AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #1 Del Skrevet 4. oktober 2023 Ble forkjølet for 2 uker siden,den siste uken har jeg vært god, kun snørrete.men nå i dag har jeg begynt å bli tett tett I nesa og rusken. Er den forkjølelse som går nå langvarig? Grunn til bekymring? Hvor lenge hadde dere/du forkjølelse? Anonymkode: d172f...c29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #2 Del Skrevet 4. oktober 2023 3 uker og noen dager, helt jævlig, kjenner folk som har vært syke 4 og 5 uker og, de virusene i år er ille x( God bedring! Anonymkode: 993e5...68b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #3 Del Skrevet 4. oktober 2023 2 uker hittil. Tror jeg er bra, også nyser jeg 7 ganger på rad. Blir tett og snufsete igjen. irriterende. Anonymkode: 6b18f...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #4 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): 3 uker og noen dager, helt jævlig, kjenner folk som har vært syke 4 og 5 uker og, de virusene i år er ille x( God bedring! Anonymkode: 993e5...68b Er du også uggen I kroppen,slik sykdomsfølelse uten feber nå etter 3 uker? Anonymkode: d172f...c29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 4. oktober 2023 #5 Del Skrevet 4. oktober 2023 Noen ganger har forkjølelsen var bare en snau uke, andre ganger i mange uker - med restsymptomer og småplager hele vinteren. Finnes hundrevis av forkjølelsesvirus, de arter seg forskjellig, så ikke uvanlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #6 Del Skrevet 4. oktober 2023 Ta d vitamin i god doser, viktig for godt immunforsvar. Anonymkode: 31396...100 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #7 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Er du også uggen I kroppen,slik sykdomsfølelse uten feber nå etter 3 uker? Anonymkode: d172f...c29 Ja og nyser inn i mellom og. I dag tror jeg faktisk jeg hadde litt feber selv om det er 10 dager siden jeg trodde jeg ble frisk... Anonymkode: 993e5...68b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #8 Del Skrevet 4. oktober 2023 Ble forkjølet for nesten 4 uker siden og den varte i 3 uker, så den er langvarig nå for tiden. Men det vil gå over snart. Anonymkode: 4ecf9...1ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #9 Del Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ble forkjølet for nesten 4 uker siden og den varte i 3 uker, så den er langvarig nå for tiden. Men det vil gå over snart. Anonymkode: 4ecf9...1ad Her og,føler jeg er blitt frisk noen dager,så er det påan igjen 🙈 Anonymkode: d172f...c29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. oktober 2023 #10 Del Skrevet 5. oktober 2023 Er på dag 7 nå. Vært røft! Sykmeldt. Enig i at det er røft i år. Samboer har hatt det snart 14 dager, men klart å jobbe.Jeg tenker jeg er nokså normal igjen og klar for jobb mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #11 Del Skrevet 5. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (25 minutter siden): Er på dag 7 nå. Vært røft! Sykmeldt. Enig i at det er røft i år. Samboer har hatt det snart 14 dager, men klart å jobbe.Jeg tenker jeg er nokså normal igjen og klar for jobb mandag. Er ikke så syk at jeg er sengeliggende,men kjenner det i kroppen,er tungt å gå slik halvsjuk.samboeren din er han helt frisk?eller kjenner han forkjølelse enda? Anonymkode: d172f...c29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. oktober 2023 #12 Del Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er ikke så syk at jeg er sengeliggende,men kjenner det i kroppen,er tungt å gå slik halvsjuk.samboeren din er han helt frisk?eller kjenner han forkjølelse enda? Anonymkode: d172f...c29 Han kjenner det litt ennå, slitnere og sover litt mer. Men nærmer seg normal form. Jeg har vært veldig dårlig men har en grunndiagnose som gjør at jeg tåler slikt dårligere. Håper du kommer deg fort! Jeg er ekstremt mye bedre nå enn mandag, da hadde jeg pustebesvær. Så det kan jo bedre seg fort også. Fokusert på mye drikke og mat med mye næring og ikke stresse med noe. Har hjulpet meg. God bedring💚 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #13 Del Skrevet 5. oktober 2023 2-3 uker så langt. I fjor høst varte det i over 2 mnd. Anonymkode: 9a59b...187 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #14 Del Skrevet 5. oktober 2023 Min forkjølelse har tre-ukersjubileum i morgen... Er så drittlei! Jeg hoster og hoster, så jeg ikke får sove om natten. Heldigvis ikke så tett i nesen, men må snyte meg hele tiden, og harker og hoster på slim. Anonymkode: c450c...ef6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #15 Del Skrevet 5. oktober 2023 Sist jeg var forkjølet så varte det i tre uker. Det er vanlig for meg. Anonymkode: e3de1...a66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #16 Del Skrevet 5. oktober 2023 Jeg klør i tillegg både i nesa og øyer. Nesten så en skulle tro jeg var allergisk- møkkalei. Anonymkode: 6b18f...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #17 Del Skrevet 5. oktober 2023 Heldigvis går klar av den influensan en så lenge. Anonymkode: 6c06e...636 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #18 Del Skrevet 5. oktober 2023 Er vel straks 3 uker her også nå 🤧🥶😩 Anonymkode: a0c5a...da8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #19 Del Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min forkjølelse har tre-ukersjubileum i morgen... Er så drittlei! Jeg hoster og hoster, så jeg ikke får sove om natten. Heldigvis ikke så tett i nesen, men må snyte meg hele tiden, og harker og hoster på slim. Anonymkode: c450c...ef6 Er du også uggen I kroppen? Anonymkode: d172f...c29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #20 Del Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Er du også uggen I kroppen? Anonymkode: d172f...c29 Ja, men det kan like gjerne være pga søvnmangelen. Sover bare i rykk og napp fordi jeg hoster sånn. Og er småbarnsmor... Anonymkode: c450c...ef6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå