AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #1 Del Skrevet 4. oktober 2023 Selv om jeg har fjernet ad blocker, og den står ikke lenger oppført under "utvidelser" eller noe. Men likevel blir det registrert at jeg visstnok har en ad blocker på datamaskinen min?? Anonymkode: b5047...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #2 Del Skrevet 4. oktober 2023 Du trenger ikke fjerne AdBlock, bare deaktivere for de sidene som krever det. De fleste nettlesere har egen AdBlock i tillegg til de du kan legge til i nettleseren så du må deaktivere manuelt, det er som regel oppe i høyre hjørne et sted eller et symbol som ser ut som et skjold. Anonymkode: f9406...476 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #3 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du trenger ikke fjerne AdBlock, bare deaktivere for de sidene som krever det. De fleste nettlesere har egen AdBlock i tillegg til de du kan legge til i nettleseren så du må deaktivere manuelt, det er som regel oppe i høyre hjørne et sted eller et symbol som ser ut som et skjold. Anonymkode: f9406...476 Men selv om ad blocker er fullstendig deaktivert, så får jeg fremdeles opp sånne meldinger om å deaktivere. Anonymkode: b5047...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #4 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Selv om jeg har fjernet ad blocker, og den står ikke lenger oppført under "utvidelser" eller noe. Men likevel blir det registrert at jeg visstnok har en ad blocker på datamaskinen min?? Anonymkode: b5047...a35 Hvilken side er det? Jeg skal sjekke det. Anonymkode: c6434...7e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #5 Del Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvilken side er det? Jeg skal sjekke det. Anonymkode: c6434...7e4 Bored Panda, for eksempel. Men godt mulig at det bare er ett eller annet med datamaskinen min som har kødda seg opp. Anonymkode: b5047...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå