykk på mobilen. Anonymkode: bec08...844
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #17 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Men du kunne jo fått sex om du ville, antakeligvis innen et par timer. Bare ved å trykke på noen knapper på Internett. Ingen ser ned på deg for ikke å ha hatt sex, det er jo noe du har valgt selv (uvisst av hvilken grunn) Anonymkode: f143c...984 Hva mener du? De fleste normale mennesker har ikke sex med noen man ikke vil ha sex med. At man har en teoretisk mulighet til å ha sex med noen man ikke liker, hjelper jo ingen ting. Anonymkode: 8cd6a...de1 2
blaffen Skrevet 4. oktober 2023 #18 Skrevet 4. oktober 2023 59 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er problemet da? Ser du dårlig ut? Lukter du stygt? Er du slem? Dårlige sosiale antenner? Anonymkode: c2fb7...963 Problemet er kanskje at han ikke vet det selv? Altså, TS kan godt ha en oppfatning om at han er en OK fyr og alt det der men han kan også ha 'blinde flekker' hvor han ikke ser det åpenbare. TS trenger kanskje en som kan møte ham ansikt til ansikt og gi ham en ærlig vurdering. Det kan nok føles brutalt å få sine 'feil' i listeform men det gir to viktige ting. For det første gir det tips til hva du kan jobbe med. For det andre kan du få en realistisk vurdering av hvor du hører hjemme i dating-hierarkiet.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #19 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å miste jomfrudommen kan være en veldig stor opplevelse for mange, det å ha sex med noen generelt også. Anonymkode: bec08...844 Vel. Det trenger det absolutt ikke å være heller. Selv husker jeg ikke første gang keg hadde sex. Husker ikke hvor gammelmjwg var, eller sammenhengen….Så stort var det liksom😂 Å ha sex er veldig stas de første årene. Etterhvert blir jo spenningen og nyskjerrigheten borte. Da er helt uviktig for livskvaliteten. Sex er bare sex. Man trenger ikke å opphøye sex til noe hellig. Anonymkode: 8cd6a...de1
. Anonym. Skrevet 4. oktober 2023 #20 Skrevet 4. oktober 2023 blaffen skrev (1 time siden): Problemet er kanskje at han ikke vet det selv? Altså, TS kan godt ha en oppfatning om at han er en OK fyr og alt det der men han kan også ha 'blinde flekker' hvor han ikke ser det åpenbare. TS trenger kanskje en som kan møte ham ansikt til ansikt og gi ham en ærlig vurdering. Det kan nok føles brutalt å få sine 'feil' i listeform men det gir to viktige ting. For det første gir det tips til hva du kan jobbe med. For det andre kan du få en realistisk vurdering av hvor du hører hjemme i dating-hierarkiet. Kanskje du kan møte Ts ansikt til ansikt da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå