AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #1 Skrevet 4. oktober 2023 Dere som har god erfaring med merking av klær, hva bruker dere? Klistrelapper? Stempel? Strykelapper? Det er jo en jungel der ute 😅 Anonymkode: 483e8...257
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #2 Skrevet 4. oktober 2023 Klistrelapper fra lappeliten er vi fornøyd med 😊 men har hatt lyst til å prøve stempel også Anonymkode: fe07b...ade 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #3 Skrevet 4. oktober 2023 Lappeliten har vi hatt veldig god erfaring med Anonymkode: 3821d...6cd 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #4 Skrevet 4. oktober 2023 Jeg har merkmini og er ikke så fornøyd med de, synes de løsner litt fort. Anonymkode: 988c7...860 1
Sofakona Skrevet 4. oktober 2023 #5 Skrevet 4. oktober 2023 Askeladden..husk å sette på navn og telefonnummer.. ikke bare navn 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #6 Skrevet 4. oktober 2023 Sofakona skrev (4 minutter siden): Askeladden..husk å sette på navn og telefonnummer.. ikke bare navn Det er vel kun nødvendig for ting man kan miste ut. Anonymkode: 988c7...860 1
Sofakona Skrevet 4. oktober 2023 #7 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er vel kun nødvendig for ting man kan miste ut. Anonymkode: 988c7...860 Jo men man kan miste mye ute...som hansker,lue, votter, bamser,pledd....jeg har funnet så mye klær,leker etc når jeg er ute å går...mer merkelapp det står Ola på.....nesten alt det barn har tar de med seg utenfor barnehagen. Min datter fikk igjen en strikket vott hun hadde mistet på en gå tur med oss...siden det var telefon nr fikk vi den tilbake. Ser også mange etterlyser bamser og pledd de har mistet. Men vanskelig å kunne gi tilbakemelding om man har funnet noe slikt uten telefon nr 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #8 Skrevet 4. oktober 2023 36 minutter siden, AnonymBruker said: Det er vel kun nødvendig for ting man kan miste ut. Anonymkode: 988c7...860 Nødvendig på det meste, mener jeg.. ting og klær man glemmer igjen, f.eks i bursdager, på turn, ute på lekeplassen etc.. Fikk nettopp igjen collegejakke som var glemt igjen på tur, takket være tlfnr. Like greit å ha telefonnummeret sammen med navnet, så kan du også merke sykkel, hjelm, sparkesykkel, uteleker ++ Anonymkode: cfaf6...b6d
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #9 Skrevet 4. oktober 2023 Askeladden navnelapper i kombinasjon med merkepenn er mine erfaringer. Genial tusjpenn som man kan skrive på sokker mm. for å spare lapper og ikke lage ubehag for barnet. Anonymkode: 3df8a...d1d
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #10 Skrevet 4. oktober 2023 Som hovedregel bruker jeg klistrelapp på tøy med lapp i nakken/i livet og strykelapp på klær som ikke har det. Bruker også strykelapp på klær som ikke har lapp i nakken/livet, men som har vaskelapp andre steder i plagget. Er ikke alltid barnehagen sjekker noe mer enn i nakken på overkroppsklær og i livet på underkroppsklær. Har en del yttertøy som har egen lapp for navnemerking, og da bruker jeg tekstiltusj. Bruker klistrelapp om det ikke er en egen navnelapp i plagget. Bruker klistrelapp på innersålen på joggesko, sandaler og tøfler, og klistrelapp på innsiden av skaftet på støvler. Vanlige sokker merker jeg ikke. Har brodert barnets navn på raggsokker. Hadde barnet hatt et lengre navn (har bare tre bokstaver i navnet sitt, heh), så hadde jeg brodert initialene. Broderer også navnet på alt av hjemmestrikk. Varierer litt hvor jeg plasserer det, men det er alltid på et lett synlig sted. På halser broderer jeg det på utsiden av bryst-"flappen", for eksempel. Anonymkode: 204ef...8b0 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #11 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Askeladden navnelapper i kombinasjon med merkepenn er mine erfaringer. Genial tusjpenn som man kan skrive på sokker mm. for å spare lapper og ikke lage ubehag for barnet. Anonymkode: 3df8a...d1d Det var smart! Anonymkode: 483e8...257
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #12 Skrevet 4. oktober 2023 Askeladden klistrelapper men synes ikke de sitter så godt som de pleide. Anonymkode: 879b3...81b
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #13 Skrevet 4. oktober 2023 Askeladden klistrelapper! Brukt i 10 år nå. Bruker også merkepenn på sokker. Støtter den med at tlf.nr. er lurt på lappen. Anonymkode: ace9e...828
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #14 Skrevet 4. oktober 2023 Lappeliten er dritt! Har prøvd masse, alt annet er bedre! Anonymkode: 2b2e2...097
AnnaDama Skrevet 4. oktober 2023 #15 Skrevet 4. oktober 2023 Jeg bruker lappeliten. Synes de funker veldig bra 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå