AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #1 Del Skrevet 4. oktober 2023 Jeg ønsker å prøve reseptbelagt acelaic acid, men finnes det et fornorsket ord for det - eller, sier man "acelaic acid" på engelsk? Vil en hvilken som helst fastlege forstå hva jeg snakker om? Eller sier eg for eks at jeg ønsker finacea gel? (finasea? finakea?). Har ikke fastlege, så må alltid til et gjeng tilfeldige vikarer, så jeg vet aldri hvor mye peiling de har. Anonymkode: 88164...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #2 Del Skrevet 4. oktober 2023 Det heter azelainsyre på norsk Anonymkode: 9173a...f97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 4. oktober 2023 #3 Del Skrevet 4. oktober 2023 Skriv det på en lapp og vis til legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #4 Del Skrevet 4. oktober 2023 Det er bare å skrive det ned og vise det. Det heter azelainsyre. Finacea er 15% og Skinoren er 20%. Men, bare husk at det er legen som bestemmer hva du får og ikke får. Det er mulig å få kjøpt 10-15% i hudpleieprodukter. Anonymkode: 2369a...001 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #5 Del Skrevet 4. oktober 2023 Takk folkens ❤️ Anonymkode: 88164...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå