Gå til innhold

Veien til IKEA på Furuset

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ester_*
Skrevet

Hva står det på skiltet der jeg skal ta av til IKEA på E6 når jeg kommer ut av Oslo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er også en mulighet å ta av første avkjøring etter at du har passert IKEA på E6. Kjør av E6 og ta til venstre i 4 rundkjøringer og du er inne på p-plassen.

Vil du kjøre av på første mulig avkjøring tror jeg det står Trosterud, Lindeberg og Alfaset på skiltet. I hvert fall er det første avkjøring etter at du har passert Smart Club.

Hilsen Lille meg

Gjest Gjest_Ester_*
Skrevet
Kjør av E6 og ta til venstre i 4 rundkjøringer

:overrasket: Det var da voldsomt! Skal kjøre nå midt i rushtida, men det går vel greit med fire rundkjøringer...

Skrevet

Skal du kjøre i rushtrafikken i ettermiddag, kan det kanskje være lurt å kjøre av på den første avkjøringen, siden det er strekningen på E6 forbi IKEA hvor det er mest kø.

På den annen side er det lettere å finne frem dersom du kjører forbi og gjennom de 4 rundkjøringene. Runkjøringene er ganske små og du vil stort sett møte trafikken, så det er ikke vanskelig å komme fram.

Hilsen Lille meg

PS. Rundkjøringene kommer ikke rett etter hverandre. ;)

Gjest Gjest_Ester_*
Skrevet

Hvis jeg kjører av mot Trosterud og til venstre over E6, er det ikke bare å kjøre til høyre og parrallelt med E6 til jeg kommer til IKEA?

Skrevet
Hvis jeg kjører av mot Trosterud og til venstre over E6, er det ikke bare å kjøre til høyre og parrallelt med E6 til jeg kommer til IKEA?

Det er riktig.

Hilsen Lille meg

Gjest Gjest_Ester_*
Skrevet

Takk! Finner nok fram med din hjelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...