Gå til innhold

Forbaska forkjølelse, hvor lenge varte deres forkjølelse??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 5.10.2023 den 20.26):

Var vel akkurat en uke etter at skolen begynte, i slutten av august. :roll: Men jeg har ikke blitt "skikkelig" syk, mer slik jeg blir rett før jeg pleier å bli syk. Helt merkelig, var overbevist om at det var korona en stund men fikk som sagt ikke noe utslag på disse spyttestene, vet ikke om de virker en gang. Hadde den samme rare ugne følelsen jeg hadde med hodepine og svimmelhet som jeg hadde i forbindelse med korona men gudene vet... 

Anonymkode: 116a6...e80

Spytttestene? Du mener nesebor?

Har vært syke hos oss også. Som influensa med både forskjølelse, feber og magesjau. Helt likt som Corona sist vi hadde det. Ingen utslag på tester. Så har begynt å lure på om testene ikke gir like lett utslag som før. Går vel ut på dato de også. De ble vel produsert i 2020-21.

Anonymkode: 9ab24...6e9

Fortsetter under...

gakk skrev (1 time siden):

Det er nok også den tørre luften på flyet som er medvirkende. Men ja, jeg har aldri skjønt hvorfor varme land skal ha det så vanvittig kaldt inne. Jeg pleide å ta med sovepose til et hotel på Ibiza som jeg bodde på en del ganger fordi det var altfor kaldt med air con, men uuthodelig varmt uten, og dynen var for tynn!

Det også, og det var iskaldt på flyet. Fikk skikkelig frysninger og tok lang tid å få i meg varmen. Og på kontoret der jeg jobbet var det så vanvittig kaldt, jeg var helt blå i huden jo. Hadde heldigvis med meg ulljakke men syk ble jeg likevel :( 

Kjedelig når man får tynne laken på hotell, jeg syns alltid det er godt med en ordentlig dyne i varme land jeg. 

Anonymkode: c99a8...484

• Hjerte 1
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Har gått på wegovy siden april,og kan føle slapphet innimellom, men er vist en bivirkninger av den. Jeg vet i mai i år så hadde jeg litt mangel på d vitamin.

Anonymkode: d172f...c29

Kan være årsaken❤️❤️

Anonymkode: 77bd8...098

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...